|
אני יודע שנמאס לכם אבל אני חייב
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
פאקינג
About Time!!!!!
;) |
|
|
| coby |
| MUHAHAHAHAHAHAAA :disbelief |
|
|
| TinkerbeL |
כל הכבוד להם!!!!
רק חבל שהם לא קיבלו את האוצר...... |
|
|
| Sniper |
| הלוואי והממשלה הזאת לא תיפול:] |
|
|
| Trance man |
טומי לפיד שר המשפטים וסגן ראש הממשלה אתם קולטים?
OMG!
:haha: |
|
|
| DjChook |
| אוח אין לי כח להגיב |
|
|
| NaOren |
| ביזיון תאמינו לי!!! |
|
|
| luckystrike |
יופי טופי ...
:)
רק שטומי כבר הפר הבטחה - ביום של
הבחירות שאני זוכר שהוא נאם במטה שינוי ואמר
שהוא מבטיח לא להיות בממשלה אחת עם האיחוד הלאומי
כי הוא לא יהיה הסממן השמאלי בפני העולם שיגן
על ליברמן ...
במילים האלה - וכמו שזה מסתמן זה מה שהוא עושה
...
טוב לפחות נראה שהפעם זה יהיה שווה את זה !
ברוך השם יהיה שינוי בכנסת המסריחה הזאת ... |
|
|
| luckystrike |
דרך אגב סתכלו על התגובות שמה
יש שם דברים ממש מענינים
יש שם איזה פרופסור שכותב דברים מענינים על ש"ס
סתם לדוגמא :
א. ש"ס עוברים על עשרת הדיברות: בקלטת של ש"ס מסביר ה"רב" דהן שכל מי שמצביע ש"ס מצביע לקב"ה. זוהי עבירה ישירה על הדיבר "לא תשא". אסור, אני חוזר, אסור!! לדבר בשמו של הקב"ה. היכן קיבל ה"רב" הזה את התואר שלו? מאוניברסיטת לטביה?? גם הקריאה "מי להשם אלי", שאומצה על ידי המרן לראשונה מאז מתתיהו החשמונאי, היא עבירה על "לא תשא". האם צריך לגרום לזילותו של הקב"ה, ולהפכו לנכס אלקטורלי, על מנת לממן חליפות וורסצ'ה? החברה האלו השתגעו!! כמו כן, קיומם של המקובל, הבבא והרנטגן הם עבירה ישירה על הדיבר "לא יהי-ה לך אלוקים אחרים על פני". ביחס לעבירות אלו, אכילת חזיר ביום כיפור היא עבירה קלה. אפילו הרב עובדיה לא עולה על משה רבנו או על מעמד הר סיני.
אינשאללה בחירות הבאות שינוי - עוברים את ה-20 מנדטים
בעזרת השם ... אם הם ישכילו הם יחליפו את העבודה ...
מבחינת חשיבות |
|
|
| DjChook |
טוב אני אגיב קצת אבל אין לי כח להגיב
נכון מצוין שאין שס
אבל במקום זה יש את אפי איתם שהוא פשוט אדיוט
אתם יודעים מה אפי איתם אומר ? - עוד התנחלויות
ובגלל זה העבודה לא הסכימה להכנס לממשלה
איכס התנחלויות, איכס אפי איתם
(שלא תחשבו שיש לי בעיה עם המפדל הם אחלה אנשים אבל אפי איתם...) |
|
|
|
|