return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
eyyy, skynda sätt på tv'n
View this Thread in Original format
Glorie
Faking it: Från cellist till dj
Brittiskt reportage där en person med en specifik bakgrund på några veckor ska förvandlas och anpassas till en social situation som är fullkomligt främmande. I detta program ska en cellist förvandlas till het dj.

ser jäkligt coolt ut, kollar nu

kanal 5!!! NU
dbl
jag checkar det nu... ganska ball.. undra hur hon klarara det
Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:

Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)

det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå

coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:

Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)

det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå

coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D


JAG VILL OCKSÅ LÄRA MIG DJ:A.... vill ha pengar så att jag kan köpa some equipment... hmm :(
jag e fattig

ganska ball att det e dem också... kände igen dem, men kom inte på vilka det va först.. men så såg man ju namnen.. rätt ball.
Gaby
*AVIS* snacka att bruden fick hänga med elitbrudarna o lära sig ALLT!!!!
x-dream
Jag har ju inte 5an men det vart ett bra program hörde jag iaf av en polare....
Glorie
för er som missa..

allt gick ut på att den upplärda tjejen skulle upp i en dj-battle mot tre andra brudar.. som var dj's..men d var...amatörer med.. men likväl riktiga dj's. den tjej vi fått följa var alltså...fejk-dj'n som hon kallades...

fyra domare (ansedda dj-killar från england, ingen ja kände igen namnet på dock :( ) skulle sen avgöra vem som var fejkdj'n (efter att ha hört tjejerna spinna samt att ef. d intervjuat dem)

alla fyra killar gissa på fel tjej!

COOOOLT!!!! :cool:

mission completed :p
SteveTranz4ever
Jag såg det mesta av programmet... kul å se hur hon förändras... :)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag såg det mesta av programmet... kul å se hur hon förändras... :)


ja.. hon såg ju fan så mycket snyggare ut i slutet än i början :)
Vizay
låter jävligt ballt....så de går alltså att bli en bra dj om man bara pressar lite....intressant intressant :D


å dbl...du vet att de bara e å glida förbi lite om du vill spinna lite cd iaf ;)

dbl
quote:
Originally posted by Vizay
låter jävligt ballt....så de går alltså att bli en bra dj om man bara pressar lite....intressant intressant :D


å dbl...du vet att de bara e å glida förbi lite om du vill spinna lite cd iaf ;)


himla lätt att glida förbi när man bor i gbg ;)
e ju visserligen i lumpen i sthlm :)
Vizay
ja exakt....e ju de jag säger :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement