return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Main Forums > Chill Out Room

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
How Many Beers do you Drink to get Loaded? (pg. 4)
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
quote:
Originally posted by Boss
Hehe, we're the best... Maar hier moet je eigenlijk gewoon een venloenaar voor zijn (ben ik pas 'n jaar of 8 hoor...)

Het moet weer van de venlonaren komen zie ik!! Het is ook altijd hetzelfde liedje.:D :D :D
Dj Lex
jaja joh sinds Heineken is uitgevonden zijn wij niet meer te stoppen hoor.
Boss
quote:
Originally posted by DŽeameŽ
Het moet weer van de venlonaren komen zie ik!! Het is ook altijd hetzelfde liedje.:D :D :D


Haha, of zouden we hier een slechte naam door krijgen?? :)
Dwingo
!
Ik ben niet de enige venlonaar meer?

wie is de rest?
TELL ME TELL ME
(Guus, ben jij er 1 van toevallig?)

Noow kinne weej auk in ut dialec conversere, snap de res der nog niks van!!!

LOL
Boss
Nah, dan snap ik er ook geen ruk meer van.... :)
Maar, what's your age, occupation, enz?
Dwingo
18, student, bijbaan bij de A&P (niet de Hypermarkt, maar dat klein ding op de Leutherweg, tegenover de Maagdenberg), zat vroeger op het Marianum, daarvoor op de Groenveldschool. Verder sport ik bij Loreal, ook te Venlo

Et toi?
Boss
18, nu nog marianum (eindexamen), werk?? haha!, 'k dacht het niet.
oh ja, Tjabbe is de naam... Maar'k ken jou niet, dacht ik...
Dwingo
Ik heet Ruud, zat vorig jaar in 6 VWO.

Ken jij die Dreamer dan ook?
Boss
Nah, nooit van gehoord
Dreamer is also unknown to me....

Maar ik ga maar's beginnen met aardrijkskunde leren.... :(
GreetZ
Dwingo
Suk6 dan
Ik zie je hier vast nog wel eens!
(wip s avonds ook eens bij de chat binnen, kun je lachen)

Mazzul

DŽeameŽ
quote:
Originally posted by Dwingo
!
Ik ben niet de enige venlonaar meer?

wie is de rest?
TELL ME TELL ME
(Guus, ben jij er 1 van toevallig?)

Noow kinne weej auk in ut dialec conversere, snap de res der nog niks van!!!

LOL

Ha Ruudje, heej bin ik!!:D Wetse det auk weer.;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by DŽeameŽ

Ha Ruudje, heej bin ik!!:D Wetse det auk weer.;)


Jezus gaan we nou al in dialect praten ook, dalijk begrijpen de echte Hollanders het al niet meer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement