return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Carnaval (pg. 3)
View this Thread in Original format
moogwai
Altijd leuk die reacties van vooral de noorderlingen :p

Eigenlijk is het gewoon 5 dagen feesten en zuipen, en het heet toevallig carnaval... want dat prinsen/pronkzitting gedoe slaan wij altijd over :D

Ik haat ook carnavals muziek, maar dat kan ik wel 5 dagen per jaar verteren... ik heb er in ieder geval KEI zin in :)

quote:
Originally posted by Blik
Ik ga zelf als pooier, heb mijn outfit al gekocht, pimpelpaarse broek en jas, afgewerkt met zebrahuis, paar neppe gouden kettingen omdoen en misschien nog een zebrahoed op m'n kop. Ben de hele

ROFL... Wij gaan ook als pooier, net als vorig jaar... mooi roze/rood blousje, leren hesje en natuurlijk een halve kilo goud van de gamma :D
robin
noorderlingen..?? zijn dat een soort inborlingen

jullie zoeken het maar uit daar, weet iemand hoe roermond heet tijden dat "feestje" van jullie zuiderlingen :p
Biohazard
Ik vind het geen ruk aan, vooral de muziek vind ik gewoon te triest voor woorden

helaas ga ik morgen naar mijn neef toe, lekker de polonaise lopen :D
Rudy
Ik heb echt ultieme kak aan carnaval! 1 groot burgerfestijn
M_Peror
Ben GEEN grote fan van carnaval maar WEL grote fan van stappen.
Samenvatting: Carnaval = prima excuus om te gaan stappen, maar meer ook niet.

Concreet houdt dit in dat ik niet echt het carnavalsleven induik en na vijf dagen weer bovenkom :crazy: (zoals menigeen uit mijn omgeving), maar een of twee avondjes ff lol maken zit er elk jaar wel in. Maar dan ga ik wel naar de tenten waar ze ook nog een beetje gewone (be it apres-ski of zo, want op goeie trance hoef je nergens te rekenen) muziek draaien, want al die hoempapaprut komt me na een uurtje ook wel m'n strot uit.

Waar zat deze jongen dus afgelopen zaterdag? Lekker tussen de NIET-carnavallers bij Tomcraft en Jochen in Nijmegen... hehe, was lekker rustig binnen maar wel vet :D... nog een surprise optreden van DJ Jean gehad trouwens... :rolleyes:
franzelare
het is gewoon allemaal 1 groot tirueel :D

is dat domme feest nu eigenlijk al afgelopen officieel?
Blik
carnaval was weer vet, en het is gisteravond om 12 uur officieel afgelopen. Knillis is begraven:(
mr.marcello
quote:
Originally posted by franzelare
is dat domme feest nu eigenlijk al afgelopen officieel?

quote:
Originally posted by Blik
carnaval was weer vet, en het is gisteravond om 12 uur officieel afgelopen. Knillis is begraven:(

Eindelijk weer voorbij dus! :D
MennoB
Ben net wakker van een vermoeide week :D
Maar het was wel zeer gezellig. Zeer veel gezopen en dat voel ik nu wel een beetje :p .......
robin
met een uitslag van 24 tegen 16 voor vind ik dat carnaval bij deze afgeschaft moet worden

--case closed--

robin

Blik
of je laat gewoon iedereen z'n eigen ding doen, heb jij er last van dan?
franzelare
zolang ik er geen last van heb vind ik het goed maar ik moet er zelf niets van hebben dus laat ze dat maar lekker daar in limboland doen dan vallen ze mij er niet mee lastig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement