return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Liquidsunset <<sajttips
View this Thread in Original format
Glorie
eyyy....skulle bara tipsa om en sida med en massa multimedia på från diverse fester :) (filmer och bilder)
En viss Kneto can be found ;)

-Men jaa, ta mig genast dit!!!


Liquidsunset.org is a place for tranceloving people to gather
and share trancerelated experiences and multimedia.


Jag diggar den skarpt....! Skapad av söte Desphyxia och Emix :):cool:
cool2002
snygg layout på sidan
Glorie
quote:
Originally posted by cool2002
snygg layout på sidan


:) mmmm, japp..den e helvass :) sköna färger... snygg design... bra upplägg...gjuten helt enkelt :)
Vizay
hörru glorie du känner igen kenny men inte mig på bilderna....taskigt :p
Glorie
öh vizay, ja har inte kollat på nå bilder.. (alla bilder) ja sa ju faktiskt kneto och syftade till filmerna ;)

sorry Viz, ska checka bilderna NU :)
mindshooter
hehe ja han (Desphyxia) bad faktiskt mig om att få hosta filmen :) riktig skön kille...han ligger även bakom en massa sköna eldbilder på min sida..han är en jävel på att ta eld-kort...nog den bästa jag mött....
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter
han är en jävel på att ta eld-kort...nog den bästa jag mött....


haha ;) ojdå....han e grymt snäll och trevlig med :)
jepp, jäkligt snygga eldbilder har han tagit. sett dem :)
dj_hysterix
grym sida:)
desphyxia
jag har gått och blivit medlem här nu så säg gärna vad ni tycker om hemsidan ;)
Vizay
hehe välkommen hit des...hoppas du kommer trivas lika bra som vi andra gör :D

sidan e jävligt nice...gjuten ide å göra en svensk sida inriktad på fester...finns ju inte direkt i överflöd i dagens läge :)

Glorie
svensk och svensk? :rolleyes: :rolleyes:

men va har ni gjort me servern des?? funkar inte så ofta för mig iaf.
desphyxia
det har varit lite problem med servern.. den hänger sig ibland :(
vi jobbar på det.. det är ju tenta-p nu men förhoppningsvis så kan vi lösa det efter det...

en rolig sak är att vi haft 36 besökare från estland det senaste dygnet :D

sidan är tänkt att vara internationell, men än så länge så är det ju mest media från svenska fester.. förhoppningsvis kan vi ragga tag i nån utländks fotograf oxå :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement