|
Liquidsunset <<sajttips
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
eyyy....skulle bara tipsa om en sida med en massa multimedia på från diverse fester :) (filmer och bilder)
En viss Kneto can be found ;)
-Men jaa, ta mig genast dit!!!
Liquidsunset.org is a place for tranceloving people to gather
and share trancerelated experiences and multimedia.
Jag diggar den skarpt....! Skapad av söte Desphyxia och Emix :):cool: |
|
|
| cool2002 |
| snygg layout på sidan |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by cool2002
snygg layout på sidan |
:) mmmm, japp..den e helvass :) sköna färger... snygg design... bra upplägg...gjuten helt enkelt :) |
|
|
| Vizay |
| hörru glorie du känner igen kenny men inte mig på bilderna....taskigt :p |
|
|
| Glorie |
öh vizay, ja har inte kollat på nå bilder.. (alla bilder) ja sa ju faktiskt kneto och syftade till filmerna ;)
sorry Viz, ska checka bilderna NU :) |
|
|
| mindshooter |
| hehe ja han (Desphyxia) bad faktiskt mig om att få hosta filmen :) riktig skön kille...han ligger även bakom en massa sköna eldbilder på min sida..han är en jävel på att ta eld-kort...nog den bästa jag mött.... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
han är en jävel på att ta eld-kort...nog den bästa jag mött.... |
haha ;) ojdå....han e grymt snäll och trevlig med :)
jepp, jäkligt snygga eldbilder har han tagit. sett dem :) |
|
|
| desphyxia |
| jag har gått och blivit medlem här nu så säg gärna vad ni tycker om hemsidan ;) |
|
|
| Vizay |
hehe välkommen hit des...hoppas du kommer trivas lika bra som vi andra gör :D
sidan e jävligt nice...gjuten ide å göra en svensk sida inriktad på fester...finns ju inte direkt i överflöd i dagens läge :) |
|
|
| Glorie |
svensk och svensk? :rolleyes: :rolleyes:
men va har ni gjort me servern des?? funkar inte så ofta för mig iaf. |
|
|
| desphyxia |
det har varit lite problem med servern.. den hänger sig ibland :(
vi jobbar på det.. det är ju tenta-p nu men förhoppningsvis så kan vi lösa det efter det...
en rolig sak är att vi haft 36 besökare från estland det senaste dygnet :D
sidan är tänkt att vara internationell, men än så länge så är det ju mest media från svenska fester.. förhoppningsvis kan vi ragga tag i nån utländks fotograf oxå :) |
|
|
|
|