|
דיסני
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
...מאז שהייתי קטן גדלתי על הסרטים של דיסני
ראיתי את כולם והכול,
אבל בתקופה האחרונה, (בשנים האחרונות הם די נופלים לא)
הייתי משוכנע ששרק ומפלצות בע"ם זה שלהם אז אמרתי טוב אולי יש מגמת עלייה אבל זה לא ואין!!!
מה נסגר איתם בזמן האחרון!?
!!!שימצאו רעיונות טובים יותר לסרטים כיאה לדיסני של שנות ה90
מישהו פה עוד מסכים או שאין לכם מושג על מה אני מדבר?
:) |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחח אחי כבר אין להם מה להוציא...
חרשו על אלאדין חרשו על מךל האריות
מה יביאו..
לדעתי הם צריכים ללכת בכיוון הכחול |
|
|
| DjChook |
מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף
בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות
והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!
נו באמת, הם פאטתיים..
מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת
אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב |
|
|
| luckystrike |
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...
בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
:)
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף ! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...
בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
:)
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף ! |
הסטיץ' הזה זה נפילה חבל"ז לפי מה שהבנתי...
לא ראיתי את זה...
שרק יותר טוב אם תשאל אותי!
זה פשוט מצחיק בטירוף!!!
אדי מרפי תותח!!!
אהה וראיתי עכשיו מלך האריות, יש שם כלכך הרבה סמלים וזה פשוט סרט מדהים!
יש שם כלכך הרבה דברים שלא ראיתי שהייתי קטן! |
|
|
| MoSH_MaN |
| מפלצות בע"מ חמוד מאד אבל שרק אוכל אותו!!! |
|
|
| Tarantula |
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?
בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#:D :D :tongue2 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?
בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#:D :D :tongue2 |
אשכרה אין על מצויירים ...
לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
:(
זה לא של דיסני ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה אין על מצויירים ...
לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
:(
זה לא של דיסני ? |
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$:o :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$:o :D |
יום ראשון :)
חופש כבוד ! |
|
|
| TinkerbeL |
לא נכון!
הסרטים האחרונים שלהם ממש חמודים! |
|
|
| NyKoN |
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב
מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם
קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב |
|
|
|
|