|
אני מוכר את המקלדת מידי שלי!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
אחים שלי!
מה קורה?
הייתי חולה בזמן האחרון לכן לא כתבתי פה
יצא לי לקרוא מדי פעם
אבל לא קבוע
אני רוצה למכור את המקלדת מידי שקניתי לפני חודש
חבר טוב שלי מביא לי את ה- RMIX שלו
ואני רוצה למכור את המקלדת שלי
להזכירכם יש לי EVOLUTION MK-361C.
אם אתם מעוניינם תכתבו לי,
שלכם,
אייל. |
|
|
| ADiSH |
| אתה יכול לשים איזה לינק? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Major_X
חבר טוב שלי מביא לי את ה- RMIX שלו
|
rm1x
?
של ימאהה? |
|
|
| luckystrike |
אייל יא קקה בקושי ראיתי אותך פה לאחרונה
וסורי שלא חזרתי אלייך אני תקוע בסיפוח המזדיין הזה וכמעט אין לי זמן ...
מה כבר מוכר ?
:) |
|
|
| Major_X |
מורן אחי
הייתי חולה כמה ימים
לא יצא לי לכתוב
אבל קראתי את כל מה שרץ פה
מה המצב ככה?
אני רוצה למכור את המקלדת
כי אני מקבל את RMIX. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Major_X
אני רוצה למכור את המקלדת
כי אני מקבל את RMIX. |
כבוד אחי
תחדש !
:) |
|
|
| Major_X |
| איפה אני יכול עוד לפרסם אותה למכירה בארץ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Major_X
055-951555
אייל. |
איזה מיספר ליגה!!!
אחי תתחדש בכל אופן |
|
|
| Q-PiXeL |
אחי, כמה אתה רוצה אליה?
אם אני אמכור תמיקסר שלי אז יש מצב שאולי אני אקנה.... |
|
|
|
|