|
27th of may Dj Dazzle&Cor Fijneman live online! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| Gisteren contact gehad met Cor en waarschijnlijk word het 20:00 dat ze gaan beginnen.De show zelf begint eerder denk ik met nog wat andere dj's.Als ik alle informatie heb maak ik een nieuwe thread. |
|
|
| Donna |
HE MICHIEL ik heb je verslagen...........
uh?:rolleyes: |
|
|
| Divine9 |
Sinds wanneer draaien 'top-djs' voor release groepen? hehe.
Of vinden ze (+hun platenmaatschappij) het goed dat hun Mixes & Vinyls illegaal op het i-net worden gereleased?
Blijkbaar wel dan :) |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Divine9
Sinds wanneer draaien 'top-djs' voor release groepen? hehe.
Of vinden ze (+hun platenmaatschappij) het goed dat hun Mixes & Vinyls illegaal op het i-net worden gereleased?
Blijkbaar wel dan :) |
Klopt. Meestal word er geen probleem van gemaakt. Die vraag is vaak gesteld in interviews met DJ's en ik kan me er niet een herinneren die zich druk maakt over het feit dat hun muziek gekopieerd wordt. Ik las laatst zelfs in de krant dat Moby (niet bepaald een dj ofzo, maargoed) zelfs goed pissig was op platenmaatschappijen, omdat Napster had bijgedragen aan zijn bekendheid. |
|
|
| Henkie_henk |
Thankz "donna".. mooi initiatief..
Ik gaat t uitchecke... |
|
|
| Donna |
| Naja is vooraf dus heel wat mis gegaan,pjoetercrashes alom,daardoor hebben we ook niet op tijd kunnen melden wanneer en hoelaat de sets waren,moet wel zeggen dat t een topavond was,opnemen is dus helaas niet gelukt,maaaaaar de sets die 15 juni as op wildlife gedraait worden nemen ze op en mogen door djRV gereleased worden op inet,dus naja toch nog wat,ook heeft hij vrijdagavond de nieuwe rank1-such is life gereleased,ennn heeft or fijneman zijn perpetous dreamer-sound of goodbye achtergelaten en die zal ook worden gereleased,nogmaals excuses hoop dat t op deze manier toch nog beetje goedgemaakt word:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
Naja is vooraf dus heel wat mis gegaan,pjoetercrashes alom,daardoor hebben we ook niet op tijd kunnen melden wanneer en hoelaat de sets waren,moet wel zeggen dat t een topavond was,opnemen is dus helaas niet gelukt,maaaaaar de sets die 15 juni as op wildlife gedraait worden nemen ze op en mogen door djRV gereleased worden op inet,dus naja toch nog wat,ook heeft hij vrijdagavond de nieuwe rank1-such is life gereleased,ennn heeft or fijneman zijn perpetous dreamer-sound of goodbye achtergelaten en die zal ook worden gereleased,nogmaals excuses hoop dat t op deze manier toch nog beetje goedgemaakt word:D |
Jammer dat het niet opgenomen is, vind Fijneman altijd wel fijn draaien |
|
|
| Donna |
| Jupz was zwaar bagger,naja nu maar wachten op de sets van wildlife dan,dat zal vast wel goedkomen:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
Jupz was zwaar bagger,naja nu maar wachten op de sets van wildlife dan,dat zal vast wel goedkomen:) |
Ja uiteraard. Het is ook geen ramp ofzo, alleen is het wel jammer heb al een tijdje nix nieuws gezien van Cor |
|
|
| Donna |
Klopt tis wachten op de nieuwe itwt,hij heeft gister zn nieuwste nummer gedraait die daar ook op komt te staan Cor Fijneman-10 Pm.
Erg strak nummer,duz hoop dat ie ook weer zo lekker wordt als itwt 5 |
|
|
| DjRV |
| quote: | | Sinds wanneer draaien 'top-djs' voor release groepen? hehe. |
Let's get 1 thing straight:)
Deep Down Below is GEEN release group,maar een radio station :P |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Donna
Klopt tis wachten op de nieuwe itwt,hij heeft gister zn nieuwste nummer gedraait die daar ook op komt te staan Cor Fijneman-10 Pm.
Erg strak nummer,duz hoop dat ie ook weer zo lekker wordt als itwt 5 |
Ik heb 'm nog niet gehoord.. maar nummers waar Geert Huinink (Dawnseekers/Photon Project/Twenty-Something/Threesome/Headstrong voor de insiders ;) ) een aan aandeel aan heeft zijn altijd goed :) |
|
|
|
|