|
אני יודע שנמאס לכם אבל אני חייב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב אני אגיב קצת אבל אין לי כח להגיב
נכון מצוין שאין שס
אבל במקום זה יש את אפי איתם שהוא פשוט אדיוט
אתם יודעים מה אפי איתם אומר ? - עוד התנחלויות
ובגלל זה העבודה לא הסכימה להכנס לממשלה
איכס התנחלויות, איכס אפי איתם
(שלא תחשבו שיש לי בעיה עם המפדל הם אחלה אנשים אבל אפי איתם...) |
ברור אחי אבל תבין
טומי לפיד חשב על האפשרויות ברגע שאין מפלגת עבודה
או שתהיה ממשלה ימנית קיצונית עם ש"ס
או ממשלה ימנית , פחות או יותר מתונה, למרות שיש מפדל ואיחוד, כי בכל זאת 38 + 15 לא הולך ברגל
ושינוי בממשלה
מה אתה היית עושה?
וזה באמת הזדמנות היסטורית , ההיסטוריה מצביעה על כך שהסיכויים של שינוי לקבל את מה שהם קיבלו היום בבחירות הבאות קטן
מפלגות מרכז - סקטוריאליות עולות ויורדות
אני בעד המהלך הזה, למרות שבאמת הוא הפר הבטחה
תחשוב טוב מה עדיף
:D
אני יודע שתסכים איתי |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב שמעו אולי זה לא הכי טוב
אבל זה לא ביזיון זה עדיף ממשלה ימנית קיצונית
לא יודע ליברמן.....קיצוני מידי לממשלה
מורן לפעמים צריך להתפשר...
וזה שווה את זה
ויסלחו לו על זה
כי שר המשפטים ושר הפנים
אתה יודע מה זה זה אומר?
אני כן מאמין בתורה
וכן מאמין באלוהים אבל כמנהיג רוחני של העם
לא כעושה נפלאות
סתם רציתי להוסיף את זה
אני מכבד את הדת
אבל אכן צריך להפריד אותה מהמדינה ולא להיות פרימיטיבים
חן גם אני נגד התנחלויות
זה פשוט ביזבוז של זמן
וזה לא נותן למתלחנים כלום איפה שהם מקימים התנחלות
זה טימטום אחד גדול
ומצנע יצא דביל
כמו שהוא באמת
איזה מנהיג
רואים כבר כמה המפלגה הזאת לא יציבה |
|
|
| DjChook |
אוקיי מוש אני מסכים עם מה שאמרת חוץ מהקטע על מצנע
תעזוב את הבן אדם כבר נו באמת
אין לי כח להתחיל להסביר לך אבל לדעתי הוא פעל נכון
בקשר לממשלה שקמה כמו שאמרתי, שהדבר השני שהכי מפריע לי
(אחרי הסחיטה של החרדים)
זה ההתנחלויות, וכרגע יש לנו מפלגה שתומכת בהם
אז במקום כסף לשס, יהיה כסף להתנחלויות
יש, איזה שינוי |
|
|
| MoSH_MaN |
האם אתה מצדיק את מצנע אבל היית רוצה לראות אותו בקואליציה??
מה פעל נכון
פעל לפי איך שהוא חושב
למרות שכל המפלגה רצתה שהוא יחתום הסכם
אבל ככה זה ישראל , רק קקה |
|
|
| DjChook |
העבודה מפלגה דפוקה
פואד הומו
אני פשוט חושב שמצנע מנסה ללכת בדרך שלא הלכו
ובינתיים רוב הפוליטיקאים חרא
מנסים ראש אחר
לא משנה
הוא יהיה בינתיים באופוזיציה, חפיף
יותר מעניין / מדאיג הממשלה |
|
|
| luckystrike |
מצנע בין היחידים שנורמלים עוד בעבודה ...
פואד פשוט אידיוט ואלוהים יודע מה הוא עושה שם
ואפילו פרס שאני מאוד מאוד מעריך אותו מאכזב אותי
הוא אשכרה מנסה להכשיל כל דור צעיר בין אם זה
מצנע ובין אם זה ברק ...
יאללה באמת נראה לי שפרס בן אדם מצויין
ועשה המון למען המדינה אבל הגיע זמנו לנוח קצת ולעזוב
את הפוליטיקה ...
מצנע , פינס , יולי תמיר וכו' הם עוד היחידים
שנשארו שפויים במפלגה המסריחה הזאת שנהייתה כולה עסקנים מטומטמים
כמו דליה איציק ופואד ...
ומוש - כמו שאמרתי בהתחלה שזה שווה את זה
שתהיה ממשלה בלי ש"ס ועוד עם כל ההשגים ששינוי
השיגה עכשיו ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| יאללה ב"ה יהיה טוב. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יאללה ב"ה יהיה טוב. |
ראסמי ! ...
כמו שרותם אמר לשינוי יהיה קשה לחזור על
ההישג שלהם בבחירות ...
נקווה שהם יהיו חכמים וילכו טיפה שמאלה
ויחליפו לאט לאט את העבודה שנהייתה מפלגת זבל מאוסה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני כן מאמין בתורה
וכן מאמין באלוהים אבל כמנהיג רוחני של העם
לא כעושה נפלאות
סתם רציתי להוסיף את זה
אני מכבד את הדת
אבל אכן צריך להפריד אותה מהמדינה ולא להיות פרימיטיבים
חן גם אני נגד התנחלויות
זה פשוט ביזבוז של זמן
וזה לא נותן למתלחנים כלום איפה שהם מקימים התנחלות
זה טימטום אחד גדול
|
מסכים איתך בכל מילה:]
אני גם כמוך אותו דבר |
|
|
| MoSH_MaN |
אלעד
:)
עיצבן אותי אתמול חבר שלי שהוא דווקא בן אדם מאד בוגר
בכוונה להרוס סתם את התנ"ך
עכשיו קצת כבוד...זה כמו להרוס כל דבר
זה לא נותן כלום
אבל שמע...לא יודע שזה מגיע לאלוהים עם כמה מהחברים שלי |
|
|
| Trance man |
בעע סילבן שלום שר החוץ......
:nervous: |
|
|
| DjChook |
העיקר שהיום הכותרת במעריב
הקומבינה
היידה שרון העיקר |
|
|
|
|