return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
27th of may Dj Dazzle&Cor Fijneman live online! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Donna
Jups hij had t erover dat ie wat harder aan t draaien was,met name omdat t publiek om harder begint te vragen,ik weet eigenlijk zelf ook niet of ik t leuk vind of niet.
In ieder geval maar is kijken hoe zondag is en daarna 15 juni wildlife met hem,tiesto en dazzle,lijkt me op zich een heel leuk feest.
Maar dat het hardere werk meer popi wordt lijkt me een feit


op zich vind ik het hardere werk ook wel gaaf hoor maar moet wel trance blijven draaien en niet van die groovy club...Maar ja zal vast wel een roddel zijn dat ie meer richting die stijl ging
Donna
Laten we in godsnaam hopen dat dat idd roddels zijn anders kick ik m de toko uit zondag;pp
Club zuigt zo hard en de gastjes die erop staan te mongolen wat ze dansen noemen nog erger;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
hey Donna dat is idd een cool initiatief, maar die dazzle wie is dat??? is hij een beetje goed en wat draait hij??? Trance mag ik hopen.

Laterzzz


Je kent DAZZLE niet eens? Sjeez...onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaren verstopt gezeten????? Wie ken je wel dan.. Darude, DJ Jean? :P
Remy D
DJ JEAN is ook de enigste die ik ken. ;)

Maar ben wel benieuwd naar die live sets. Het nummer van Dj Dazzle - From Within vind ik in iedergeval strak. :D

En 15 juni gaat ik ze ook lekker horen op Wildlife. :D:D:D:D
Donna
Gaat iig wel leuk worden denk ik,zelf af en toe checken kan ook,als je bekent bent met irc,is zowieso wel leuk,bijna elke avond wel een live set door 1 van de dj's daar.
om te connecten : /server efnet.vuurwerk.nl en dan /j ddb.
type !schedule om te kijken of tijd en server al bekent zijn.
Talkkk 2 you laterzz
Dwingo
Dazzle draait trouwens ook regelmatig in de Spock in Breda. Zelf heb ik hem geloof ik nog niet horen draaien, maar ik ga er bijna blind van uit dat ook hij goed is.
DjRV
Hiya guys:) Nou ehhhhhh ik ben dus die boy(toy)friend van the one and only Donna.27ste moeten jullie zeker ff komen checken die live streams!Ik zal zelf ook nog wat draaien en een paar andere dj's waarschijnlijk ook.Word erg vet,waarschijnlijk vanaf s'middags al lekker feesten!!

greetings:)
Remy D
Hai, ik ga zeker luisteren moet alleen ff de tijd weten. :) Maar als het maar wel na 4 uur is want eerst natuurlijk ff de GP van MOnaco kijken. :D

En inderdaad zeker een vet nummer Ballroom - Passenger (Marc O'Tool remix) :D:)
DjRV
yups passenger rulez!:)
btw het geluid van je tv kan toch uit of niet dan?:)
mensen die nog vragen hebben ect kunnen me bereiken op efnet (irc.gigabell.de,efnet.vuurwerk.nl) in het kanaal #ddb. Ik zit daar onder de nick Legato. Je kan door mixes downloaden van oa mij:)
Robvef
quote:
Originally posted by DjRV
Je kan door mixes downloaden van oa mij:)


Kijk nu wordt het pas echt interessant!! :D :D :D

Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe


Je kent DAZZLE niet eens? Sjeez...onder welke steen heb jij de afgelopen 3 jaren verstopt gezeten????? Wie ken je wel dan.. Darude, DJ Jean? :P


Haha jij bent zeker de leukste thuis Snugger. Nee ik ken niet alleen Darude en Jean, maar Dazzle zegt me gewoon geen en idd ik ben pas 6 maanden ofzo onder die steen vandaan gekomen, dus had ik het niet kunnen weten.

laterzzzz
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by michiel


mag jij mij even uitleggen hoe je daar komt.
je woont in zaanstad en de magik store ligt in breda : is toch een eindje uit elkaar dacht ik zo. ga je dan elke week zon ing eind rijden om in tiesto zn zaak te komen?? of woont je vriend daar???

anywayz, het is wel supercool ja
keep us informed zou ik zeggen!

later

michiel

HE MICHIEL
IK HEB JE VERSLAGEN.........haha en RUDY!!!>????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement