|
מקינטוש
|
View this Thread in Original format
| coby |
מישהו יודע איפה אני יכול ליקנות מק בישראל ?
נראה לי אני רוצה לקנות imac :eek:
( בישביל מוסיקה כמובן.. logic 6 !!! ) :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
מישהו יודע איפה אני יכול ליקנות מק בישראל ?
נראה לי אני רוצה לקנות imac :eek:
( בישביל מוסיקה כמובן.. logic 6 !!! ) :wtf: :wtf: :wtf: |
מההההה???
סעיד מסכים לקנות לך מקנטוש???
אני יכול לברר.. לא אמור להיות קשה |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מההההה???
סעיד מסכים לקנות לך מקנטוש???
אני יכול לברר.. לא אמור להיות קשה |
לא אמרתי שהוא מסכים.. אמרתי שאני רוצה :D
אבל לא יודע.. עדיין לא ראיתי בארץ מקום שמוכרים |
|
|
| Rising |
למה אתה צריך מקינטוש?...יהיה לך נורא קשה להתרגל לממשק וכל החרא ...המחשב אם כבר מתאים לגרפיקאים...
אבל מוזיקה וכאלה עדיף לך להשאר עם
pc
כי הוא תומך בהרבה יותר דברים במוזיקה. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
לא אמרתי שהוא מסכים.. אמרתי שאני רוצה :D
אבל לא יודע.. עדיין לא ראיתי בארץ מקום שמוכרים |
הא...
אז עזוב
סתם יקר.. ת'לא צריך! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
למה אתה צריך מקינטוש?...יהיה לך נורא קשה להתרגל לממשק וכל החרא ...המחשב אם כבר מתאים לגרפיקאים...
אבל מוזיקה וכאלה עדיף לך להשאר עם
pc
כי הוא תומך בהרבה יותר דברים במוזיקה. |
מה שתגיד:]
חחחחחחח סתם אחי אני לא מבין בזה. |
|
|
| warpedd_ |
דווקא מקינטוש אחד הדברים השווים שיש
למי שיצא להיות בארה"ב בחנויות מחשבים
יש בד"כ קומה שלמה למוצרים של מקינטוש
דברים אדירים שאני מת שיהיה לפיסי
בכל מקרה רוב התוכנות עובדות
הממשק הרבה יותר ידידותי ונוח לשימוש
מערכת יציבה יותר מווינדוז
וכמעט חסין מוירוסים
בקשר לקניה אני יודע שיש חברה שנקראת "ידע" שמיבאת
לארץ הבעיה שהשירות שלהם איך שהבנתי חראאא |
|
|
| Ariels |
| לקנות מחשב בלי תמיכה בארץ... אני אישיתמעדיף שיורידו לי את האשך השמאלי |
|
|
| DjChook |
בעיקרון מקינטושים באמת פצצה
אבל הם לא שווים ככ את ההשקעה
וגם לדעתי יש הרבה בעיות של התאמה לעברית
זה פשוט לא שוק מספיק גדול בארץ
בכל מקרה, אם מוציקה זה מה שמעניין אותך בזה
באמת עדיף שתחשוב על
REASON
אחרת לקנות מקינטוש
(פניני לשון יוצאים לי פה) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, אם מוציקה זה מה שמעניין אותך בזה
באמת עדיף שתחשוב על
REASON
אחרת לקנות מקינטוש
(פניני לשון יוצאים לי פה) |
קובי היה על ריסון כמעט שנה אם אני זוכר נכון...
פשוט בסוף משום מה אנשים מבינים שפרוטי ולוג'יק עדיפים על ריסון,
...
וקובי... כשאמרת על המקינטוש, חשבתי את צוחק :)
לקנות מקינטוש בשביל זה?!?!?!?
עדיף באמת תתחיל ללמוד קצת
cubase sx
למה זה כנראה לא הרבה יותר גרוע מלוגי', שמעתי הגרסה האחרונה די דומה..
אבל אני לא מבין בזה, |
|
|
| coby |
אבל לוג'יק 6.0 :(
טוב נו אולי אני ישחק עם קיובייס |
|
|
| clubber@work |
וואלה
גם אני חשבתי לקנות מק
רק שלא מצאתי בארץ..
ובטח גם אם יש שוחטים במחיר
אבל בתכלס זה יותר ליגה מ PC
הוא יותר יציב יותר יפה יותר נוח
וגם כל מה שאני רוצה ממחשב יש בו
אינטרנט
מוזיקה
פורנו
הכל טוב
:)
רק שאני חשבתי על הקיוב ולא על האי מק
אם תמצא באיזה מקום תגיד לי גם נבדוק את
הנושא |
|
|
|
|