return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
דיסני
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
...מאז שהייתי קטן גדלתי על הסרטים של דיסני
ראיתי את כולם והכול,

אבל בתקופה האחרונה, (בשנים האחרונות הם די נופלים לא)

הייתי משוכנע ששרק ומפלצות בע"ם זה שלהם אז אמרתי טוב אולי יש מגמת עלייה אבל זה לא ואין!!!

מה נסגר איתם בזמן האחרון!?

!!!שימצאו רעיונות טובים יותר לסרטים כיאה לדיסני של שנות ה90

מישהו פה עוד מסכים או שאין לכם מושג על מה אני מדבר?
:)
Shahar
חחחחחחחחח אחי כבר אין להם מה להוציא...
חרשו על אלאדין חרשו על מךל האריות
מה יביאו..
לדעתי הם צריכים ללכת בכיוון הכחול
DjChook
מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף

בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות

והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!

נו באמת, הם פאטתיים..


מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת

אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב
luckystrike
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...


בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
:)
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by luckystrike
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...


בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!
:)
איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !


הסטיץ' הזה זה נפילה חבל"ז לפי מה שהבנתי...
לא ראיתי את זה...

שרק יותר טוב אם תשאל אותי!
זה פשוט מצחיק בטירוף!!!
אדי מרפי תותח!!!

אהה וראיתי עכשיו מלך האריות, יש שם כלכך הרבה סמלים וזה פשוט סרט מדהים!
יש שם כלכך הרבה דברים שלא ראיתי שהייתי קטן!
MoSH_MaN
מפלצות בע"מ חמוד מאד אבל שרק אוכל אותו!!!
Tarantula
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?

בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#:D :D :tongue2
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?

בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#:D :D :tongue2

אשכרה אין על מצויירים ...

לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
:(
זה לא של דיסני ?
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה אין על מצויירים ...

לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...
:(
זה לא של דיסני ?


למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$:o :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$:o :D

יום ראשון :)
חופש כבוד !

TinkerbeL
לא נכון!
הסרטים האחרונים שלהם ממש חמודים!
NyKoN
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב

מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם

קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement