return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אני מוכר את המקלדת מידי שלי!!!!!!!
View this Thread in Original format
Major_X
אחים שלי!
מה קורה?
הייתי חולה בזמן האחרון לכן לא כתבתי פה
יצא לי לקרוא מדי פעם
אבל לא קבוע

אני רוצה למכור את המקלדת מידי שקניתי לפני חודש
חבר טוב שלי מביא לי את ה- RMIX שלו
ואני רוצה למכור את המקלדת שלי
להזכירכם יש לי EVOLUTION MK-361C.

אם אתם מעוניינם תכתבו לי,
שלכם,
אייל.
ADiSH
אתה יכול לשים איזה לינק?
Major_X
http://www.evolution.co.uk/moreinfo/hardware/pro61.htm

055-951555

אייל.
Shahar
quote:
Originally posted by Major_X
חבר טוב שלי מביא לי את ה- RMIX שלו


rm1x
?
של ימאהה?
Major_X
כן אחי...
Shahar
quote:
Originally posted by Major_X
כן אחי...


זה כזה חייה !!!
יש את זה לאחי!!!
אתה כל כך הולך להנות איתווו!
בהצלחה גברבר!

מי שלא ראה.. תציצו
http://www.markarber.freeserve.co.uk/pictures.htm
luckystrike
אייל יא קקה בקושי ראיתי אותך פה לאחרונה
וסורי שלא חזרתי אלייך אני תקוע בסיפוח המזדיין הזה וכמעט אין לי זמן ...

מה כבר מוכר ?
:)
Major_X
מורן אחי
הייתי חולה כמה ימים
לא יצא לי לכתוב
אבל קראתי את כל מה שרץ פה
מה המצב ככה?
אני רוצה למכור את המקלדת
כי אני מקבל את RMIX.
luckystrike
quote:
Originally posted by Major_X
אני רוצה למכור את המקלדת
כי אני מקבל את RMIX.


כבוד אחי
תחדש !
:)
Major_X
איפה אני יכול עוד לפרסם אותה למכירה בארץ?

Sniper
quote:
Originally posted by Major_X


055-951555

אייל.


איזה מיספר ליגה!!!
אחי תתחדש בכל אופן
Q-PiXeL
אחי, כמה אתה רוצה אליה?

אם אני אמכור תמיקסר שלי אז יש מצב שאולי אני אקנה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement