|
Bekräftelse-Gielen till Jönköping
|
View this Thread in Original format
| Xoda |
31 Maj kommer Johan Gielen tillsammans med Pulser & GTR från "Gods Kitchen UK", och Andreas från Rotor, till Jönköping!
Festen äger rum i Idrottshuset(D-hallen, kapacitet 2000 pers)
Arrangörer: Nova(Jönköping) & Trance Clubber
Mer info & förköp kommer inom kort!
MVH/Emil(Nova) |
|
|
| mindshooter |
Najs med Andreas, och det blev Pulser oxå :) Fick höra rykten om det.
Vad lirar Pulser för typ?
Fan ser fram emot detta alltså! |
|
|
| Vizay |
de här kommer bli jävligt soft...räkna med mig säger jag bara :D
btw. de e 100% säkert att de kommer va 16 år eller? |
|
|
| Xoda |
| japp kan garantera 16 år!!! |
|
|
| Vizay |
| grejt grejt...tackar å bockar...väntar med spänning på biljettreleasen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ärligt talat så gillar jag inte riktigt 16 års gränser... Jag tycker ju alltså att Vizay och mindshooter är as coola men när vi var senast på TC festen så var det många tjejer och killar som nog inte fatta vad det handla om utan trodde och tyckte mer att det var ett tonårs disco och var redigt fulla... ja alltså så dom knappt kunde stå...
Men som sagt det finns undantag... knepig fråga det där...
Ser i vart fall fram emot festen i Jönköping :gsmile: ! |
|
|
| dbl |
affö e det så långt fram... har inte en blekaste om jag e ledig eller inte.... skulle inte tro det eftersom det e slutet av lumpen.
men kan ju hända...
men som steve sa så e jag också lite tveksam mot åldersgränsen.. finns såklart dem som e under 18 som e trevliga och så, men ändå.
jävla fjortisar :D |
|
|
| Gaby |
18 uppåt tack! (helst 20 uppåt...) det hör till att vänta på sånt som är roligt!
Själv fick man vänta tills man blev 26 innan det börjar hända grejer i det här landet!!! :whip: |
|
|
| Amnezia |
| hm va e det här nu då??:eyes: :eyes: ere 16års gräns på partyt i sthlm????? vet inte riktigt vad jag tycker om det asså.....ere i sthlm lr jönköping det e 16????? |
|
|
| Gaby |
Jönköping ---> 16
Stockholm ---> 18 |
|
|
| Vizay |
hmm förstår er lite att ni vill ha 18 uppåt....håller med steve om att de va lite för mycke "fjortisfasoner" på senaste voyage...
samtidigt e jag under 18 själv så de där e ju lite knepigt...jag vet hur de e när man missar alla stora feta grejer för att man inte e 18 osv...
man kanske helt enkelt får fixa nån bra metod att motverka fel sorts typer på festerna så skulle ju gränserna funka bra :) |
|
|
| WhiteRussian |
Fan, GTR och Pulsar...jag vill lätt gå alltså.
Men...det är juh fan 16! Pallar inte ens 18 årsgränser längre, så det blir nog inget.
Fan ska dem spela i Jönköping för, ute på landet juh, ;) |
|
|
|
|