|
jackass (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
| quote: | אל תזלזל אחי...
זה מטורף לפתוח שקיות קטשופ אחת אחרי השני!!!!
איך יש להם את הביצים לעשות את זה אני לא יודע (לחבר'ה מפה יש ביצים ונוזל שיצא מהם שיוכיח את זה)
:stongue:
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:haha: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לי זכור רק מקרה
jackass
אחד שהייתי נוכח בו
בל"ג בעומר לפני איזה 3-4 שנים עשינו מלחמת ביצים (מה לעשות מסורת) אז אחד משוגע במקום לזרוק ביצים לקח אחד תלה אותו על עץ והכניס לו קרטיבים לתחת, זה היה מטורףףףףףףףףףף הבן אדם השתגע שם
וסתם לפעמים שממש משעמם אנחנו שורפים את הרשת טניס שלנו בקיבוץ וזורקים תפוזים על הפרות
אבל זה לא
jackass |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בל"ג בעומר לפני איזה 3-4 שנים עשינו מלחמת ביצים (מה לעשות מסורת) אז אחד משוגע במקום לזרוק ביצים לקח אחד תלה אותו על עץ והכניס לו קרטיבים לתחת, זה היה מטורףףףףףףףףףף הבן אדם השתגע שם
|
אחי זה לא ג'קאס...
זה פשוט סטייה מינית לא מהעולם הזה... :sadgreen:
אני זוכר שהייתה מסיבה של חבר שלי והשתכרתי שם...
ואז יצאתי החוצה ומצאתי עגלה והתיישבתי בתוכה...
אני יחסוך עוד פרטים שלא הכי קשורים ורק יגיד שפתאום חבר שלי אומר היי בואו נעשה קצת ג'קאס עכשיו
לקח את העגלה איתי בתוכה והעיף אותה על המדרכה והעגלה התהפכה ואני עפתי ממנה...
אבל הייתי שיכור והיו לי דאגות אחרות כמו הפקק של הקולה שהיה איתי בעגלה שעף והבקבוק קולה שהחזקתי שהתנער לגמרי... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי זה לא ג'קאס...
זה פשוט סטייה מינית לא מהעולם הזה... :sadgreen:
אני זוכר שהייתה מסיבה של חבר שלי והשתכרתי שם...
ואז יצאתי החוצה ומצאתי עגלה והתיישבתי בתוכה...
אני יחסוך עוד פרטים שלא הכי קשורים ורק יגיד שפתאום חבר שלי אומר היי בואו נעשה קצת ג'קאס עכשיו
לקח את העגלה איתי בתוכה והעיף אותה על המדרכה והעגלה התהפכה ואני עפתי ממנה...
אבל הייתי שיכור והיו לי דאגות אחרות כמו הפקק של הקולה שהיה איתי בעגלה שעף והבקבוק קולה שהחזקתי שהתנער לגמרי... |
חחחחחחחחחחחח.....
איןןן אני חייבת לראות אותך כשאתה שיכור, פשוט חייבת
עם כל הקטעים שאתה עושה כשאתה שיכור... חחחחחחחח
:haha: :haha: |
|
|
| warpedd_ |
רועי אתה שוכח מה הלך סוף שנה שעברה
עשו את הקטע עם העגלה מלאאא בביתספר
כל היב וגם הרשניקים נראה לי
איזה צחוקים
ובקשר לטיול שנתי וואלה אני לא זוכר |
|
|
| DjChook |
חחח אוקיי אחרי שרועי סיפר שהעיפו אותו מעגלה הסיפור שלי מתגמד
אבל בקטע הזה של העגלה סעמק יש לי צלקת לכל החיים בכף יד ימין
לקחנו ספל של
WINDOWS 98
שקיבלנו בתערוכה, וניסינו בכח לפוצץ אותו,
והוא לא נשבר זה משהו מטורף
זרקנו אותו והכל, והוא לא נשבר
בסוף אחרי גם כמה פעמים על העגלה, הוא סוף סוף התנפץ, והידית שלו עפה לי ישר ליד וחתכה אותי
סעמק
וחוץ מיזה, בחרמון שנה שעברה חברים שלי באמצע הלילה התחילו לעשות תחרות ריצה בעירום
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
ג'אקאס מי ישמע!!!
אם כבר הייתם מנסים לעמוד על זה או לעשות את אותו דבר רק עם תלת אופן או עגלה...
רמפות לא היו, צילום גרוע...
אבל אחלה עריכה באמת...
:)
חבר שלי חולה ג'אקאס גם היו לו כמה רעיונות טובים אני רק זוכר אחד...
?אוקי מצב: אתה הולך ברחוב אתה רואה קרטון של שישית בקבוקי קולה מה תעשה
!!!!תבעט בה
אז הוא חשב לשים קרטון כזה ברחוב הפוך כל כמה בלוקים טובים ככה
ולצלם אנשים בועטים בזה
:)
חמוד היו עוד פשוט קורעים!!! |
|
|
| DjChook |
| אם כבר לשים בלוקים בתוך הקרטון |
|
|
| Sniper |
מזכיר לי קטטעעעעעע
פעם לפני כמה שניםםםם מצאנו קרטון של מקרר קיצר שמנו אותו ברחובב
וכל פעם מישו אחר היה ניכנס לבפנים עשינו חורים כאילו בשביל ליראות אם מישו מתקרב וכל פעם שמישו עבר קפצנו או שסתם הבהלנו אותו
וכל השאר היו ממול כאילו התחבאנו והסרטנו את זה
זה היה כ"כ מצחיקקקקק
חבל על הזמן |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם כבר לשים בלוקים בתוך הקרטון |
כן לזה התכוונתי
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
רועי אתה שוכח מה הלך סוף שנה שעברה
עשו את הקטע עם העגלה מלאאא בביתספר
כל היב וגם הרשניקים נראה לי
|
אבל אלעד עשה לי את זה שהייתי שיכור יא דפוק!!!
אני לא רציתי שהוא יעשה לי!!!
זה היה במסיבה של הראל אם היית...
ואלונה...
בואי יום שישי הבא אני ישתכר בשבילך :)
בתנאי שגם את תשתכרי... אם כבר אז כבר |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
בונא רועי יפרוע לא ידעתי את זה עליך, משתכר עושה ג'קאס באלגנים, בשיכבה שלי כולם פארשים אין כייף כמעט
דרורי יכול להעיד
קקי
חוץ מאלכוהול אין פה כלום |
|
|
|
|