return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dax att börja om : (
View this Thread in Original format
lonne
Tja !

För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...:(
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...

Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn [email protected] om ni vill hjälpa en ledsen man.

Tack på förhand / lonne.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by lonne
Tja !

För ett par timmar sedan hämtade jag tillbaka min dator, från reparation. Min återförsäljare sa att min hårddisk crashat, men att han trodde att mp3`orna kunde räddas. Dessvärre hade killen fel, så nu sitter jag här 35 gig Trance, Techno och House fattigare...:(
Känns fett jobbigt, men självklart borde jag bränt ut mer, skaffat en till hårdisk osv...

Nu till saken. Jag antar att ni förstår att jag är intresserad av hjälp för att börja dra hem alla mina gamla favoriter igen. Jag skulle bli väldigt tacksam för hjälp eftersom jag är lika besatt av trance som alla er andra här på forumet. Kontakta mig gärna på msn [email protected] om ni vill hjälpa en ledsen man.

Tack på förhand / lonne.
Fan de va ju as trist... vet precis hur det känns för jag förlorade 24 Gb trance i en krash för ett år sen... nästan som man grät....

Tur för dig nu att jag e generös av mig så jag gör ett special konto only for you till min trance folder a-z som är på 33Gb...
Snackas på MSN...
Nyx
Hårddiskar som krashar är riktigt irriterande..jag har haft turen att slippa det än så länge med mina fyra hårdiskar som jag har. :D
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna! :(

Nu gör jag backups på 4,7 giggs dvd-skivor! :rolleyes:



btw..lycka till med återuppbyggandet av din trancesamling!
Nicke
quote:
Originally posted by Nyx
Däremot fick jag ett virus som länsade bort över 30 000 filer på den förra datorn, bl.a. alla bildfilerna! :(


Va var de för bilder? Lite pr0n kanske? ;)
dbl
min STORA samling av porr.. ehm. jag mena.. ehmm.. ehhh... mp3 :rolleyes: försvann för några månader sen när jag fick virus... det jobbiga va att jag hade virus program här hemma, men installerade det aldrig :(
mindshooter
Jag har en speciell hårdisk bara för trance...inga program och sådant som kan crasha finns på det....är en ganska ny IBM oxå så den bör inte paja för mig :)
Glorie
oj oj, stackare.. ingen back-up, huh?

min ena hd har varit grymt galen... (skadade sektorer å grejor) så ja fick minsann bränna ner 40 gb me trance å sen... formatera... skiten. men nu e d gjort å den "verkar" fungera smärtfritt..
rem_monster
Ni har ju tur ändå, jag har bara 20 gb hd. :whip:

Och vågar bara ha lite mindre än 3 gb mp3. Annars blir datorn så seg. :mad:
dj_hysterix
ska ni snacka om ?!:..

jag har ju fyfan bara 10 gb ! :wtf: :confused: :(
rem_monster
quote:
Originally posted by dj_hysterix
ska ni snacka om ?!:..

jag har ju fyfan bara 10 gb ! :wtf: :confused: :(


Hihi, skadeglädje...:D

:rolleyes:

Aja, går ju ifs om man bränner ut allt man laddad ner direkt.

dbl
10 gig.. herregud.. kan man ju inte klara sig på.. använder ca 79/80 gig :D
cviper
9 gb här (fast man kan bara använda 8.2 av de... lite skadad; bara 4 år gammal :rolleyes: )

tror att jag ska dra å skaffa en ny imon/nästa vecka, windows börjar att klaga på alla skadade sektorer/filer/fil-fragment :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement