return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Gil Schwartz - Hope (Original Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
טוב, הגירסא הסופית,
ארוכה בדקה וחצי מכל שאר הגירסאות וזה בגלל שהוספתי כל מיני דברים

Gil_Schwartz_-_Hope-Original_Mix.mp3


ממתין לתגובות
ADiSH
יותר טוב, אבל..
יש את הקטע בהתחלה שהי האט מתחיל שזה לא משהו.. הבס יותר טוב אבל יש איזה חצי דקה ששומעים אותו בלי שום דבר ברקע שזה לא נשמע טוב..
אהבתי את הכניסה ב0:55
:stongue:
הסטרינג לא משהו.. אהבתי את השינוי בסוף, האפקטים טובים
יופי!
:D
Hell_Copter
גם אני לא הכי אוהב את הסטרינג הזה לצערי...

וגם הכניסה ב 3:10 לא הכי מתאימה לפי דעתי
זה נשמע כאילו הביט מזייף כזה... אם אתה מבין למה אני מתכוון

המלודיה סך הכל די נחמדה...
אבל הסטרינגים האלה באמת לא נעימים לי לפחות באוזן בשביל כזאת מלודיה
שאני באמת מסתכל אחורה זה אותם סטרינגים שהשתמשת גם ברמיקסים אחרים ששמעתי ממך...

אהבתי איך לאט לאט עוזב הסטרינג המעפן את הבמה ומפנה אותה לסטרינג יותר נורמלי... בערך ב 5 דקות ככה... אולי טיפה יותר
רק באסה שהוא חוזר אחר כך...

עוד משהו שרציתי לציין זה שהקולות רקע שלך לפעמים נשמעים כזה כאילו זה פאק בריפ... מבין מה אני אומר?
תלוי באיזה קטע של המלודיה מדובר

הקטע ב 6:48 די הורס אני חייב לציין
זה נשמע כאילו אשכרה יש עצירה בטראק... וגם זה שהמלודיה יותר איטית נשמע חלש מדי... החזרה עם הסטרינג המגעיל (לפי דעתי) גם לא הכי הכי... עדיף את הסטרינג היותר יפה (מסביבות הדקה ה 5) יש מבין?

מקווה שתתייחס למה שכתבתי לך ותפיק את המיטב מזה...
MoSH_MaN
אחלההה

תחליף כבר את הסאמפל המכוער הזההההההההה
יווווווו אתה משגע אותי כל שירררררררר


איזה טעם נגוע!!! :p
Gil Shwarts
חחחח
אתה לא מבין שאני עושה לך את זה בכוונה? :)
סתאם
אתה מדבר על הסמפל של הסינטי נכון?
כי זה היחיד שמופיע כמעט בכל טראק שלי...
KrazyDJs
טראק חביב ביותר
אהבתי את המלודיה
לא הכי מתאימה לסטרינגים [ או ההפך ]

אבל, פסדר...

המשך כך..

וקבל ח"ח ו כ"כ :)
itamarsan
גיל טראק נחמד מאוד אהבתי את המלודיה מאוד מיוחד וסמפלים נחמדיםם
תמשיך ככה:)
Sniper
מוריד עכשיו
ישמע ויגיב בבוקר:]
arik
בן זונה יפה
גם המלודיה יפה

אבל יש את הקטע שזה פתאום לאט
זה באמת לא קשור כל כך זה נשמע כאילו עשו סטופ לטרק

ושנית יש את הצליל ברקע
שנמצא מתחילת הטרק ועד סופו נשבר לי האוזן ממנו כבר:)

פלוס לפי דעתי הייתה צריך להוסיף קצת דיסטרושיין
והד ושטויות

חוץ מזה יצא באמת בן זונה יפה

נ.ב
איזה ציוד אתה משתמש מעניין אותי?
Gil Shwarts
הקטע האיטי הזה בא בהפתעה אה :)
אין לך מושג עד כמה קשה לבנות כזה דבר :D

הצליל רקע הזה שאתה מדבר עליו הוא אפקט קצר... האפקט הזה, מוסיף המון למקצב הכללי...

על מה להוסיף דיסטורשן?
כי את כל השאר וגם השטויות כבר שמתי :)


אני עובד עם
סינטי: נורד ליד 2
מיקסר: Mackie 32X8 למרות שאני לא ממש משתמש בו והוא סתם יושב כאן
ריזן 2.0
וסאונד פורג' 6.0

זה הכל :)

תודה על התגובה אחי

arik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
על מה להוסיף דיסטורשן?
כי את כל השאר וגם השטויות כבר שמתי :)

הכוונה למלודיה

ובקשר לצליל שנמשך מההתחלה עד הסוף אולי אני טועה אבל אני בימקומך הייתי נותן לו איזה
FLANGER
או איך שקוראים לזה
Sniper
טוב אני יגיד דוגרי לא שמעתי אתה זה כאילו ושמתי לב להכל
פשוט שמעתי ככה ועשיתי דברים אחרים

וזה בן זונה!!! באמת אהבתי אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement