|
Har du körkort?
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
neee men jag har blixtlås :p
ne men seriöst...håller på å övningskör å övningskör så jag håller på att ta passar väl in :) |
|
|
| ShyTrance |
| kan inte ta körkort pga min ålder... men jag ska försöka o ta det så snabbt som möjligt.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Självklart har man det!
Är inne på 4:e året nu:cool: |
|
|
| Endre |
mmmmmmm.........biiiiil
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Haft det i 10 år exakt den 14 april :) |
|
|
| Connector |
har cykelkörtkort och truckkort :clown:
kökortet kommer snart :) |
|
|
| ScuL |
Ja.
Jag fått den i året 2000.
Har gjort examen fem gånger :(
Det var inte så billigt:
Examar koster €170 i Holland, ett stund av övningskör är €30.
Jag tog 60 stunder och 5 examor alltså 60x30 + 5x170 = €2650.
Det är absolut inte lätt att ta den här.
De körer examar bara från 8u i morgonen till 10. Mitt i morgonkö.
(Vet inte ens om det finns en morgonkö i Sverige.. kanske i Gbg lr Sthlm). :D
Jag gjorde det tre gånger mitt i kö med skitdåligt väder (regn/snö osv). Gjorde det fast fellos själv men trots gick det fel fyra gånger eftersom en annan förare gjorde nåt fel och min examinatör hittade brömspedalen :whip:
Femte gång fick jag en kvinna istället (alla av de andra var männer) och körde över inlandsvägerna (inte mitt i staden :)) och jag tog det i en halv stund :D
Fan va var jag glad att äntligen ha det :eek: |
|
|
| zamson |
jobbigt dyr affär där ;)
man ska väl ta sig i kragen o ta körkortet snart! |
|
|
|
|