|
Weet iemand een goeie platenzaak
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
De titel spreekt voor zich...woon in vught(stadje onder den bosch en ze hebben daar niet echt een goeie trance platenzaak) weet iemand ergens anders in nederland een goeie???????????
En hoe heet die van Tiësto en waar zit ie????
Groetjes Muppet |
|
|
| ChooChoo |
Aangezien jij niet ver van Breda woont kan je naar de Magikstore gaan, dat is die van Tiesto. Ik weet alleen niet het adres, maar dan moet je maar ff op www.black-hole.nl kijken. Ikzelf woon in omgeving Nijmegen en ga altijd in Arnhem naar Attalos.
Ik weet er eigenlijk niet meer bij jou in de buurt.
Mazzel |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Muppet
He iedereen,
De titel spreekt voor zich...woon in vught(stadje onder den bosch en ze hebben daar niet echt een goeie trance platenzaak) weet iemand ergens anders in nederland een goeie???????????
En hoe heet die van Tiësto en waar zit ie????
Groetjes Muppet |
in eindhoven schijnen een paar goede platenzaken te ziteen maar weet niet waar ben er nog niet geweest, in Den Bosch zit trend records die verkopen platen maar ze hebben er niet veel en ze krijgen niet de allernieuwste platen |
|
|
| JdDark |
basvh
HEINEKEN
>
>Hieneken die in de hemel zeit
>u naam wordt gebrouwen
>u bar zal komen
>u drank zal vloeien
>gelijk in deze kroeg zoals ook bij ons thuis
>geef ons heden ons dagelijks bier
>en vergeef ons onze katers
>zoals wij ook de barman vergeven
>en leid ons niet naar de frisdrank
>maar verlos ons van het malt
>want u bier is het koninkrijk
>en de kracht en de heerlijkheid
>tot aan de sluitingstijd
>
>AMEN
hahahahhahaha
de max |
|
|
| Bellie |
Tja is niet echt dichtbij maar als je toevallig een keer naar A'dam toe gaat kan je deze wel es een bezoekje brengen.
Outland op de zeedijk.Daar haal ik mn platen zo goed als altijd.Goeie winkel,en Dj Jerome werkt er.Toffe gozer is dat.heel relaxed.En als je blowt :) kan je rustig effe je stickie daar oproken.
Op de Nieuwendijk zijn 3 winkels waar ik ook wel es een kijkje neem.
- Midtown:Redelijke winkel.Heeft meer comerciele dingen dan onbekende vette nrs.platen zijn best goedkoop vergeleken met de ander hieronder genoemde winkels.platen kosten daar vanaf 16,95
- In Deep 'N Dance:Precies tegenover Midtown.Je moet wel goed opletten want het lijkt niet op een platenzaak.Je moet met een trap naar beneden.Goeie winkel heeft veel goeie platen.Ook veel onbekende producties.
- Rhythym Imports:Vind ik best goede winkel.alleen ze krijgen de laatste tijd niet echt veel boeiends binnen.En er liggen veel oude platen daar.dus als je nog iets ouds zoekt......
En de laatste die ik ken(of in ieder geval naartoe ga)is
Groove Connection:Vind ik een van de betere winkels.Doet echt alleen maar aan import platen.Geen nederlandse producties.Goeie winkel.En als je JP in levende lijven wil zien moet je daar es een kijkje nemen.Ook heel aardige gozer.alleen platen zijn wel een beetje prijzig.zo rond de 26 piek p/plaat.En ook hier kan je lekker stickies roken.hehe :D
Nou ik denk dat je hiermee wel effe vooruit kan he. ;)
GREETZ!! |
|
|
| raoel |
in eindhovuh heb je
freaky records
en
midtown
ikzelf ben geen dj maar het schijnt dat vooral freaky goed is. Zit net buiten het centrum van eindhoven www.freaky.nl
er zijn nog een aantal kleine platenzaken maar dat zal wel niet veel voorstellen en die ken ik ook niet. |
|
|
| Akira |
| Bellie heeft alles al genoemd wat er in amsterdam is dus...:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Muppet
En hoe heet die van Tiësto en waar zit ie????
|
Zit idd in Breda. Zit in de Visserstraat op nr. 46
De uitgang van een parkeergarage is ca. tegenover de winkel. Mocht je met het openbaar vervoer komen. Dan kun je het beste even aan iemand vragen, want om het precies te gaan uitleggen, dan heb ik nog wel wat ruimte nodig en daar heb ik geen zin in.
Greetz |
|
|
| Muppet |
heeeeeeeeel erg bedankt, ga waarschijnlijk over 2 weken naar A*dam en ga zeker ff naar outland:)
Greetz Muppet ( die binnenkort weer hele nieuwe sets kan gaan draaien) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Muppet
heeeeeeeeel erg bedankt, ga waarschijnlijk over 2 weken naar A*dam en ga zeker ff naar outland:)
Greetz Muppet ( die binnenkort weer hele nieuwe sets kan gaan draaien) |
.........en zijn portomonne zal ook een stukkie lichter zijn, hahaha |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by TranceFool
.........en zijn portomonne zal ook een stukkie lichter zijn, hahaha |
Dat zal wel maar ik heb gespaard (ben niet helemaal dom) en ik heb het er voor over.
En met hele nieuwe sets bedoel ik niet alleen maar nieuwe platen
Greetings Muppet |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Muppet
Dat zal wel maar ik heb gespaard (ben niet helemaal dom) en ik heb het er voor over.
En met hele nieuwe sets bedoel ik niet alleen maar nieuwe platen
Greetings Muppet |
Dan zal je portemonnee nog een stuk lichter zijn. ;) ;) Wat niet wil zeggen dat je blut bent.
Mzzl |
|
|
|
|