|
eyyy, skynda sätt på tv'n
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Faking it: Från cellist till dj
Brittiskt reportage där en person med en specifik bakgrund på några veckor ska förvandlas och anpassas till en social situation som är fullkomligt främmande. I detta program ska en cellist förvandlas till het dj.
ser jäkligt coolt ut, kollar nu
kanal 5!!! NU |
|
|
| dbl |
| jag checkar det nu... ganska ball.. undra hur hon klarara det |
|
|
| Glorie |
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:
Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)
det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå
coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
alltså nu har ja kollat i typ 25 min :) ja säger bara... satan va coolt.... en jättesöt tjej som ska lära sig på en månad hur man blir en professionell dj. Hennes lärare e inga mindre än Anne Savage och Dj Lottie.. :eek:
Hittills har man fått se lite make-over (sånt e alltid så kuul) kläder och hår :) De har varit på 2 klubbar hittills..
Slinky i Bournemouth :) och Jellyfish Pink :)
det e framför allt hardhouse..... som präglar avsnittet...alltså ingen trance än :) men ändååå
coolt vare me när tjejen var hos en koreograf :) hehehhehe... lära sig dansa på en klubb....:D |
JAG VILL OCKSÅ LÄRA MIG DJ:A.... vill ha pengar så att jag kan köpa some equipment... hmm :(
jag e fattig
ganska ball att det e dem också... kände igen dem, men kom inte på vilka det va först.. men så såg man ju namnen.. rätt ball. |
|
|
| Gaby |
| *AVIS* snacka att bruden fick hänga med elitbrudarna o lära sig ALLT!!!! |
|
|
| x-dream |
| Jag har ju inte 5an men det vart ett bra program hörde jag iaf av en polare.... |
|
|
| Glorie |
för er som missa..
allt gick ut på att den upplärda tjejen skulle upp i en dj-battle mot tre andra brudar.. som var dj's..men d var...amatörer med.. men likväl riktiga dj's. den tjej vi fått följa var alltså...fejk-dj'n som hon kallades...
fyra domare (ansedda dj-killar från england, ingen ja kände igen namnet på dock :( ) skulle sen avgöra vem som var fejkdj'n (efter att ha hört tjejerna spinna samt att ef. d intervjuat dem)
alla fyra killar gissa på fel tjej!
COOOOLT!!!! :cool:
mission completed :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag såg det mesta av programmet... kul å se hur hon förändras... :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag såg det mesta av programmet... kul å se hur hon förändras... :) |
ja.. hon såg ju fan så mycket snyggare ut i slutet än i början :) |
|
|
| Vizay |
låter jävligt ballt....så de går alltså att bli en bra dj om man bara pressar lite....intressant intressant :D
å dbl...du vet att de bara e å glida förbi lite om du vill spinna lite cd iaf ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
låter jävligt ballt....så de går alltså att bli en bra dj om man bara pressar lite....intressant intressant :D
å dbl...du vet att de bara e å glida förbi lite om du vill spinna lite cd iaf ;) |
himla lätt att glida förbi när man bor i gbg ;)
e ju visserligen i lumpen i sthlm :) |
|
|
| Vizay |
| ja exakt....e ju de jag säger :p |
|
|
|
|