return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ררר!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
ADiSH
quote:
Originally posted by itamarsan
חבר'יה תורידו את השומר מסךך משם אתם תמותו מצחוק למרות שבקושי העלתי את זה אבל מצחיק מה הם רושמים ובאמת רועי תכלס הם חיים בנידמה ליי

The screen saver is totally !
:eyes:
:stongue:
itamarsan
quote:
Originally posted by ADiSH
The screen saver is totally !
:eyes:
:stongue:

בחייייי גם אתה יכול להזמין מישם איזו חשפנית פלסטינית עלייך הביתה והכול........... בחינםםםםםם!!!!!!!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


מה שאפשר לעשות זה להציף את האתר הזה בפקודות (שכחתי איך קוראים להם)


אורן, תעשה את מה שעשינו לאתר של החיזבאללה!



ה"פקודות" נקראות פינגים..

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
פעם אני וחברים שלי הפלנו את האתר של החיזבאללה.........


אני חושב שצריך למצוא את ה
static IP
של האתר, ואז יש איזו פקודה שמריצים ב
windows
שכל שניה המחשב יעשה פינג לאתר.......

ואז מפרסמים את הפקודה, כולל האיי פי והכל, לכמה שיותר אנשים

ואז זה מציף את האתר בפינגים, והאתר נופל!
:D

מישהו יודע איך עושים את זה מבחינת פקודות תאכל'ס?? :rolleyes:


בתור אחד שמבין טוב באבטחת מידע..
זה לא כזה פשוט להפיל אתר כזה עם חיבורים כמו שלנו
צריך חיבור יותר בכיוון של
T1\T3\OC12\48 וכו..
ותראה למה.
אם הפיירוול שלהם מוגדר טוב
אחרי כל פינג או שניים הוא יתעלם מהאיפי שלך קבוע ותקבל
request timed out
ואתה תפסיק להשפיע
ככה שאפשר שם 1000 איש וזה לא יזיז ממש..
צריך חיבורים חזקים בשביל זה...

quote:
Originally posted by DJentlman
OK צריך לקבוע שעה ומישהו אמר לי שהרבה אנשים צריכים לעשות:

ping -t -l 4000


הפקודה הזאת לא תדגדג להם את המחשב אם אנשים עם חיבורים ישראלים יתקיפו.. כי הפיירוול יתעלם ישר ולא תספיקו לשלוח.. וד"א יש פקודה הרבה יותר טובה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by itamarsan
בחייייי גם אתה יכול להזמין מישם איזו חשפנית פלסטינית עלייך הביתה והכול........... בחינםםםםםם!!!!!!!!!!


מה אתה דואג...בטח מתחת לבגדים מסתתר איזה C4 קטן...
:haha:
Sniper
:whip: :whip: :whip:
דוגרי שחר צודק:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
:whip: :whip: :whip:
דוגרי שחר צודק:]


אפשר לשאול רק למה אתה כועס?!
אז לא תצליח להפיל את האתר הזה... מה אז?!
קח את זה בפרופורציה אחי... האתר הזה הוא לא סוף העולם!!
Shahar
חחחחחחחחחחחחח......... לכל המאוכזבים מהתגובה שלי..................... אם יש כאלה........

כמה זה חשוב לכם להפיל אותו
?;]
DjChook
ידעתי שתרשום את זה פה שחר, בגלל זה לא רשמתי

בקיצור, שני דברים

אני בטוח אורן שלא הפלתם את האתר של החיזבלה
אהה כי אני זוכר אז שפשוט כל ישראלניסו להפיל אותו וגם אני

אז זה לא איזה הברקה שלכם :)

ובקשר לאתר הזה

שימו עליו זין
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ידעתי שתרשום את זה פה שחר, בגלל זה לא רשמתי


ידעת שאני ארשום מה?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook


אני בטוח אורן שלא הפלתם את האתר של החיזבלה
אהה כי אני זוכר אז שפשוט כל ישראלניסו להפיל אותו וגם אני

אז זה לא איזה הברקה שלכם :)



אני עזרתי לאורן
ולא רק אני והוא הרבה אנשים
הפלנו אותו! ואז הוא עלה שוב.... ושוב הפלנו
עד שנמאס

Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני עזרתי לאורן
ולא רק אני והוא הרבה אנשים
הפלנו אותו! ואז הוא עלה שוב.... ושוב הפלנו
עד שנמאס


חלאס דודה זה לא כזה פשוט..
לא עם חיבורים ישראלים
DjChook
שתביא את ההסבר על למה אי אפשר :)

חחח דודה
מסטול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement