return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Who the fuck is MORENO!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Ik zeg alvast eerst.No offense tegen moreno.Maar ik wil wel eens weten wie dat is.Ik hoor vet veel van jullie over die gozer lullen.......

GREETZ!!
Blik
Ik ken hem ook niet maar volgens mij is hij de DJ van de starlight
Henkie_henk
haha... lol...

zalk t dan maar zeggen...

Nou dat is een DJ.. draait in de starlight (resident)
check www.starlight.nl

Is best chille disco.. lekker dichtbij, sletjes etc...

En Moreno beukt meestal wel aardig hard met ze muziek..

T is er altijd wel lekker

Afgelopen zaterdag "whoopde"/"draaide ie" John the dentist er wel dik uit... lol terwijl John the dentis nr.1 bla bla dj in the uk is.. lol.. althans dat stond op de flyer... :D

GreetZ
M5
quote:
Originally posted by Bellie
Ik zeg alvast eerst.No offense tegen moreno.Maar ik wil wel eens weten wie dat is.Ik hoor vet veel van jullie over die gozer lullen.......

GREETZ!!

das de BXR-freak van Starlight :)
basvh
ik heb op die site gekeken, het ziet er wel gezellig uit daar in de starlight. Die moreno ziet er wel uit als een homo.
Mysteric
Hehehe...hij werkt ook aan een nieuwe site:
www.djmoreno.nl

Maar aardige gozer verder hoor, luisterd tenminste als je een verzoekje hebt. Volgens mij issie ook wel een beetje Picotto-fan...
New Wave
Dj Moreno is 1 van de DJ's in Starlicht inderdaad.

Als je eens in de buurt ben op zaterdag avond dan moet je er zeker eens naar binnen stappen.
Er wordt over het algemeen heel goed gedraaid.
Kijk maar naar de agenda op de site van Starlight.

Ligt 5 minuten van mijn huis vandaan, ideaal gheghe.

Groeten
New Wave
Henkie Henk? Amersfoort? Nijkerk?Nijkerkerveen? Hoevelaken? Leusden?
Glaniskanis
quote:
Originally posted by basvh
ik heb op die site gekeken, het ziet er wel gezellig uit daar in de starlight. Die moreno ziet er wel uit als een homo.

Haha LOL
Ik zou niet eens weten hoe homo's eruit zien :D
Dat zegt toch wel iets over je he :p

Greetz,
Glaniskanis
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Henkie Henk? Amersfoort? Nijkerk?Nijkerkerveen? Hoevelaken? Leusden?

hehe mis !! ...Henkie_henk komt uit Harderwijk ....ikzelf woon wel in hoevelaken !!

basvh
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Haha LOL
Ik zou niet eens weten hoe homo's eruit zien :D
Dat zegt toch wel iets over je he :p

Greetz,
Glaniskanis

ik weet inderdaad hoe een homo eruit ziet, omdat er jammer genoeg z'n anaalridder bij mij op school zit en er nog openlijk ervoor uitkomt.

misschien heb je nog nooit een homo gezien omdat je nooit achter je pc'tje durft vandaan te komen omdat je een verrote schimmel kop heb of komt het omdat laatst revenge of the nerds op tv is geweest en iedereen je herkent als de hoofdrol speler??
M5
quote:
Originally posted by basvh

ik weet inderdaad hoe een homo eruit ziet, omdat er jammer genoeg z'n anaalridder bij mij op school zit en er nog openlijk ervoor uitkomt.

misschien heb je nog nooit een homo gezien omdat je nooit achter je pc'tje durft vandaan te komen omdat je een verrote schimmel kop heb of komt het omdat laatst revenge of the nerds op tv is geweest en iedereen je herkent als de hoofdrol speler??

eeej klojo ga es ff ergens anders de sfeer lopen verzieken !! :mad:
enne schimmel kop moet je aan elkaar schrijven !! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement