return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
דרבי!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
הייתי בשער 7
המקומות עצמם היו בני זונות.. בהתחלה חשבתי איזה מקום מסריח יהיה מאחורי השוער וזה אבל ראיתי מזה טוב אבל מה...
השער הזה היה יבבבבשששש!!!!!!!! איזה אנשים יבשים באמא שלי! !!
נראה לי הייתי היחיד בכל השער שעודד.. לפחות ניסיתי..
והיה איזה נחנח אחד ישב מאחורי כל פעם אני וחברים שלי מקללים את שמעון גרשון או את השופט הוא עושה לנו אבל למה לקלל ולא יפה..
אמא שלו שרמוטה!!!!!!

אבל העיקר מכבי ניצחו!!!!!!!!!!!!!!!!!##$^@@!$^$@!!$#@

כולם יודעים שת"א היא צהובה:D !
NyKoN
יו
שער 11-12 ושער 10
עודדו הכי הרבה עם שער1-2
כל פעם ספרנו כזה מ10 עד 0 ואז נה נה נה נה נה נה נה נה
ואז
שמעון גרשון בן זונה!

זה היה ענננננק

לפני המשחק באנו לשער כדי לחכות שיפתחו
ואיזה דחיפות שאלוהים ישמור
שוטרים זונות
צעקתי לאיזה שוטר שיפתח עוד מקום שאפשר להיכנס דרכו
אז הוא צועק לי לסתום תפה
אז סתמתי...
:/
לפני זה באו האוהדים של הפועל ת"א התחילו לשבור עלינו בקבוקי זכוכית ראיתי שם איזה אחד שפתח את המצח קשה
וגם בתחילת המשחק היו את כל הרימוני עשן והאבוקות
אז הייתה איזה אחת שפתחה את המצח והתעלפה או משהו כזה
אז ראינו שמוציאים אותה
DjChook
ואלה אלון היינו גם היינו
היינו קרובים לאיפה שהייתה את האבוקת עשן המטורפת הזאתי

אנחנו יורדים למטה כדי לא להחנק
ואורן המסטול הזה לא רואה בעיניים נשאר במקום וממשיך לעודד !!!

איזה אמפריההה

ומוש תאכל ת'לב אתם מקום שני בגלל שלסכנין יש ניצחון אחד יותר וזה החוק
:)

אבל אני מרוצה שהרצליה ניצחו :)
NyKoN
אין
כשיצאנו דרך המנהרה הזאת
איזה הרגשה!
כל האוהדים מעלינו שרים לנו ואנחנו להם
איזה ענק זה היה!
DjChook
ראסמי

אין
היה ע-נ-ק
TinkerbeL
לא מבינה למה מתלהבים כל כך מכדורגל........
DjChook
כי יש לנו זין
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
כי יש לנו זין



זה מסביר הכל........

אני אוהבת הוקי
DjChook
איך את יכולה לאהוב ספורט שככ רחוק מאיתנו

כאילו אני לא מבין אנשים שאוהבים הוקי

איפה הם בכלל רואים את זה ?

בטוח שלא בארץ.. אפילו לא בטלוויזיה כמו שצריך

בכלל משחק מטומטם לדעתי

משחק שאני מאד אוהב גם לראות זה כדורעף
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
איך את יכולה לאהוב ספורט שככ רחוק מאיתנו

כאילו אני לא מבין אנשים שאוהבים הוקי

איפה הם בכלל רואים את זה ?

בטוח שלא בארץ.. אפילו לא בטלוויזיה כמו שצריך

בכלל משחק מטומטם לדעתי


הייתי חודש בטורונטו ובן דוד שלי הוא שחקן הוקי
חודש ראיתי את זה יותר מידי
וקצת שחקתי :D
מאז אני אוהבת את זה

DjChook
הבנתי, אז סבבה

זה בערך כמו שאני הייתי במיאמי וראיתי משחק פוטבול, ומאז אני אוהב את זה :)
BlueHawk
הדרבי הזה דווקא לא היה משהו... ראיתי טובים יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement