return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ררר!!!!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.html

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
מה אתה מתרגש מזה?!
פלסטינאים מזדיינים עשו את זה...
AnthemFreak
מוש אתה לא מכיר אף אחד שיכול להפיל את האתר או משהו?????
ואז שנכנסים יהיה כתוב:
A GOOD ARABIC IS A DEAD ARABIC!!!!!!!!!!!!!!!
TinkerbeL
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


מה שאפשר לעשות זה להציף את האתר הזה בפקודות (שכחתי איך קוראים להם)


אורן, תעשה את מה שעשינו לאתר של החיזבאללה!
coby
:whip:

צריך להפיל תאתר המזדיין הזה !
HyPeRSoNiC
פעם אני וחברים שלי הפלנו את האתר של החיזבאללה.........


אני חושב שצריך למצוא את ה
static IP
של האתר, ואז יש איזו פקודה שמריצים ב
windows
שכל שניה המחשב יעשה פינג לאתר.......

ואז מפרסמים את הפקודה, כולל האיי פי והכל, לכמה שיותר אנשים

ואז זה מציף את האתר בפינגים, והאתר נופל!
:D

מישהו יודע איך עושים את זה מבחינת פקודות תאכל'ס?? :rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


מה שאפשר לעשות זה להציף את האתר הזה בפקודות (שכחתי איך קוראים להם)


אורן, תעשה את מה שעשינו לאתר של החיזבאללה!



תסתכלי בהודעה הקודמת שלי.... :D


אגב, זה לא אתר אנגלי בכלל???
כי שמתי לב לסיומת
co.uk
בכתובת.......
Ariels
ראיתם על איזה חברות הם רוצים לעשות חרם
!?!!?

AOL Time Warner
Coca-Cola
Danone
Delta Galil
Disney
Estée Lauder
IBM
L'Oreal
Marks & Spencer
Nestle
Nokia
Revlon
Home Depot
Intel
Starbucks
Timberland
McDonald's


חחחח..... שניה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
ראיתם על איזה חברות הם רוצים לעשות חרם
!?!!?


עזוב אותך אחי...
הם חיים בנדמה לי

הם רוצים לעשות חרם על כל חברה שמביאה את המוצרים שלה לארץ... בולשיט
DJentlman
OK צריך לקבוע שעה ומישהו אמר לי שהרבה אנשים צריכים לעשות:

ping -t -l 4000

itamarsan
חבר'יה תורידו את השומר מסךך משם אתם תמותו מצחוק למרות שבקושי העלתי את זה אבל מצחיק מה הם רושמים ובאמת רועי תכלס הם חיים בנידמה ליי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJentlman
OK צריך לקבוע שעה ומישהו אמר לי שהרבה אנשים צריכים לעשות:

ping -t -l 4000


כן! זאת הפקודה!!!!

תודה אחי
רק צריך למצוא את האיי פי של האתר.........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement