return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
IMPULZ gaat niet door???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Jukx
In een of ander dagblad stond ook dat ze het mogelijk naar 1 september willen verschuiven omdat 30 juni al niet haalbaar is ivm de vergunning-perikelen.
Dus ik weet het niet.....

in onze krant stond dat ze op 1 september impulz outdoor dan op bussloo wilden houden geloof ik.
Obi
quote:
Originally posted by New Wave
Wat een slap geouwehoer zeg.......
Als Impulz niet doorgaat zal het eerst bekend gemaakt worden op de site...........is dus niet het geval.......
Dus wat die foute sensation-kids nu zeggen is gewoon dom...........zullen wel teveel TMF kijken ofzo...
stomme pubers........

De Groeten

Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?

check www.impulz.nl
Robvef
Heel jammer dat Impulz niet doorgaat!!! Het is zoals ze van UDC zeggen op de site: "een gemiste kans voor de gemeente Eersel".

Dance leeft heel erg in Brabant en dit zou na Mysterland '96 weer het grote buitenfestival in Brabant zijn. (Als ik me het goed herinner). Helaas dat sommige gemeenten er zo over moeten denken. Raar dat grotere evenementen als popfestivals wel gewoon door kunnen gaan. Niet perse in Eersel. Lijkt mij toch ook moeilijk om daar de logistiek voor te regelen.

Ik hoop dat in de toekomst gemeenten niet eerst "groen licht" geven en daarna alles afblazen. Het is gewoon pure angst voor iets dat ze niet kennen.

Echt heel erg zonde.

Greetz,

Een teleurgestelde Impulzfan
Akira
quote:
Originally posted by Obi

Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?

check www.impulz.nl

gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe :D:D:D
Robvef
quote:
Originally posted by Akira

gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe :D:D:D

Als ik het niet fout heb (99,9% zeker weten van niet) dan werkt hij bij ID&T.

Greetz
Akira
quote:
Originally posted by Robvef

Als ik het niet fout heb (99,9% zeker weten van niet) dan werkt hij bij ID&T.

Greetz

dat weet ik ook wel robbie :D:D 98 SVC buddy hehehe
Robvef
quote:

dat weet ik ook wel robbie :D:D 98 SVC buddy hehehe

Tja, ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even neerzetten.

98 SVC was lachen. Werkt die Laura Benvenutti(??) er ook nog steeds. Wat was/is dat een trut zeg. Of Hans Fröling(??), onze neurotische Multimedialeraar

Greetz
Obi
quote:

Het liefst kraak ik niemand af. Dit doe ik over het algemeen ook niet. Ik probeer iedereen in z'n waarde te laten. Maar af en toe doet zich iets voor wat ik niet kan negeren, en daar reageer ik dan op. Als je dat afzeiken noemt, en de post waar ik op reageerde niet... Tja, wat moet ik dan nog zeggen...
Ik heb juist eerder het gevoel dat hier een aantal mensen er een sport van maken om anderen af te zeiken. Bijvoorbeeld de post waar ik eerder in reageerde in deze topic.
Er wordt hier nogal respectloos omgegaan met mensen die van feesten houden en NIET in dit o zo undergrounde forum komen... Voorbeelden zijn hiervan te vinden in deze thread, andere threads hier en postings op het Sensationforum door enkele trancEaddicts. Ik wil niet iedereen over een kam scheren, en het gaat hier ook om een enkeling heb ik het gevoel, maar het beinvloedt wel de mening van veel lezers hier. Je ziet gauw als er een iemand met iets komt dat een hoop gaan meepraten... En dan wordt er zoveel gesproken over meelopers en de commercie.. Als je de posts ziet in de topic "wat zijn jullie favo dj's en waarom???", dat er door verreweg de meeste "Tiesto" gescandeerd wordt.. Heb ik niks tegen tiesto, maar het verschil in commercialiteit tussen een Tiesto, Jean, Rank1, ID&T enz. moet mij nog maar 's uitgelegd worden...
Robvef
Ehhh Blik, ik wil niet echt lullig doen, maar ik zal hieronder even het verhaal neerzetten. Pas op hij is lang.

quote:

IMPULZ, het succesvolle dance-festival gaat niet door. Tot onze grote spijt hebben wij deze eerste outdoor editie moeten aflasten. Onder druk van MKZ hebben wij tot op het laatste moment oplossingen hebben moeten bedenken, om Impulz toch door te kunnen laten gaan, hetgeen niet is gelukt. Het resultaat is dat wij, UDC, naast een financieel verlies zullen moeten accepteren, ook een verklaring aan ons publiek verschuldigd zijn. Bij deze een korte uitleg.

