|
פלוצר מביא אותה בשלושב אפסים!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
סתם בקדתי כי היה לי משעמם ויש לי איזה
1006
:)
בילבולים שיגועים!!! |
|
|
| luckystrike |
ואללה אחי מזל טוב ... :):):):):):):):):):):):)
שתזכה לאפס הבא!
:tongue2 |
|
|
| Rising |
וואלה אחי מזל טוב...
ד"א באמת יצאת קצת פלוצר עם ההודעה הזאת ;) |
|
|
| TinkerbeL |
מזל טובבב
חחח קצת מוזר לי לראות פה כאלה מעל 1000
כמה זמן אתם כבר בפורום הזה?! |
|
|
| Tarantula |
יו יו יו מזל טובב!@$#@#$%$^$%:D :D :D :D :toothless :crazy: :tongue3
בקרוב גם אצלי... אני מקווה... :D |
|
|
| DjChook |
אלונההההההההההההההה
בכל מקרה אני פה שנתיים וחצי בערך
ויש לי 5000 ומשהו פוסטים :) |
|
|
| coby |
מזלטוב אחשלי...
אני רק ב 200 ומשו ..:sadgreen: |
|
|
| Hell_Copter |
וולקום טו דה קלאב אח שלו!!!!!
מזל טוב... |
|
|
| DjChook |
רועי בקצב הזה תוך שנה אתה כבר תגיד
"תשעה מליון זה לא כסף"
זה מספר פוסטים |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחחחח
אני מתקרב למאה...יש עוד כמה זמן... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי בקצב הזה תוך שנה אתה כבר תגיד
"תשעה מליון זה לא כסף"
זה מספר פוסטים |
חחחחחחח יפה חן
אהבתי את היציאה הזאת שלך :D |
|
|
| Sniper |
מזל טובבבבב
אני גם צריך ליבדוק את שלי
בקרוב 2000 |
|
|
|
|