|
favvolåtar me Airbase?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
säg en låt som han gjort samt en remix :)
vilka e era favoriter? :)
själv har man inte hört allt precis :( men aaa
själv mjukar ja upp lite me en remix som ja diggar nu :)
double n-forever and a day(airbase remix)
för att ta ETT exempel :)
weeeeeeee.... |
|
|
| Gaby |
Jag gillar hans remix på Escobars låt ... Someone new?
Dreamer är helt ok på golvet... |
|
|
| RebeL9 |
har inga :(
allt låter helt enkelt så.... not my style
:nervous: |
|
|
| Kraith |
Eskobar & Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)
Den är mycket bra! Mina favoriter är annars:
DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix)
Blank and Jones - Watching The Waves (Moon Remix)
och
Scarab - Dreamer (Refined Version)
Airbase - GIR
Airbase - Ionize
är också helt ok!
Jag tycker Airbase är en klar ljuspunkt i den allt mindre (tyvärr) melodiska trance-scenen. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kraith
DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix)
|
Den där va jag kär i ett tag....helt klart en grym låt!
Han lirade sin mix på Ligaya i norrköping förut....lät jävligt bra på golvet faktiskt :) |
|
|
| dbl |
En riktigt bra remix e helt klart
Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)
tycker det e kass att den inte e släppt :(
Scarab - Dreamer (Refined Version)
e helt klart en höjdare.. hade den på minidisken ett bra tag, men nu verkar jag ha spelat över just den skivan :( |
|
|
| Nicke |
| Solar Stone - Solarcoaster (Airbase Remake) är så cool, är så cool, är så cool.. |
|
|
| zamson |
| hade ingen koll på att airbase var moon också...diggar ju faktiskt den stenhårt - remixen på blank & jones asså.. ska tanka hem someone new också |
|
|
| dj_hysterix |
Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix)
HELT KLART GRYM LÅT ! :eyespop: |
|
|
| ShyTrance |
jag gillar someone new remixen..
the scarab - Dreamer (refined version) ooch vagabond :D |
|
|
| Glorie |
fasen, har inte ens hört the answer :( bläää
wave e ju fin me, ionize mmmm och unity me :) |
|
|
| lonne |
Tycker att Airbase är duktig, men det är inte riktigt min kopp heller.
The Scarab-Dreamer tycker jag iofs har en sjukt grym buildup. |
|
|
|
|