Op 30 juni zou het festival op recreatiegebied Bussloo worden georganiseerd.
Doordat Bussloo in het MKZ-gevarengebied is gelegen hadden wij als organisatie in overleg met de gemeente Voorst besloten het festival niet door te laten gaan op deze locatie, en uit te wijken naar een andere locatie welke niet in het MKZ-gebied is gelegen. Deze locatie zou worden het E3 Strand Eersel, onder Eindhoven.

De Gemeente Eersel was in eerste instantie zeer positief, alsmede de regio politie Eersel. Bovendien leek de bereidwilligheid van vooral de burgemeester voor ons de doorslag te geven. De vergunning zou worden afgegeven nadat er nog wat punten op gebied van logistiek (pendelbussen, parkeren e.d.) in overleg zouden worden uitgewerkt.
Heel logisch dat logistieke voorbehoud, maar naar onze mening en in onze ervaring 'groen licht' om te starten met de promotie. Een uitgewerkt draaiboek en goede logistieke plannen werden door onze afdeling vergunningen uitgewerkt.
Binnen de gemeente Eersel was intussen intern een tweekampenstrijd ontstaan, tussen voor- en tegenstanders van een Impulz in Eersel.
Blijkbaar is de groep tegenstanders binnen de gemeente Eersel groter geworden en heeft de gemeente te kennen gegeven plots geen medewerking meer aan het festival te kunnen geven, ondanks dat men, ook volgens eigen zeggen zeer sterk een andere indruk heeft gewekt.

Zo zou de locatie opeens volgens de gemeente ongeschikt zijn voor grootschalige evenementen. De logistieke mogelijkheden zouden niet voldoende zijn om grote stromen verkeer in goede banen te leiden, vergeten wordt wel dat op een zonnige dag er soms ook wel 25.000 mensen op het E3 strand te gast zijn. Voor ons als organisatie onbegrijpelijk en geeft voor ons duidelijk aan dat er eigenlijk geen evenementen op het E3 Strand mogelijk te zijn.

Diverse oplossingen zijn door onze organisatie aan de gemeente Eersel aangedragen, waaronder een extern parkeerterrein bij Einhoven en dan pendelen naar de locatie, maar de gemeente wil niets organiseren op evenementen gebied.
Waar een wil is is een weg, maar dat gaat in Eersel helaas niet op. Er is eenvoudigweg geen wil, en de vele wegen die wij toonden om alle gerezen bezwaren weg te nemen, werden gewoon genegeerd.

Voor een recreatiegebied als het E3 Strand, met groei-ambities, een gemiste kans. Het is daarnaast ook zeker voor de gemeente een gemiste kans, want het festival IMPULZ 'leeft' enorm in de regio Eersel / Eindhoven en is zeer populair onder de dance liefhebbers.

Wij hebben er echt alles aan gedaan om voor de Impulz fans goede alternatieven te vinden. Helaas, helaas, hebben wij weer eens moeten constateren dat Nederland een groot gebrek heeft aan geschikte buitenlocaties, die worden bestuurd door mensen die verder kijken dan alleen de eigen achtertuin. Want het is uiteindelijk de angst die regeert!!!!
Wij hebben dan ook besloten om niet verder in discussie te gaan met de gemeente Eersel en geen verdere energie te verliezen in een gemeente die geen evenementen wil.

Naar alle waarschijnlijkheid zullen we het festival later dit seizoen, zaterdag 1 september, laten plaatsvinden op de 'thuisbasis', recreatiegebied Bussloo.
Wij bieden onze excuses aan hoe de zaken gelopen zijn en denken dat we als organisatie ons uiterste best hebben gedaan voor onze trouwe bezoekers om het festival op 30 juni plaats te laten vinden. Mensen die inmiddels een kaartje hebben gekocht kunnen deze ruilen tegen een ticket voor de opnieuw geplande Impulz (1 September) of hun geld vanaf 1 juni a.s. terug ruilen tegen het geldige entreebewijs.

Het gaat echt niet door op 30 juni in Eersel. Helaas
Akira
quote:
Originally posted by Robvef

Tja, ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even neerzetten.

98 SVC was lachen. Werkt die Laura Benvenutti(??) er ook nog steeds. Wat was/is dat een trut zeg. Of Hans Fröling(??), onze neurotische Multimedialeraar

Greetz

Ja die gasten werken er nog steeds...en hansie is inderdaad nog steeds hetzelfde op school.
de grootste HOMO guus is er ook nog steeds

Robvef
quote:

Jongen maak je toch niet druk...ik heb ten eerste helemaal geen hekel aan jou en dat je het voor ID&T opneemt je grootste recht hoor.Dat mijn mening anders is onderhand ook wel duidelijk.Maar ja sommigen willen gewoon lekker zeiken laat ze gewoon...want als je er op ingaat krijg je toch van die eindeloze saai discussies.
Ik vind het gewoon wel es leuk om mensen te stangen :D:D

Lol :D :D :D is ook wel eens leuk ja.
Blik
tijd om mijn post te deleten, ik wil niet voor lul staan:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement