return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuwe oplossing NAPSTER!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Ik had het al een paar keer gepost in een paar threads.Maar ik maak er maar gelijk een hele nieuwe thread van.aangezien niet iedereen alles leest.

M'n broertje heeft net dit proggramma ontdekt ter vervanging van napster.het heet KaZaA en ik vind het een heel goed proggie.

Je kan muziek,films downloaden.
je kan chatten (voor de lulfreaks ;) )

Maar kijk zelf maar effe dan zie het zelf wel.

www.kazaa.com

GREETZ!!
Akira
ik zal het es gaan uitchecken
Opti
nee man, vinnet een kutding, dat kazaa, boeit me niet dat je er porno mee ken downen, ik huur wel er anders wel een hp-tje:D:D
Bellie
quote:
Originally posted by Optimus Trance
nee man, vinnet een kutding, dat kazaa, boeit me niet dat je er porno mee ken downen, ik huur wel er anders wel een hp-tje:D:D


hahah was een joke man :D

GREETZ!!
Sumaya
Programma werkt hier goed, ik download er alleen muziek mee (van 11 kb/s tot aan 125 kb/s heb ik nu gehaald). Films daarvoor bestaan fijne 0sec / 0day FTPs voor, zolang je de contacten er voor hebt ;)
Henkie_henk
Mmm slow ass search.. klein aantal gebruikers.. zou best een goed progje kunne worden... k weet nie..
TranceFool
Wat vinden jullie dan van Audiogalaxy????? Dat gebruik ik en het werkt echt goed!!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool
Wat vinden jullie dan van Audiogalaxy????? Dat gebruik ik en het werkt echt goed!!!


Audiogalaxy is wel aardig ja.. beetje langzame site.. beetje kut dat je niet kan kiezen van wie je download.. en "geen hotlist" thingie is ook wel minder..

voor de rest.. grote community.. veel xtra search opties.. zoals kwaliteit .. hoevaak en op welke dagen mensen met die nummers online zijn.. optie tot queen tot diegene online is etc..

ja leuk progje... helemaal een paar versies later (maar dat is met elke progje.. van nu)
Sandman
Daar gaan we weer...... :D

Ik blijf Napster wel eef gebruiker voorlopig. Ik heb toch geen last van een filter. Gebruik napigator maar. Zoeken op de niet napster servers.... geen filter
da_renzo
Hallo mensjes!

Ik baal er ook erg van dat er zo weinig te downloaden valt van Napster maar wanneer je een grote Hotlist hebt dan is dat nog te doen!
Ben nu druk op zoek naar een vervanger, maar nog nix naar m'n smaak gevonden :-D

Ciao Greetz Renzo

Jukx
Nou, ik ben toch best wel fan van WinMX eigenlijk!! Gebruik het nu een tijdje en ik heb er weinig klachten over!
Henkie_henk
Ik ben nu bezig met zon geile pub he!!! oow oooow.. dikke 0day ruling trance...

saampjes met de starmaker cd hahaaa... (incomplete by the way)

Nieuwe van dj tomcraft is ook chill man! (darkness,orignal mixes)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement