|
דרבי!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל אני מרוצה שהרצליה ניצחו :) |
אתה מעדיף את הרצליה על רעננה?!
חוצפה לבושה אח שלי!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
סעמקקקקקקקקקקקקקק ערססססססססססססססס
מקום שני הרצליה
בגלל שלסכנין יש יותר נצחונות.........
אההה ממתי זה ככה?! ביזיון
זה אמור להיות הפרש שערים ואחר כך מי שכבש יותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה אמור להיות הפרש שערים ואחר כך מי שכבש יותר |
יש מצב שהוציאו את החוק עם הנצחונות...
לא יודע בדיוק מה נסגר איתם בזמן האחרון :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
גברי מושחת
ורועי, אני יודע שמוש אוהב את הרצליה, אז בתת מודע רציתי שהם ינצחו
זה לא משנה נגד מי
חוץ מרמת גן חחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
גברי מושחת
ורועי, אני יודע שמוש אוהב את הרצליה, אז בתת מודע רציתי שהם ינצחו
זה לא משנה נגד מי
חוץ מרמת גן חחח |
לאאאאאאאאאאאאאאא
השנה שוב הגורל קבע
מחזור 33
משחק אחרון
הפועל ר"ג - מכבי הרצליה!!!!!!!
השנה נקמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כושיל אלי כהן וכושיל ניר ארקין
אני צהוב בנשמה!!!!!!!!!!
יאללה אני נוסע לכל המשחקים חוץ מלסכנין ונצרת |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
קצת מאוחר אבל המשחק היה מגעיל, לא היו מצבים כמעט, המשחק היה איטי כמו סבתא וכל הכבוד למכבי שידעו לתת את השפיץ המסריח הזה ועוד מהשחקן הכי מלוכלך שלכם, כל הכבוד, איזה קבוצה נהדרת ישלכם.......גועל נפשששששששששששששש
אבל מה, 15 אבוקות אשכרה איטליה
וכל אוהדי מכבי יכולים למצוץ לי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
וכל אוהדי מכבי יכולים למצוץ לי |
העיקר אתה עדיין שמח שבני יהודה זיינה את מכבי :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
העיקר אתה עדיין שמח שבני יהודה זיינה את מכבי :) |
בטח אחי, שמח מאוד.......אבל הייתי קצת עייף אז לא קפצתי ועשיתי בלאגן, וגם מוש זיין אותי בשש-בש אז הייתי קצת מבואס |
|
|
| NaOren |
אוווווווווווווווווווווווווווווווווו
נשבעתי ואהוב
את המגן דוד
טועמה הוא שהאיד
גאה להיות צהוב
אווו אווו אוו
וכל אוהדי הפועל יכולים למצוץ לי
סוף סוף ניצחנו אתכם בליגה!!!!!!
אווווי איזה כייף
יומיים אחרי ואין מאושר ממני!!!!!
הפועל הנאצים האלה!!!
אינשלה הבוקסיס ישבור ת'רגל הבןן זונה הזה!!!
חכו חכו הוא גר ליד הבי"ס שלי... פעם הבאה אני רואה אותו אני עושה לו פנצ'ר באוטו!!!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
חכו חכו הוא גר ליד הבי"ס שלי... פעם הבאה אני רואה אותו אני עושה לו פנצ'ר באוטו!!!! |
למה אתה מחכה להזדמנות?
לך תעשה את זה כבר!
תכתוב לו בן זונה על השמשה
ובני יהודה על הזין שלי
אמן תפסידו את כל הסיבוב השלישי ותרדו ליגה כבר כוס עמאק
צהוב אימפריה! |
|
|
| Vortex_SA |
and god said, let
דרבי
light...
and there was light...
הייתי חייב :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ובני יהודה על הזין שלי
אמן תפסידו את כל הסיבוב השלישי ותרדו ליגה כבר כוס עמאק
|
שבני יהודה יהיו על הזין שלך כמה שתרצה
וגם אם הם ירדו ליגה ויפסידו את כל המשחקים שנשארו עדיין אתם תהיו הקבוצה שהפסידה להם
אז שבלול!! :stongue: |
|
|
|
|