return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
hou 21 juni vrij!
View this Thread in Original format
Eye-Riz
21 juni schijnt er een festival in Nieuwegein te zijn. Ik heb er zelf wel vaag van gehoord, maar verder dan dat kom ik niet. Het wordt voor de 6e keer gehouden. Er zullen 5 tenten zijn met allemaal verschillende stijlen, en (veel!) bijbehorende Nederlandse grootheden. (kijken of Marco V niet net als vorig jaar op Sixpack ziek wordt!)
Oja, natuurlijk niet alleen Nederlandse grootheden. Er is ook plek voor een lief Eye-Rizje :)

Lijkt me leuk als jullie ook lekker allemaal komen. tis van 12 tot 12, dus alle tijd om van alle hoeken des lands vandaan te komen en een lekker dagje met zijn allen te houden!
Zet dus maar vast in je agenda. :D

Zodra ik meer weet, laat ik het weten, oke?
Partyhardy!
Klinkt tof! :) ben benieuwd! :cool:
Akira
effe kijken of het een leuke line up wordt..
franzelare
die staat vast in mijn agenda!! wat er ook gebeurd ookal vergaat de wereld ik kom je aanmoedigen!!!
eieregooie
Klinkt interessant :D
Optimus
je Chinese stalker komt wel hoor:D
total woot
klinkt zeker cool!

(krijg je dan ook je eigen Nexus-Tent? :D:D:D (zou eigenlijk wel moeten he?;))

Grtz
WooT
TranceFool
Kewl....21 juni, ook al lekker vakantie dan. Zal het zeker ff onthouden! :)
LightForce
Het zou om of: Parkfestival kunnen gaan of GeinBeat, beide komen jaarlijks voor. En ik denk zelf dat het om GeinBeat gaat. Weet het alleen niet zeker.....
kolkiewolkie
kunnen ze die meuk nie een week verzetten ofzo :conf: dan kan ik nl. ook komen :)

Eye-Riz
ik heb het net aan vrienden gevraagd die in N'gein hebben gewoond. Zij zeiden dat het waarschijnlijk om Riverdance gaat. En naar de namen te horen die al hebben toegezegd, kan ik me niet voorstellen dat het een heel klein iets is (maar ja, weet niet hoe groot die andere twee festivallen zijn).
Ik hoor heel verschillende dingen. Getallen als 5000, maar net zelfs 12000. Ik zat alleen in een cafe toen die gast belde, en had niet de tijd om uitgebreid over dat soort dingen te keuvelen. Ik wacht wel rustig af :) Leuk wordt het in ieder geval :D

quote:
kunnen ze die meuk nie een week verzetten ofzo dan kan ik nl. ook komen

ik zal het voorstellen :D :D :D net als die Nexus tent :p
Dr. Kuipers
Dit is de line-up van Riverdance:

Dana
Dimitri
Erick E
Ghost
JP
Marcella
Marco V
Melvin
Michel de Hey
Ronald Molendijk
Roog
Tom Harding
Unitec
Yves de Ruyter

Ziet er best wel grappig uit, zal het eens ff in de gaten gaan houden :)
Mis alleen nog wel 1 naam :p
Ben je nog aan het onderhandelen over de prijs ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement