|
antar att valet är lätt...
|
View this Thread in Original format
| reveal |
5e april väljer jag mellan följande:
1) Airbase @ Amnesia
2) Astral Projection & John 00 Fleming @ Amager, Köpenhamn
ska välja 2an va? :D
edit: ändrade datum |
|
|
| P4z! |
| Svaret är givet, 2:an :D |
|
|
| Aendy |
| 1:an, mest för att Astral ska till Amager. |
|
|
| mindshooter |
| Att missa flemming är inget du bör satsa på...han lär juh äga! fan va coolt..se flemming :) |
|
|
| RebeL9 |
| självklart Fleming :D |
|
|
| lonne |
Bättre Dj än JOOF får du leta efter, han är outstanding !
Har sett Astral på Docklands och dom var grymma. |
|
|
| dj_hysterix |
astral lätt....
jo ... John 00 flemming oxå :D |
|
|
| sipowitz |
va!? Krockar det återigen... gnnnrrrrrr...
Isåfall får vi göra en sipowitz(tm)-lösning på det hela. Vi kollar upp när oo flemming spelar i köpenhamn, och när airbase spelar i lund.
Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
va!? Krockar det återigen... gnnnrrrrrr...
Isåfall får vi göra en sipowitz(tm)-lösning på det hela. Vi kollar upp när oo flemming spelar i köpenhamn, och när airbase spelar i lund.
Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-) |
låter som en plan :D
på flyern står det att det är 22 till 07 på amager
amnseia kör 22-02 (0230), antar att airbase kommer lira de sista 2-3 timmarna
klarar sipowitz(tm)-lösningen det? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-) |
Jag har för mig att bron klarar av bilar oxå... ta bilen hela vägen till Amager, då slipper ni tågtider och skit oxå! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
edit: ändrade datum |

varför skriver du (alla) en anledning efter edit? fattar inte jag :D :D hk
fleming & A.P låter ju inte helt fel :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag har för mig att bron klarar av bilar oxå... ta bilen hela vägen till Amager, då slipper ni tågtider och skit oxå! |
Tåg är bäst :-) Plus att jag tror det går rejält mycket fortare med tåget in i köpenhamn faktiskt, nu vet jag inte riktigt var amager ligger men det ligger nog rätt centralt skulle jag gissa. |
|
|
|
|