return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Har du körkort?
View this Thread in Original format
reveal
...
Vizay
neee men jag har blixtlås :p

ne men seriöst...håller på å övningskör å övningskör så jag håller på att ta passar väl in :)
ShyTrance
kan inte ta körkort pga min ålder... men jag ska försöka o ta det så snabbt som möjligt..
SWE_TRANCE
Självklart har man det!
Är inne på 4:e året nu:cool:
dj_hysterix
tänker ta :D
Endre

mmmmmmm.........biiiiil
SteveTranz4ever
Haft det i 10 år exakt den 14 april :)
Gaby
jag pallar inte...
Connector
har cykelkörtkort och truckkort :clown:

kökortet kommer snart :)
Nicke
ja, i 1 år snart

ScuL
Ja.

Jag fått den i året 2000.
Har gjort examen fem gånger :(

Det var inte så billigt:
Examar koster €170 i Holland, ett stund av övningskör är €30.
Jag tog 60 stunder och 5 examor alltså 60x30 + 5x170 = €2650.

Det är absolut inte lätt att ta den här.
De körer examar bara från 8u i morgonen till 10. Mitt i morgonkö.
(Vet inte ens om det finns en morgonkö i Sverige.. kanske i Gbg lr Sthlm). :D

Jag gjorde det tre gånger mitt i kö med skitdåligt väder (regn/snö osv). Gjorde det fast fellos själv men trots gick det fel fyra gånger eftersom en annan förare gjorde nåt fel och min examinatör hittade brömspedalen :whip:

Femte gång fick jag en kvinna istället (alla av de andra var männer) och körde över inlandsvägerna (inte mitt i staden :)) och jag tog det i en halv stund :D

Fan va var jag glad att äntligen ha det :eek:
zamson
jobbigt dyr affär där ;)

man ska väl ta sig i kragen o ta körkortet snart!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement