|
How Many Beers do you Drink to get Loaded? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
"Zuiplap!!":D |
haha, das nie nix nee :) |
|
|
| Dj Lex |
| GVD een olifant zou daar gdv dronken van worden en hij staat gewoon nog recht. niet te geloven. |
|
|
| Dwingo |
Echt, ik ben dan niet zo dronken dat ik ziek ben en ik fiets nog recht. Wel ben ik dan zwaar aangeschoten.
Dat recht fietsen gaat trouwens wel over als ik uit balans raak, doordat iemand de weg afsnijdt ofzo. Afgelopen zaterdag ben ik toen met mijn bek op de stoep geknalt. Nu maar hopen dat ik geen litteken over houd.
Maar het is waar: ik drink veel.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik een geboren Brabander en een getogen Limburger ben
:D
For all of you who didn't understand this:
Sorry
;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Echt, ik ben dan niet zo dronken dat ik ziek ben en ik fiets nog recht. Wel ben ik dan zwaar aangeschoten.
Dat recht fietsen gaat trouwens wel over als ik uit balans raak, doordat iemand de weg afsnijdt ofzo. Afgelopen zaterdag ben ik toen met mijn bek op de stoep geknalt. Nu maar hopen dat ik geen litteken over houd.
Maar het is waar: ik drink veel.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik een geboren Brabander en een getogen Limburger ben
:D
For all of you who didn't understand this:
Sorry
;) |
ff voor jou informatie, dat is 5 liter!!!!!!!! bier dat je dan ff in 1 avond achterover knalt
ps: ik ben ook een geboren en getogen brabander, maar dan zuip ik nog niet zoveel |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Echt, ik ben dan niet zo dronken dat ik ziek ben en ik fiets nog recht. Wel ben ik dan zwaar aangeschoten.
Dat recht fietsen gaat trouwens wel over als ik uit balans raak, doordat iemand de weg afsnijdt ofzo. Afgelopen zaterdag ben ik toen met mijn bek op de stoep geknalt. Nu maar hopen dat ik geen litteken over houd.
Maar het is waar: ik drink veel.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik een geboren Brabander en een getogen Limburger ben
:D
For all of you who didn't understand this:
Sorry
;) |
Ja jezus man jij hebt over een paar jaar geen lever meer over als je zo door gaat. Hehe en dan ken je nix meer drinken. hehe
Mzzl |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Blik
damn dude, are you a freakin' moron, I told you at your last thread, where's tha fockin poll!!!!!!!
it's a poll-forum, that means that you have to post a poll too!!!!!! |
dont be so hard on him, he's still a newbie...:D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
o ja t ging over zuipen..
na een stuk of 9 glazen ben ik al aardig lam, maar dan blijf ik wel doorzuipen...:D:D:D |
|
|
| Dwingo |
Over een tijdsbestek van 6 uur kan je toch gemakkelijk 5 liter drinken?
Meestal is dat tijdsbestek nog langer. Ik begin dan direct na mijn werk in de kantine, dat is om een uur of 6. Daarna ga ik thuis wat eten, vervolgens indrinken met wat vrienden, dan de stad in en om een uur of 3 ben ik weer thuis. Dat is dus nog ver meer dan 6 uur. In die tijd 5 liter drinken is goed te doen. |
|
|
| -=WVG=- |
| Laten we hier maar een Dutch-thread van maken... |
|
|
| Dwingo |
Laten we dat maar doen ja ;)
Nog een post voor je duizendste: Proficiat WVG |
|
|
| Blik |
wij Nederlanders zuipen blijkbaar het meest......
of nie Dwingo ;) |
|
|
| Boss |
Hehe, we're the best... Maar hier moet je eigenlijk gewoon een venloenaar voor zijn (ben ik pas 'n jaar of 8 hoor...)
Ik drink meestal met m'n vrieden op een zaterdagavond 2 kratjes leeg, dus 6 man (1 drinkt er niet, de zielepoot) , 1 kratje grolsch en 1 0.5l brand, en dan later in de stad nog verder.... maar dat vergeet ik meestal te tellen... :)
Gisteren had ik 'n verjaardag, maar omdat ik deze week nogsteeds eindexamen heb heb ik het rustig aangedaan... ik ben helaas wel flink op m'n bek gegaan op de maaskade toen ik naar huis fietste... --> enoRm slag in m'n wiel.... :( :( |
|
|
|
|