return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שירות של החברות הסלולריות
View this Thread in Original format
itamarsan
טוב חבר'יה באמת רציתי לפתוח ט'רד על השירות שיש בחברות הסלולריות
בוא נגיד ככה תראו לי היה לי רק סלקום ועכשיו אורנ'ג והשירות של אורנ'ג ללקוחות שלהם ממש מעולה אני לא יודע מה עם שאר הלקוחות אבל איתי הם ממש לא איכזבו בוא נגיד כככה כול בעיה ואפילו הכי קטנה שיש הם טיפלו ביי כמו שצריך
אבל בסלקום למשל השירות באמת חראאא אני חייב לציין מחכים שעות על גבי שעות (אני רואה את אבא שלי) שיש לו סלקום ואורנג' וזה באמת באלגן
רציתי לשמוע איך אותכם משרתים החברות עם טוב או לא טובב ????
KrazyDJs
סלקום...
שירות מעולה
אבל זה רק בגלל שאחותי עובדת שם :)

ומסדרת לי קומבינות, פלאפונים בגרושים
וכו'

:)
DjChook
תסביר לי בדיוק מה זה בשבילך "שירות"

ובעיקרון הפלאפון שלי הוא סלקום עסקי

אז השירות בן זונה
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
תסביר לי בדיוק מה זה בשבילך "שירות"

ובעיקרון הפלאפון שלי הוא סלקום עסקי

אז השירות בן זונה

כן תאמת גם אני עיסקי ואני מקבל בן זונה של שירות פלאפונים בחינם קצת קומבינות בקיצר לא שילמתי שקל עד היום על קניית פלאפון בחברה הזו
והכוונה בישבילי זה אני מדבר על צמי אניי לא יודע עם החברה מתיחסת לשאר הלקוחות כמו שצרייך
Shahar
אה יופי אם כבר פתחו טרד..
ממ אם יש לי בעיה בבטריה איפה אני מתקן תזין הזה?
KrazyDJs
קנה אחת חדשה
יש משומשות ב 30 ש"ח ככה...

גם לי בכל פלאפון שהיה לי [ 2 ]
החלפתי כל שני ומחישי בטריה
כי הם פשוט לא סובלות אותי
הם נדפקות, נגמרות מהר
וכל פעם "זזות ממקומן"
:)
coby
אורנג' הכי טוב ...

ופלאפון זה קקה... לחבר שלי יש פלאפון והוא לא מקבל קליטה בשומקום...
DjChook
קודם כל אני חייב לציין שפלאפון פשוט חברה פאטתית (סורי רונן למרות שלא תקרא את זה)

אני שונא אותם
אין לי איך להסביר את זה

בקשר לאורנג', אני בכל זאת חושב שהם עדיין ברמה פחות מסלקום
וד"א לא קולטים אותם בבית שלי :) אבל זה בלי קשר

גם אני לא שילמתי שקל על הפלאפון העסקי שלי

הם ממש אנשים טובים שם בעסקי תאמין לי :)

בקשר לבטריות, זה תלוי, מה הבעיה
לך לשם שיעשו מה שהם יכולים
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קנה אחת חדשה
יש משומשות ב 30 ש"ח ככה...

גם לי בכל פלאפון שהיה לי [ 2 ]
החלפתי כל שני ומחישי בטריה
כי הם פשוט לא סובלות אותי
הם נדפקות, נגמרות מהר
וכל פעם "זזות ממקומן"
:)


חחחחחחח אבל רגע שלי קצת רופפת והפלאפון נכבה כושלאחותו מה אני עושה
KrazyDJs
ככה קרה גם לשלי :)...
הבטריה כל הזמן זזה, ובשניה שהיא זזה, היא נכבת, נכון ?

פשוט תשים מאחור נייר מקופל
זה אולי קצת יעזור לכמה זמן

אבל בספק
זה בעיקרון כבר בעיה בפלאפון עצמו

בעעעע

itamarsan
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחח אבל רגע שלי קצת רופפת והפלאפון נכבה כושלאחותו מה אני עושה

אוווווו שתלך לחברה שלךך והם יסדרו לך אתת או משהו כזהההה
TinkerbeL
לי יש סלקום
ומה שבטוח זה שלסלקום יש קליטה הרבה יותר טובה מאשר אורנג'
לחברה הכי טובה שלי יש אורנג וכל מקום שאנחנו הולכות תמיד יש לי קליטה יותר טובה ממנה
והרבה מקומות לי יש קליטה ולה אין

וחוץ מזה עד עכשיו אין לי שום תלונה על השירות שלהם.......
חחח ודווקא יצא לי להתשמש בו הרבה אחרי שנרטב לי הפלא מספר פעמים
היו לא בעיות עם החשבון
שברתי משהו שמחזיק את הפאנל ועוד.........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement