return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Carnaval (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Merged....

en carnaval is idd ook niet mijn ding...
ScuL
ik vind het vreselijk lachen om te zien!
die 'bourgondische cultuur' is , met name in Limburg echt geweldig :D

als je al in de trein zit met carnaval dan reist dan fanfare al mee hahaha :D en die outfits zijn meestal ook geschift :crazy:

nou wil het geval dat ik zelf niet drink en als je je niet helemaal klem zuipt met carnaval dan is er ook weinig lol aan.

ik ben er diverse malen gaan kijken, in den bosch en vorig jaar maastricht maar echt actief mee doen is nix voor mij.
MennoB
5 dagen??????

Wij vieren carnaval altijd 6 dagen (incl. woensdag --> haring happen)
MaGiK54
Stelletje idioten die Brabanders en Limbo's :toothless

Nee, ik weiger dit te vieren, al kreeg ik geld toe.
Muppet
altijd al gevierdt...maar ja woon in Brabant...vught om precies te zien (wat dommelbaarzendurp heet:rolleyes: )

Ik vier het weer dit jaar...beetje zuipen..echt wel beter (alleen de muziek is irritant)

Greetz Muppet
arj1o1
ik woon dal wel in brabant maar ik haat het
basvh
ja heb KEI veel zin in carnaval, weer 4 dagen jezelf hellemaal de ziekte lachen. echt ik heb de grootste lol met carnaval, gewoon 4 dagen lang als een mafkees gedragen.

maar goed . elk jaar vier ik carnaval met me beste vrienden, we kennen alkaar eigenlijk al heel ons leven. We bestaan uit zoŽn 25 mensen en onze carnavals groepsnaam is; Klink Klaore Onzin.

Dit jaar doen we ook weer mee met de optoch in ons dorp:

Een aantal work in progres fotos van onze wagen:

ikkuh A-Team Styl

oh ja onze site is dit www.cvkko.nl
Blik
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

2 Blik: waarom verbaasd het me niks dat uitgerekend jij hier een topic over maakt :) Vorig jaar toch ook al als ik me goed herinner :D

ja volgens mij wel :D

kheb er echt zin in, vanavond al de eerste avond :D
basvh
Laat me raden Blik, Gompie. Gaan ook stel vrienden van me vanavond. Ikke niet, ik ga proberen die klote kar af te krijgen. JAh iemand moet het doen.

Denk trouwens dat: T dak eraf - de slurvendans en dat waterscooter liedje de carnavals hits dit jaar gaan worden
robin
gebroeders ko.. ik heb een toetoetoeter op me waterscooter

ik heb een hekekekekel aan die toetoetoeter op die waterscooter

ik haat het ik haat het ik haat het ik...

:D

r:pbin

Kakao
Bah, al die apres-ski troep die ze draaien. Heeft weinig met carnaval te maken :rolleyes:
-=Freezel=-
Ik vind er geen donder aan en zal dat ook nooit vinden........

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement