return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
!@^%$$#@& Kazaa
View this Thread in Original format
total woot
Ik zit gek te worden achter mn PC.

Lord of the Rings - The Two Towers
Dit gebeurde er toen ik m downloade (voor de pijl=bestandsnaam, na de pijl de werkelijke film):

1e poging: Lord of the rings the 2 towers.avi --> Zoolander.avi
2e poging: Lord of the rings the 2 towers.avi --> Lord of the rings 1.avi
3e poging: Lord of the rings the 2 towers.avi -->The art of war.avi
4e poging: Lord of the rings the 2 towers.avi -->Lord of the rings the 2 towers.avi

Dit is niet de eerste keer, maar het wordt de laatste tijd wel errug vervelend, ben ik de enige die daar last van heeft, of zijn er meer mensen die constant een andere film downloaden dan ze denken?

Grtz
WooT
arj1o1
hierop staat hoe groot de echte versies van een film is":

http://www.fasttrackmovies.com

als je kazaa lite hebt klik ff op het sig2dat icoontje daar en de volgende keer dat je kazaa opstart staat de film erbij om gedownload te worden, en wel de ECHTE
DanceTrend
Uhm, voordat je gaat downloaden kun je de filename toch ook al wel zien?

En jah, dit is ook een goede site (denk ik): www.verifieddownloads.com .. Niet alleen movies maar ook apps/games/mp3/enz.
TranceHydra
Ja, heb ik ook wel eens last van... erg irritant is dat :S
Switch
gewoon geen Kazaa gebruiken helpt ook wel es :)

Kazaa = EVIL!!!!
het is de brenger van 150 spyware apps, en virussen worden er ook gespread, irritant kut programma vind ik het
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Switch

Kazaa = EVIL!!!!
het is de brenger van 150 spyware apps, en virussen worden er ook gespread, irritant kut programma vind ik het

Mee eens. Alleen in noodgevallen (lees: als ik het echt nergens anders kan vinden) gebruik ik Kazaa. Voor de rest: DC, FXP of Soulseek.
LightForce
Total Woot geen member van de HUB ? want daar share ik hem ;)
arj1o1
leuk en aardig maar kazaa is in de meeste gevallen wel de snelste je download van veel meer mensen en bij dc & soulseek maar van een tegelijk dus voor een makkelijk aan te komen is kazaa wel het handigst
Kamaya
Ik heb dat soort dingen ook wel es, ach ja, je doet er weinig aan, je kunt de films idd checken via de bovengenoemde sites, maar ik leech zoveel films dat er elke dag wel een paar klaar zijn, check ik ff of het m is, zo niet, jammer dan....

Verder is die nieuwe kazaa lite wel superrrr relaxt, 1000 punten participatieniveau!!
ScuL
KaZaA Lite gebruiken. In combinatie met DatViewer en AviPreview kun je films al kijken voordat ze volledig gedownload zijn.

Als ik na de eerste 5 minuten zie dat er een andere titlesequence op zit dan die het zou moeten zijn dan cancel ik de download gewoon weer. Net zolang tot ik de goeie heb. :D

total woot
DUH!!! gasten, ik ben niet helemaal dom :D

Tuurlijk kun je de filename zien voor je hem download, maar als iemand hem een verkeerde naam geeft houdt het op he?

Ik heb wel een pasw. voor de hub, maar downloaden met 250 Kb/s gaat niet in Dc (meestal) en bij kazaa wel :)

Trouwens, de nieuwste kazaalite heeft praktisch geen spyware meer (tenminste: die anti-spyware programmatjes vinden niks meer).

En om een of andee vage reden werkt AVIpreview niet bij mij :rolleyes:
dus daar heb ik ook weinig aan....

thnx 4 the tips anyway :p

Grtz
WooT
DanceTrend
quote:
Originally posted by Switch

Kazaa = EVIL!!!!

Kazaa is evil ja, Kazaa Lite niet..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement