|
שירות של החברות הסלולריות
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
טוב חבר'יה באמת רציתי לפתוח ט'רד על השירות שיש בחברות הסלולריות
בוא נגיד ככה תראו לי היה לי רק סלקום ועכשיו אורנ'ג והשירות של אורנ'ג ללקוחות שלהם ממש מעולה אני לא יודע מה עם שאר הלקוחות אבל איתי הם ממש לא איכזבו בוא נגיד כככה כול בעיה ואפילו הכי קטנה שיש הם טיפלו ביי כמו שצריך
אבל בסלקום למשל השירות באמת חראאא אני חייב לציין מחכים שעות על גבי שעות (אני רואה את אבא שלי) שיש לו סלקום ואורנג' וזה באמת באלגן
רציתי לשמוע איך אותכם משרתים החברות עם טוב או לא טובב ???? |
|
|
| KrazyDJs |
סלקום...
שירות מעולה
אבל זה רק בגלל שאחותי עובדת שם :)
ומסדרת לי קומבינות, פלאפונים בגרושים
וכו'
:) |
|
|
| DjChook |
תסביר לי בדיוק מה זה בשבילך "שירות"
ובעיקרון הפלאפון שלי הוא סלקום עסקי
אז השירות בן זונה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
תסביר לי בדיוק מה זה בשבילך "שירות"
ובעיקרון הפלאפון שלי הוא סלקום עסקי
אז השירות בן זונה |
כן תאמת גם אני עיסקי ואני מקבל בן זונה של שירות פלאפונים בחינם קצת קומבינות בקיצר לא שילמתי שקל עד היום על קניית פלאפון בחברה הזו
והכוונה בישבילי זה אני מדבר על צמי אניי לא יודע עם החברה מתיחסת לשאר הלקוחות כמו שצרייך |
|
|
| Shahar |
אה יופי אם כבר פתחו טרד..
ממ אם יש לי בעיה בבטריה איפה אני מתקן תזין הזה? |
|
|
| KrazyDJs |
קנה אחת חדשה
יש משומשות ב 30 ש"ח ככה...
גם לי בכל פלאפון שהיה לי [ 2 ]
החלפתי כל שני ומחישי בטריה
כי הם פשוט לא סובלות אותי
הם נדפקות, נגמרות מהר
וכל פעם "זזות ממקומן"
:) |
|
|
| coby |
אורנג' הכי טוב ...
ופלאפון זה קקה... לחבר שלי יש פלאפון והוא לא מקבל קליטה בשומקום... |
|
|
| DjChook |
קודם כל אני חייב לציין שפלאפון פשוט חברה פאטתית (סורי רונן למרות שלא תקרא את זה)
אני שונא אותם
אין לי איך להסביר את זה
בקשר לאורנג', אני בכל זאת חושב שהם עדיין ברמה פחות מסלקום
וד"א לא קולטים אותם בבית שלי :) אבל זה בלי קשר
גם אני לא שילמתי שקל על הפלאפון העסקי שלי
הם ממש אנשים טובים שם בעסקי תאמין לי :)
בקשר לבטריות, זה תלוי, מה הבעיה
לך לשם שיעשו מה שהם יכולים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
קנה אחת חדשה
יש משומשות ב 30 ש"ח ככה...
גם לי בכל פלאפון שהיה לי [ 2 ]
החלפתי כל שני ומחישי בטריה
כי הם פשוט לא סובלות אותי
הם נדפקות, נגמרות מהר
וכל פעם "זזות ממקומן"
:) |
חחחחחחח אבל רגע שלי קצת רופפת והפלאפון נכבה כושלאחותו מה אני עושה |
|
|
| KrazyDJs |
ככה קרה גם לשלי :)...
הבטריה כל הזמן זזה, ובשניה שהיא זזה, היא נכבת, נכון ?
פשוט תשים מאחור נייר מקופל
זה אולי קצת יעזור לכמה זמן
אבל בספק
זה בעיקרון כבר בעיה בפלאפון עצמו
בעעעע |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחח אבל רגע שלי קצת רופפת והפלאפון נכבה כושלאחותו מה אני עושה |
אוווווו שתלך לחברה שלךך והם יסדרו לך אתת או משהו כזהההה |
|
|
| TinkerbeL |
לי יש סלקום
ומה שבטוח זה שלסלקום יש קליטה הרבה יותר טובה מאשר אורנג'
לחברה הכי טובה שלי יש אורנג וכל מקום שאנחנו הולכות תמיד יש לי קליטה יותר טובה ממנה
והרבה מקומות לי יש קליטה ולה אין
וחוץ מזה עד עכשיו אין לי שום תלונה על השירות שלהם.......
חחח ודווקא יצא לי להתשמש בו הרבה אחרי שנרטב לי הפלא מספר פעמים
היו לא בעיות עם החשבון
שברתי משהו שמחזיק את הפאנל ועוד......... |
|
|
|
|