|
דרבי!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
הייתי בשער 7
המקומות עצמם היו בני זונות.. בהתחלה חשבתי איזה מקום מסריח יהיה מאחורי השוער וזה אבל ראיתי מזה טוב אבל מה...
השער הזה היה יבבבבשששש!!!!!!!! איזה אנשים יבשים באמא שלי! !!
נראה לי הייתי היחיד בכל השער שעודד.. לפחות ניסיתי..
והיה איזה נחנח אחד ישב מאחורי כל פעם אני וחברים שלי מקללים את שמעון גרשון או את השופט הוא עושה לנו אבל למה לקלל ולא יפה..
אמא שלו שרמוטה!!!!!!
אבל העיקר מכבי ניצחו!!!!!!!!!!!!!!!!!##$^@@!$^$@!!$#@
כולם יודעים שת"א היא צהובה:D ! |
|
|
| NyKoN |
יו
שער 11-12 ושער 10
עודדו הכי הרבה עם שער1-2
כל פעם ספרנו כזה מ10 עד 0 ואז נה נה נה נה נה נה נה נה
ואז
שמעון גרשון בן זונה!
זה היה ענננננק
לפני המשחק באנו לשער כדי לחכות שיפתחו
ואיזה דחיפות שאלוהים ישמור
שוטרים זונות
צעקתי לאיזה שוטר שיפתח עוד מקום שאפשר להיכנס דרכו
אז הוא צועק לי לסתום תפה
אז סתמתי...
:/
לפני זה באו האוהדים של הפועל ת"א התחילו לשבור עלינו בקבוקי זכוכית ראיתי שם איזה אחד שפתח את המצח קשה
וגם בתחילת המשחק היו את כל הרימוני עשן והאבוקות
אז הייתה איזה אחת שפתחה את המצח והתעלפה או משהו כזה
אז ראינו שמוציאים אותה |
|
|
| DjChook |
ואלה אלון היינו גם היינו
היינו קרובים לאיפה שהייתה את האבוקת עשן המטורפת הזאתי
אנחנו יורדים למטה כדי לא להחנק
ואורן המסטול הזה לא רואה בעיניים נשאר במקום וממשיך לעודד !!!
איזה אמפריההה
ומוש תאכל ת'לב אתם מקום שני בגלל שלסכנין יש ניצחון אחד יותר וזה החוק
:)
אבל אני מרוצה שהרצליה ניצחו :) |
|
|
| NyKoN |
אין
כשיצאנו דרך המנהרה הזאת
איזה הרגשה!
כל האוהדים מעלינו שרים לנו ואנחנו להם
איזה ענק זה היה! |
|
|
| DjChook |
ראסמי
אין
היה ע-נ-ק |
|
|
| TinkerbeL |
| לא מבינה למה מתלהבים כל כך מכדורגל........ |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי יש לנו זין |
זה מסביר הכל........
אני אוהבת הוקי |
|
|
| DjChook |
איך את יכולה לאהוב ספורט שככ רחוק מאיתנו
כאילו אני לא מבין אנשים שאוהבים הוקי
איפה הם בכלל רואים את זה ?
בטוח שלא בארץ.. אפילו לא בטלוויזיה כמו שצריך
בכלל משחק מטומטם לדעתי
משחק שאני מאד אוהב גם לראות זה כדורעף |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך את יכולה לאהוב ספורט שככ רחוק מאיתנו
כאילו אני לא מבין אנשים שאוהבים הוקי
איפה הם בכלל רואים את זה ?
בטוח שלא בארץ.. אפילו לא בטלוויזיה כמו שצריך
בכלל משחק מטומטם לדעתי
|
הייתי חודש בטורונטו ובן דוד שלי הוא שחקן הוקי
חודש ראיתי את זה יותר מידי
וקצת שחקתי :D
מאז אני אוהבת את זה |
|
|
| DjChook |
הבנתי, אז סבבה
זה בערך כמו שאני הייתי במיאמי וראיתי משחק פוטבול, ומאז אני אוהב את זה :) |
|
|
| BlueHawk |
| הדרבי הזה דווקא לא היה משהו... ראיתי טובים יותר |
|
|
|
|