|
Gil Schwartz - Discography!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אוקיי חברים, אני מציג בפניכם את חלק מהדיסקוגרפיה שלי מאמצע 2002 ועד היום.
מקווה שתהנו, הקטעים מסודרים לפי תאריך ההפקה כשהראשון מלמעלה נעשה באמצע שנת 2002.
Faithless_-_God_Is_A_DJ-Gil_Schwartz_Mix.mp3
הגירסא שלי לאחד הקטעים הטובים ביותר בכל הזמנים של ההרכב פייטלס.
קטע דיפ/פרוגרסיב עם נטיות לצ'יל.
DJ_Jean_-_Love_Come_Home-Gil_Schwartz_Mix.mp3
נסיון (אולי לא ממש מוצלח) שלי לחקות את המקורי...
Fragma_-_I_Need_A_Miracle-Gil_Shwartz_Funky_Magic_Mix.mp3
רמיקס מדהים שהכנתי לקוקו (בשיתוף עם פרגמה), כולל את כל הווקלים ומקצב פשוט מהמם לפי דעתי, שווה בדיקה!
Gil_Shwartz_-_Greetings_General-Original_Promo_Mix.mp3
קטע פרוגרסיב עם מקצבים מטורפים!
Gil_Shwartz_-_Jungelized-Original_Mix.mp3
ברוכים הבאים לג'ונגל ההודי בקצב הטריבל.
William_Orbit_-_Barbers_Adagio_For_Strings-Gil_Shwartz_Mix.mp3
זוכרים את הקלאסיקה הזו?
אז הנה הגירסא הערסית לטראק :)
דיי קצרה כדי שאנשים לא יקבלו עליי קריזה :D
Veracocha_-_Carte_Blanche-Gil_Schwartz_Mix.mp3
רובכם כבר מכירים את זה... אבל לאלו שלא, שווה לשמוע.
Veracocha = Ferry Corsten & Vincent De Moor.
Micro_Tools_-_Triomphe_de_L_amour-Gil_Schwartz_Mix.mp3
הנסיון שלי בתחרות של הלייבל של פלסטיק אנג'ל אבל פשוט אין לי כח לשלוח דיסק (ואולי עדיף שכך) אז שמתי אותו כאן.
Gil_Schwartz_-_Born_To_Bounce-Original_Mix.mp3
קטע חזק מאוד, מאוד מאוד חזק
צרימות של סינטי (מוש אל תשמע את זה) :)
Euphoric-Paradise-Original.mp3
הקטע האורגינל שנשלח כבר לכמה עשרות לייבלים, על כל גירסאותיו...
ואחרון חביב,
פארודיה נחמדה מהתקופה של סאברס וכולם רוקדים עכשיו, עיבוד שלי לשיר ישראלי דיי חביב - שיבולת בשדה.
Shibolet_Basade-Gils_Back_To_Modern_Mix.mp3
זהו, עד כאן לשנה הקרובה :) |
|
|
| DjChook |
סבבבה :)
נראה לי שמעתי את הרוב
מה שאין אני אוריד ואשמע :)
כמו ה
WILLIAM |
|
|
| KrazyDJs |
נשמע טוב גיל..
נוריד מה שאין [ הרוב ]
ונשמע... |
|
|
| Vortex_SA |
| תשמע, סבבה שחזרת לפורום הזה, אבל לא חייב כל יום לתת טראקים חדשים, לפעמים הציפייה שווה זהב :) אבל יפה שריכזת הכל במקום אחד :) ננסה לשמוע הכל... |
|
|
| Gil Shwarts |
| יש פערים להשלים :) |
|
|
| Vortex_SA |
נגיד...
שומע את פייטלס, אחלה קצב, דיפי כזה, הליד צריך ליטוש, אבל חוץ מזה זה ממש נחמד... |
|
|
| Vortex_SA |
| הפרדמה ממש טוב, חוץ מזה שזה לא ממש קיק לכזה סגנון, והבס בתדר דיי גבוה.. |
|
|
| Shahar |
בואנה גיל אני מחכה לזה מלא זמן!!!
סוף סוף |
|
|
| Trance man |
המממ אני היחיד שלא מצליח להוריד???:conf:
זה לא עובד ..:(
גיל תסדר את זה אני מת לשמוע את הרמיקס שעשית לפראגמה:) |
|
|
| Trance man |
| עובד עכשיו..:cool: |
|
|
| Shahar |
תותח גיל
אין מילים! |
|
|
| Sniper |
יוריד וישמע:]
בינתיים אני מכיר
Veracocha_-_Carte_Blanche-Gil_Schwartz_Mix.mp3
ואהבתי תעבודה |
|
|
|
|