return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
דרבי!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל אני מרוצה שהרצליה ניצחו :)


אתה מעדיף את הרצליה על רעננה?!
חוצפה לבושה אח שלי!!!
MoSH_MaN
סעמקקקקקקקקקקקקקק ערססססססססססססססס

מקום שני הרצליה
בגלל שלסכנין יש יותר נצחונות.........
אההה ממתי זה ככה?! ביזיון

זה אמור להיות הפרש שערים ואחר כך מי שכבש יותר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה אמור להיות הפרש שערים ואחר כך מי שכבש יותר


יש מצב שהוציאו את החוק עם הנצחונות...
לא יודע בדיוק מה נסגר איתם בזמן האחרון :rolleyes:
DjChook
גברי מושחת

ורועי, אני יודע שמוש אוהב את הרצליה, אז בתת מודע רציתי שהם ינצחו

זה לא משנה נגד מי

חוץ מרמת גן חחח
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
גברי מושחת

ורועי, אני יודע שמוש אוהב את הרצליה, אז בתת מודע רציתי שהם ינצחו

זה לא משנה נגד מי

חוץ מרמת גן חחח



לאאאאאאאאאאאאאאא

השנה שוב הגורל קבע
מחזור 33
משחק אחרון
הפועל ר"ג - מכבי הרצליה!!!!!!!


השנה נקמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כושיל אלי כהן וכושיל ניר ארקין

אני צהוב בנשמה!!!!!!!!!!

יאללה אני נוסע לכל המשחקים חוץ מלסכנין ונצרת
GLoBaL-MUZiK
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
קצת מאוחר אבל המשחק היה מגעיל, לא היו מצבים כמעט, המשחק היה איטי כמו סבתא וכל הכבוד למכבי שידעו לתת את השפיץ המסריח הזה ועוד מהשחקן הכי מלוכלך שלכם, כל הכבוד, איזה קבוצה נהדרת ישלכם.......גועל נפשששששששששששששש

אבל מה, 15 אבוקות אשכרה איטליה

וכל אוהדי מכבי יכולים למצוץ לי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK

וכל אוהדי מכבי יכולים למצוץ לי


העיקר אתה עדיין שמח שבני יהודה זיינה את מכבי :)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
העיקר אתה עדיין שמח שבני יהודה זיינה את מכבי :)


בטח אחי, שמח מאוד.......אבל הייתי קצת עייף אז לא קפצתי ועשיתי בלאגן, וגם מוש זיין אותי בשש-בש אז הייתי קצת מבואס
NaOren
אוווווווווווווווווווווווווווווווווו

נשבעתי ואהוב
את המגן דוד
טועמה הוא שהאיד
גאה להיות צהוב

אווו אווו אוו


וכל אוהדי הפועל יכולים למצוץ לי
סוף סוף ניצחנו אתכם בליגה!!!!!!

אווווי איזה כייף
יומיים אחרי ואין מאושר ממני!!!!!

הפועל הנאצים האלה!!!

אינשלה הבוקסיס ישבור ת'רגל הבןן זונה הזה!!!

חכו חכו הוא גר ליד הבי"ס שלי... פעם הבאה אני רואה אותו אני עושה לו פנצ'ר באוטו!!!!
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren
חכו חכו הוא גר ליד הבי"ס שלי... פעם הבאה אני רואה אותו אני עושה לו פנצ'ר באוטו!!!!


למה אתה מחכה להזדמנות?
לך תעשה את זה כבר!
תכתוב לו בן זונה על השמשה

ובני יהודה על הזין שלי
אמן תפסידו את כל הסיבוב השלישי ותרדו ליגה כבר כוס עמאק


צהוב אימפריה!

Vortex_SA
and god said, let
דרבי
light...
and there was light...

הייתי חייב :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
ובני יהודה על הזין שלי
אמן תפסידו את כל הסיבוב השלישי ותרדו ליגה כבר כוס עמאק


שבני יהודה יהיו על הזין שלך כמה שתרצה
וגם אם הם ירדו ליגה ויפסידו את כל המשחקים שנשארו עדיין אתם תהיו הקבוצה שהפסידה להם
אז שבלול!! :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement