return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Schwartz - Discography!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי חברים, אני מציג בפניכם את חלק מהדיסקוגרפיה שלי מאמצע 2002 ועד היום.

מקווה שתהנו, הקטעים מסודרים לפי תאריך ההפקה כשהראשון מלמעלה נעשה באמצע שנת 2002.

Faithless_-_God_Is_A_DJ-Gil_Schwartz_Mix.mp3

הגירסא שלי לאחד הקטעים הטובים ביותר בכל הזמנים של ההרכב פייטלס.
קטע דיפ/פרוגרסיב עם נטיות לצ'יל.

DJ_Jean_-_Love_Come_Home-Gil_Schwartz_Mix.mp3

נסיון (אולי לא ממש מוצלח) שלי לחקות את המקורי...

Fragma_-_I_Need_A_Miracle-Gil_Shwartz_Funky_Magic_Mix.mp3

רמיקס מדהים שהכנתי לקוקו (בשיתוף עם פרגמה), כולל את כל הווקלים ומקצב פשוט מהמם לפי דעתי, שווה בדיקה!

Gil_Shwartz_-_Greetings_General-Original_Promo_Mix.mp3

קטע פרוגרסיב עם מקצבים מטורפים!

Gil_Shwartz_-_Jungelized-Original_Mix.mp3

ברוכים הבאים לג'ונגל ההודי בקצב הטריבל.

William_Orbit_-_Barbers_Adagio_For_Strings-Gil_Shwartz_Mix.mp3

זוכרים את הקלאסיקה הזו?
אז הנה הגירסא הערסית לטראק :)
דיי קצרה כדי שאנשים לא יקבלו עליי קריזה :D

Veracocha_-_Carte_Blanche-Gil_Schwartz_Mix.mp3

רובכם כבר מכירים את זה... אבל לאלו שלא, שווה לשמוע.
Veracocha = Ferry Corsten & Vincent De Moor.

Micro_Tools_-_Triomphe_de_L_amour-Gil_Schwartz_Mix.mp3

הנסיון שלי בתחרות של הלייבל של פלסטיק אנג'ל אבל פשוט אין לי כח לשלוח דיסק (ואולי עדיף שכך) אז שמתי אותו כאן.

Gil_Schwartz_-_Born_To_Bounce-Original_Mix.mp3

קטע חזק מאוד, מאוד מאוד חזק
צרימות של סינטי (מוש אל תשמע את זה) :)

Euphoric-Paradise-Original.mp3

הקטע האורגינל שנשלח כבר לכמה עשרות לייבלים, על כל גירסאותיו...



ואחרון חביב,
פארודיה נחמדה מהתקופה של סאברס וכולם רוקדים עכשיו, עיבוד שלי לשיר ישראלי דיי חביב - שיבולת בשדה.

Shibolet_Basade-Gils_Back_To_Modern_Mix.mp3





זהו, עד כאן לשנה הקרובה :)
DjChook
סבבבה :)

נראה לי שמעתי את הרוב

מה שאין אני אוריד ואשמע :)

כמו ה
WILLIAM
KrazyDJs
נשמע טוב גיל..
נוריד מה שאין [ הרוב ]
ונשמע...
Vortex_SA
תשמע, סבבה שחזרת לפורום הזה, אבל לא חייב כל יום לתת טראקים חדשים, לפעמים הציפייה שווה זהב :) אבל יפה שריכזת הכל במקום אחד :) ננסה לשמוע הכל...
Gil Shwarts
יש פערים להשלים :)
Vortex_SA
נגיד...
שומע את פייטלס, אחלה קצב, דיפי כזה, הליד צריך ליטוש, אבל חוץ מזה זה ממש נחמד...
Vortex_SA
הפרדמה ממש טוב, חוץ מזה שזה לא ממש קיק לכזה סגנון, והבס בתדר דיי גבוה..
Shahar
בואנה גיל אני מחכה לזה מלא זמן!!!
סוף סוף
Trance man
המממ אני היחיד שלא מצליח להוריד???:conf:
זה לא עובד ..:(

גיל תסדר את זה אני מת לשמוע את הרמיקס שעשית לפראגמה:)
Trance man
עובד עכשיו..:cool:

Shahar
תותח גיל
אין מילים!
Sniper
יוריד וישמע:]
בינתיים אני מכיר
Veracocha_-_Carte_Blanche-Gil_Schwartz_Mix.mp3
ואהבתי תעבודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement