return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
IMPULZ gaat niet door???? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Obi




Praat je in het echt ook zo vaag, of is dit alleen in schrift...?

alleen tegen vage mensen...lol
raoel
HH (hapert hooligans :D:D:D) maakt eersel kapot.
Hapert Noord will take the revenge

Geintje maar wij hier in de buurt zijn echt over de zeik. Heel veel mensen hadden al kaartjes gekocht en dan lassen ze het GVD af.

Dit komt omdat de wijk die het dichts bij het E3-strand ligt vol zit met van die rijke stinkerds en kakkers en die hebben nog al wat te vertellen in de gemeente eersel. En vanwege die kakkers :mad: gaat het niet door omdat zij misschien wel eens wat overlast zouden kunnen krijgen.

huh uh
het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!!
en er loopt ook nog een snelweg tussen

KANKER GEMEENTE :mad:
Obi
Als eerst wil ik even zeggen dat ik hier ook niet blij mee ben, dit soort dingen zijn gewoon niet goed voor de scene in totaliteit.

Maar ik wil wel even laten weten dat je de gemeente niet al te veel schuld moet geven... Als je naar een willekeurige gemeente stapt zul je geen vergunning krijgen voor een dergelijk groot evenement. Het brengt nou eenmaal veel overlast met zich mee, hoe je het ook wendt of keert.

Het is gewoon niet zo erg netjes om al kaarten te gaan verkopen voor een feest, dikke reclame te maken, terwijl je nog niet eens een vergunning hebt.. Dit hoort het eerste te zijn dat je regelt.
Robvef
quote:
Originally posted by raoel
Hapert Noord will take the revenge

huh uh
het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!!
en er loopt ook nog een snelweg tussen.


Klopt ben er afgelopen zaterdag nog langsgekomen toen ik aan het werk was. Het is echt nog een eindje naar de eerste wijk van Eersel.

Heel erg spijtig, maar ik denk dat hier twee partijen schuld hebben. Ten eerste de gemeente, omdat die in eerste instantie door liet schemeren dat alle vergunningen wel in orde zouden komen (er moesten alleen een paar puntjes geregeld worden). En aan de andere kant dan UDC, die zich ervan had moeten verzekeren dat ze alle vergunningen hadden.

Mzzl Robvef

P.S. Raoel -> als ik het zo lees kom jij uit Hapert. Ken je dan toevallig ook Rob Moors?

Hoor het wel.
New Wave
quote:
Originally posted by Obi


Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?

check www.impulz.nl


hahahaha
Inderdaad, mag ik eens een keer die kleuters afkutten, is het weer niet goed LOL.......of ben jij zo'n kleuter Obi?
Dan had ik je niet willen kwetsen...ghe ghe ghe
Akira
quote:
Originally posted by New Wave


hahahaha
Inderdaad, mag ik eens een keer die kleuters afkutten, is het weer niet goed LOL.......of ben jij zo'n kleuter Obi?
Dan had ik je niet willen kwetsen...ghe ghe ghe


HAHAHAHAHAHAHAHA :):D:D:D:D:D:):):)
tango
obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG
moogwai
quote:
Originally posted by tango
obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG


Public Relations neem ik aan :)
M5
quote:
Originally posted by Robvef


Klopt ben er afgelopen zaterdag nog langsgekomen toen ik aan het werk was. Het is echt nog een eindje naar de eerste wijk van Eersel.


Hoor het wel.


haha wat lees ik nu !! ROBVEF aan het werk???? SURE!! ;)
Robvef
quote:
Originally posted by M5


haha wat lees ik nu !! ROBVEF aan het werk???? SURE!! ;)


Ja, geloof het maar. Het is echt waar!!

raoel
rob moors

ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al

waarom ?????
Robvef
quote:
Originally posted by raoel
rob moors

ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al

waarom ?????


Gewoon, ken hem van de camping in Renesse. Kan er goed mee opschieten. En omdat jij ook uit Hapert komt, dacht ik dat jij hem misschien wel zou kennen.

That's it.

Greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement