return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מקינטוש
View this Thread in Original format
coby
מישהו יודע איפה אני יכול ליקנות מק בישראל ?

נראה לי אני רוצה לקנות imac :eek:

( בישביל מוסיקה כמובן.. logic 6 !!! ) :wtf: :wtf: :wtf:
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
מישהו יודע איפה אני יכול ליקנות מק בישראל ?

נראה לי אני רוצה לקנות imac :eek:

( בישביל מוסיקה כמובן.. logic 6 !!! ) :wtf: :wtf: :wtf:


מההההה???
סעיד מסכים לקנות לך מקנטוש???
אני יכול לברר.. לא אמור להיות קשה
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
מההההה???
סעיד מסכים לקנות לך מקנטוש???
אני יכול לברר.. לא אמור להיות קשה


לא אמרתי שהוא מסכים.. אמרתי שאני רוצה :D



אבל לא יודע.. עדיין לא ראיתי בארץ מקום שמוכרים
Rising
למה אתה צריך מקינטוש?...יהיה לך נורא קשה להתרגל לממשק וכל החרא ...המחשב אם כבר מתאים לגרפיקאים...
אבל מוזיקה וכאלה עדיף לך להשאר עם
pc
כי הוא תומך בהרבה יותר דברים במוזיקה.
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
לא אמרתי שהוא מסכים.. אמרתי שאני רוצה :D



אבל לא יודע.. עדיין לא ראיתי בארץ מקום שמוכרים


הא...
אז עזוב
סתם יקר.. ת'לא צריך!
Sniper
quote:
Originally posted by Rising
למה אתה צריך מקינטוש?...יהיה לך נורא קשה להתרגל לממשק וכל החרא ...המחשב אם כבר מתאים לגרפיקאים...
אבל מוזיקה וכאלה עדיף לך להשאר עם
pc
כי הוא תומך בהרבה יותר דברים במוזיקה.


מה שתגיד:]
חחחחחחח סתם אחי אני לא מבין בזה.
warpedd_
דווקא מקינטוש אחד הדברים השווים שיש

למי שיצא להיות בארה"ב בחנויות מחשבים
יש בד"כ קומה שלמה למוצרים של מקינטוש

דברים אדירים שאני מת שיהיה לפיסי

בכל מקרה רוב התוכנות עובדות
הממשק הרבה יותר ידידותי ונוח לשימוש
מערכת יציבה יותר מווינדוז
וכמעט חסין מוירוסים

בקשר לקניה אני יודע שיש חברה שנקראת "ידע" שמיבאת
לארץ הבעיה שהשירות שלהם איך שהבנתי חראאא
Ariels
לקנות מחשב בלי תמיכה בארץ... אני אישיתמעדיף שיורידו לי את האשך השמאלי
DjChook
בעיקרון מקינטושים באמת פצצה

אבל הם לא שווים ככ את ההשקעה
וגם לדעתי יש הרבה בעיות של התאמה לעברית

זה פשוט לא שוק מספיק גדול בארץ

בכל מקרה, אם מוציקה זה מה שמעניין אותך בזה

באמת עדיף שתחשוב על
REASON
אחרת לקנות מקינטוש

(פניני לשון יוצאים לי פה)
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, אם מוציקה זה מה שמעניין אותך בזה

באמת עדיף שתחשוב על
REASON
אחרת לקנות מקינטוש

(פניני לשון יוצאים לי פה)


קובי היה על ריסון כמעט שנה אם אני זוכר נכון...

פשוט בסוף משום מה אנשים מבינים שפרוטי ולוג'יק עדיפים על ריסון,
...

וקובי... כשאמרת על המקינטוש, חשבתי את צוחק :)
לקנות מקינטוש בשביל זה?!?!?!?

עדיף באמת תתחיל ללמוד קצת
cubase sx
למה זה כנראה לא הרבה יותר גרוע מלוגי', שמעתי הגרסה האחרונה די דומה..
אבל אני לא מבין בזה,

coby
אבל לוג'יק 6.0 :(

טוב נו אולי אני ישחק עם קיובייס
clubber@work
וואלה
גם אני חשבתי לקנות מק
רק שלא מצאתי בארץ..
ובטח גם אם יש שוחטים במחיר
אבל בתכלס זה יותר ליגה מ PC
הוא יותר יציב יותר יפה יותר נוח
וגם כל מה שאני רוצה ממחשב יש בו
אינטרנט
מוזיקה
פורנו
הכל טוב
:)
רק שאני חשבתי על הקיוב ולא על האי מק
אם תמצא באיזה מקום תגיד לי גם נבדוק את
הנושא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement