return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
favvolåtar me Airbase?
View this Thread in Original format
Glorie
säg en låt som han gjort samt en remix :)
vilka e era favoriter? :)

själv har man inte hört allt precis :( men aaa

själv mjukar ja upp lite me en remix som ja diggar nu :)
double n-forever and a day(airbase remix)

för att ta ETT exempel :)
weeeeeeee....
Gaby
Jag gillar hans remix på Escobars låt ... Someone new?

Dreamer är helt ok på golvet...
RebeL9
har inga :(
allt låter helt enkelt så.... not my style
:nervous:
Kraith
Eskobar & Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)

Den är mycket bra! Mina favoriter är annars:

DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix)
Blank and Jones - Watching The Waves (Moon Remix)

och

Scarab - Dreamer (Refined Version)
Airbase - GIR
Airbase - Ionize

är också helt ok!

Jag tycker Airbase är en klar ljuspunkt i den allt mindre (tyvärr) melodiska trance-scenen.
mindshooter
quote:
Originally posted by Kraith
DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix)


Den där va jag kär i ett tag....helt klart en grym låt!

Han lirade sin mix på Ligaya i norrköping förut....lät jävligt bra på golvet faktiskt :)
dbl
En riktigt bra remix e helt klart
Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)
tycker det e kass att den inte e släppt :(

Scarab - Dreamer (Refined Version)
e helt klart en höjdare.. hade den på minidisken ett bra tag, men nu verkar jag ha spelat över just den skivan :(
Nicke
Solar Stone - Solarcoaster (Airbase Remake) är så cool, är så cool, är så cool..
zamson
hade ingen koll på att airbase var moon också...diggar ju faktiskt den stenhårt - remixen på blank & jones asså.. ska tanka hem someone new också
dj_hysterix
Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)

HELT KLART GRYM LÅT ! :eyespop:
ShyTrance
jag gillar someone new remixen..
the scarab - Dreamer (refined version) ooch vagabond :D

Glorie
fasen, har inte ens hört the answer :( bläää

wave e ju fin me, ionize mmmm och unity me :)
lonne
Tycker att Airbase är duktig, men det är inte riktigt min kopp heller.
The Scarab-Dreamer tycker jag iofs har en sjukt grym buildup.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement