|
Gil Schwartz - Hope (Original Mix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| בקרוב תהיה כאן כל הדיסקוגרפיה שלי מאמצע 2002 עד היום... |
|
|
| Sniper |
דוגרי שמעתי עכשיו שוב
וזה ממש בן זונה אחי
האהבתי את ההקטע הזה שזה לאט פיתאום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אבל יש את הקטע שזה פתאום לאט
זה באמת לא קשור כל כך זה נשמע כאילו עשו סטופ לטרק
|
בדיוק מה שאני אמרתי
מזכיר לי את הטראק הזה של הבלקוני
here we go again
יש לזה רושם צ'יזי למדי
גיל... קראת מה רשמתי לך? כי לא ראיתי שהגבת לזה... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אני לא הכי אוהב את הסטרינג הזה לצערי...
וגם הכניסה ב 3:10 לא הכי מתאימה לפי דעתי
זה נשמע כאילו הביט מזייף כזה... אם אתה מבין למה אני מתכוון
המלודיה סך הכל די נחמדה...
אבל הסטרינגים האלה באמת לא נעימים לי לפחות באוזן בשביל כזאת מלודיה
שאני באמת מסתכל אחורה זה אותם סטרינגים שהשתמשת גם ברמיקסים אחרים ששמעתי ממך...
אהבתי איך לאט לאט עוזב הסטרינג המעפן את הבמה ומפנה אותה לסטרינג יותר נורמלי... בערך ב 5 דקות ככה... אולי טיפה יותר
רק באסה שהוא חוזר אחר כך...
עוד משהו שרציתי לציין זה שהקולות רקע שלך לפעמים נשמעים כזה כאילו זה פאק בריפ... מבין מה אני אומר?
תלוי באיזה קטע של המלודיה מדובר
הקטע ב 6:48 די הורס אני חייב לציין
זה נשמע כאילו אשכרה יש עצירה בטראק... וגם זה שהמלודיה יותר איטית נשמע חלש מדי... החזרה עם הסטרינג המגעיל (לפי דעתי) גם לא הכי הכי... עדיף את הסטרינג היותר יפה (מסביבות הדקה ה 5) יש מבין?
מקווה שתתייחס למה שכתבתי לך ותפיק את המיטב מזה... |
הקטע של הברייקביט דווקא נשמע אצלי טוב...
אתה יכול להגיד לי בדיוק באיזה שנייה בטראק אתה שומע כאילו פאק בריפ?
בקשר לסינטי... אני פשוט חולה על הצליל הזה, בשבילי, קטע בלי הדבר הזה הוא לא קטע :)
אני יודע, אובססיה, אבל מה לעשות תראה אני מנסה כמה שיותר להפוך את הקטע למשהו שבאמת אנשים יירצו לשמוע אבל אני לא יכול להתעלם לגמרי מכל מה שאני אוהב כי אז... אני פשוט יהיה מסחרי (אלא אם כן זה דיפ או פרוגרסיב)...
הצליל השני שמתנגן במלודיה זה חליל על כמה שכבות...
אני גם אוהב את הצליל הזה ולכן גם השתמשתי בו...
לפי דעתי ההפסקה הזאת היא הפתעה טוטאלית למאזין, קצת להירגע, לתפוס זולה, לפני שחוזרים לפיצוצים ולבלאגן :)
אני חושב שאולי אני יחליף בכניסה האחרונה את הצליל מהסינטי לחליל...
מה עוד אתה ממליץ לי להוסיף/לשנות בחזרה של המהירות? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Sniper
דוגרי שמעתי עכשיו שוב
וזה ממש בן זונה אחי
האהבתי את ההקטע הזה שזה לאט פיתאום |
כן גם אני :)
חבר שלי שמע את זה בפעם הראשונה...
לא חשב בכלל שיבוא קטע כזה
ואז מה הוא אומר לי
| quote: |
i'm getting back into the beats after the melody ends, all happy and and then bang, what the *uck??? wicked!
|
לזה שאפתי :) |
|
|
| Flotser |
גיל אחי הקשבתי לזה עוד פעם עכשיו!!!!
ופאאאאאק!!!!!! זה בן בן זונה!!!
:eyes:
ממש אהבתי את הקטע האנרגנטי הזה עם הבאסים האפליפטינג האלה שנכנס ב
1:00
וגם אהבתי את כל הצלילים וגם הקטע הקטע האיטי :)
מנגינה פצצות
הדבר היחיד שקצת הפריע זה הסטרינגים שנשמעים נמוכים מדי כאלה וגם כאילו איזה גבר עושה "אאאאאאאאה"..
(נראה לי היה איזה קטע שפתאום כל השיר נהיה פשוט טיפה יותר שקט, אבל נראה לי נאי סתם טועה :))
אז עלה והצלח! |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה סתם טועה :)
אין אף אחד שעושה אהההה ברקע
אולי אתה רוצה לעשות את זה? :D:D:D:D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה סתם טועה :)
אין אף אחד שעושה אהההה ברקע
אולי אתה רוצה לעשות את זה? :D:D:D:D |
בשמחה, אני יכול גם לסלסל אם מתאים :p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יצא ממש נחמד גיל
הקצב פצצה, המלודיה מצויינת והכל סבבה
אבל שמתי לב שבכל השירים האחרונים שלך אותם סינטים חוזרים על עצמם
בכל ההפקות שלך אתה משתמש באותו סינט לליד ולמלודיה הראשית
שיש אותו בערך ב 1:50 יכול להיות הרבה יותר עמוק ומגוון saw סינט
נדמה לי שהעבודה על ריזון 2 קצת מגבילה אותך מבחינת הצלילים שאותם אתה יכול להפיק.
:rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
היא בכלל לא מגבילה אותי
אלה הצלילים שאני בוחר להשתמש בהם
ואני משתמש בהם כי אני פשוט אוהב אותם... |
|
|
| AnthemFreak |
גיל יצא בן זונה..
ממש אהבתי..
ואני לא יודע מה כולם מתלוננים על הסינטים..
סמפל יפה מאוד.. וגם מקצועי מאוד..
בקיצור אחלה עבודה עשית
תמשיך ככה
:eyes: :eyes: :eyes:
נ.ב.
תאשר אותי באיי סי קיו:toocool: ;) |
|
|
|
|