|
Gil Schwartz - Hope (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
יותר טוב, אבל..
יש את הקטע בהתחלה שהי האט מתחיל שזה לא משהו.. הבס יותר טוב אבל יש איזה חצי דקה ששומעים אותו בלי שום דבר ברקע שזה לא נשמע טוב..
אהבתי את הכניסה ב0:55
:stongue:
הסטרינג לא משהו.. אהבתי את השינוי בסוף, האפקטים טובים
יופי!
:D |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני לא הכי אוהב את הסטרינג הזה לצערי...
וגם הכניסה ב 3:10 לא הכי מתאימה לפי דעתי
זה נשמע כאילו הביט מזייף כזה... אם אתה מבין למה אני מתכוון
המלודיה סך הכל די נחמדה...
אבל הסטרינגים האלה באמת לא נעימים לי לפחות באוזן בשביל כזאת מלודיה
שאני באמת מסתכל אחורה זה אותם סטרינגים שהשתמשת גם ברמיקסים אחרים ששמעתי ממך...
אהבתי איך לאט לאט עוזב הסטרינג המעפן את הבמה ומפנה אותה לסטרינג יותר נורמלי... בערך ב 5 דקות ככה... אולי טיפה יותר
רק באסה שהוא חוזר אחר כך...
עוד משהו שרציתי לציין זה שהקולות רקע שלך לפעמים נשמעים כזה כאילו זה פאק בריפ... מבין מה אני אומר?
תלוי באיזה קטע של המלודיה מדובר
הקטע ב 6:48 די הורס אני חייב לציין
זה נשמע כאילו אשכרה יש עצירה בטראק... וגם זה שהמלודיה יותר איטית נשמע חלש מדי... החזרה עם הסטרינג המגעיל (לפי דעתי) גם לא הכי הכי... עדיף את הסטרינג היותר יפה (מסביבות הדקה ה 5) יש מבין?
מקווה שתתייחס למה שכתבתי לך ותפיק את המיטב מזה... |
|
|
| MoSH_MaN |
אחלההה
תחליף כבר את הסאמפל המכוער הזההההההההה
יווווווו אתה משגע אותי כל שירררררררר
איזה טעם נגוע!!! :p |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחח
אתה לא מבין שאני עושה לך את זה בכוונה? :)
סתאם
אתה מדבר על הסמפל של הסינטי נכון?
כי זה היחיד שמופיע כמעט בכל טראק שלי... |
|
|
| KrazyDJs |
טראק חביב ביותר
אהבתי את המלודיה
לא הכי מתאימה לסטרינגים [ או ההפך ]
אבל, פסדר...
המשך כך..
וקבל ח"ח ו כ"כ :) |
|
|
| itamarsan |
גיל טראק נחמד מאוד אהבתי את המלודיה מאוד מיוחד וסמפלים נחמדיםם
תמשיך ככה:) |
|
|
| Sniper |
מוריד עכשיו
ישמע ויגיב בבוקר:] |
|
|
| arik |
בן זונה יפה
גם המלודיה יפה
אבל יש את הקטע שזה פתאום לאט
זה באמת לא קשור כל כך זה נשמע כאילו עשו סטופ לטרק
ושנית יש את הצליל ברקע
שנמצא מתחילת הטרק ועד סופו נשבר לי האוזן ממנו כבר:)
פלוס לפי דעתי הייתה צריך להוסיף קצת דיסטרושיין
והד ושטויות
חוץ מזה יצא באמת בן זונה יפה
נ.ב
איזה ציוד אתה משתמש מעניין אותי? |
|
|
| Gil Shwarts |
הקטע האיטי הזה בא בהפתעה אה :)
אין לך מושג עד כמה קשה לבנות כזה דבר :D
הצליל רקע הזה שאתה מדבר עליו הוא אפקט קצר... האפקט הזה, מוסיף המון למקצב הכללי...
על מה להוסיף דיסטורשן?
כי את כל השאר וגם השטויות כבר שמתי :)
אני עובד עם
סינטי: נורד ליד 2
מיקסר: Mackie 32X8 למרות שאני לא ממש משתמש בו והוא סתם יושב כאן
ריזן 2.0
וסאונד פורג' 6.0
זה הכל :)
תודה על התגובה אחי |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
על מה להוסיף דיסטורשן?
כי את כל השאר וגם השטויות כבר שמתי :)
|
הכוונה למלודיה
ובקשר לצליל שנמשך מההתחלה עד הסוף אולי אני טועה אבל אני בימקומך הייתי נותן לו איזה
FLANGER
או איך שקוראים לזה |
|
|
| Sniper |
טוב אני יגיד דוגרי לא שמעתי אתה זה כאילו ושמתי לב להכל
פשוט שמעתי ככה ועשיתי דברים אחרים
וזה בן זונה!!! באמת אהבתי אחי |
|
|
|
|