return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני יודע שנמאס לכם אבל אני חייב
View this Thread in Original format
nesher
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2451873,00.html
זהווווווווווווווווווווווווווווווו
אין מילים
YuVaL
פאקינג
About Time!!!!!
;)
coby
MUHAHAHAHAHAHAAA :disbelief
TinkerbeL
כל הכבוד להם!!!!


רק חבל שהם לא קיבלו את האוצר......
Sniper
הלוואי והממשלה הזאת לא תיפול:]
Trance man
טומי לפיד שר המשפטים וסגן ראש הממשלה אתם קולטים?
OMG!
:haha:
DjChook
אוח אין לי כח להגיב
Rising
פחחחח :rolleyes:
NaOren
ביזיון תאמינו לי!!!
luckystrike
יופי טופי ...
:)

רק שטומי כבר הפר הבטחה - ביום של
הבחירות שאני זוכר שהוא נאם במטה שינוי ואמר
שהוא מבטיח לא להיות בממשלה אחת עם האיחוד הלאומי
כי הוא לא יהיה הסממן השמאלי בפני העולם שיגן
על ליברמן ...
במילים האלה - וכמו שזה מסתמן זה מה שהוא עושה
...

טוב לפחות נראה שהפעם זה יהיה שווה את זה !
ברוך השם יהיה שינוי בכנסת המסריחה הזאת ...

luckystrike
דרך אגב סתכלו על התגובות שמה
יש שם דברים ממש מענינים

יש שם איזה פרופסור שכותב דברים מענינים על ש"ס
סתם לדוגמא :

א. ש"ס עוברים על עשרת הדיברות: בקלטת של ש"ס מסביר ה"רב" דהן שכל מי שמצביע ש"ס מצביע לקב"ה. זוהי עבירה ישירה על הדיבר "לא תשא". אסור, אני חוזר, אסור!! לדבר בשמו של הקב"ה. היכן קיבל ה"רב" הזה את התואר שלו? מאוניברסיטת לטביה?? גם הקריאה "מי להשם אלי", שאומצה על ידי המרן לראשונה מאז מתתיהו החשמונאי, היא עבירה על "לא תשא". האם צריך לגרום לזילותו של הקב"ה, ולהפכו לנכס אלקטורלי, על מנת לממן חליפות וורסצ'ה? החברה האלו השתגעו!! כמו כן, קיומם של המקובל, הבבא והרנטגן הם עבירה ישירה על הדיבר "לא יהי-ה לך אלוקים אחרים על פני". ביחס לעבירות אלו, אכילת חזיר ביום כיפור היא עבירה קלה. אפילו הרב עובדיה לא עולה על משה רבנו או על מעמד הר סיני.


אינשאללה בחירות הבאות שינוי - עוברים את ה-20 מנדטים
בעזרת השם ... אם הם ישכילו הם יחליפו את העבודה ...
מבחינת חשיבות
DjChook
טוב אני אגיב קצת אבל אין לי כח להגיב

נכון מצוין שאין שס

אבל במקום זה יש את אפי איתם שהוא פשוט אדיוט

אתם יודעים מה אפי איתם אומר ? - עוד התנחלויות

ובגלל זה העבודה לא הסכימה להכנס לממשלה

איכס התנחלויות, איכס אפי איתם

(שלא תחשבו שיש לי בעיה עם המפדל הם אחלה אנשים אבל אפי איתם...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement