return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
antar att valet är lätt...
View this Thread in Original format
reveal
5e april väljer jag mellan följande:

1) Airbase @ Amnesia
2) Astral Projection & John 00 Fleming @ Amager, Köpenhamn

ska välja 2an va? :D


edit: ändrade datum
P4z!
Svaret är givet, 2:an :D
Aendy
1:an, mest för att Astral ska till Amager.
mindshooter
Att missa flemming är inget du bör satsa på...han lär juh äga! fan va coolt..se flemming :)
RebeL9
självklart Fleming :D
lonne
Bättre Dj än JOOF får du leta efter, han är outstanding !
Har sett Astral på Docklands och dom var grymma.
dj_hysterix
astral lätt....

jo ... John 00 flemming oxå :D
sipowitz
va!? Krockar det återigen... gnnnrrrrrr...

Isåfall får vi göra en sipowitz(tm)-lösning på det hela. Vi kollar upp när oo flemming spelar i köpenhamn, och när airbase spelar i lund.

Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-)
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
va!? Krockar det återigen... gnnnrrrrrr...

Isåfall får vi göra en sipowitz(tm)-lösning på det hela. Vi kollar upp när oo flemming spelar i köpenhamn, och när airbase spelar i lund.

Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-)



låter som en plan :D

på flyern står det att det är 22 till 07 på amager
amnseia kör 22-02 (0230), antar att airbase kommer lira de sista 2-3 timmarna

klarar sipowitz(tm)-lösningen det?
Aendy
quote:
Originally posted by sipowitz
Sen kollar vi först airbase, hoppar in i bilen och kör ner till malmö syd svågertorp, tåget över till köpenhamn och ser oo ;-)


Jag har för mig att bron klarar av bilar oxå... ta bilen hela vägen till Amager, då slipper ni tågtider och skit oxå!

Glorie
quote:
Originally posted by reveal
edit: ändrade datum



varför skriver du (alla) en anledning efter edit? fattar inte jag :D :D hk

fleming & A.P låter ju inte helt fel :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Aendy
Jag har för mig att bron klarar av bilar oxå... ta bilen hela vägen till Amager, då slipper ni tågtider och skit oxå!


Tåg är bäst :-) Plus att jag tror det går rejält mycket fortare med tåget in i köpenhamn faktiskt, nu vet jag inte riktigt var amager ligger men det ligger nog rätt centralt skulle jag gissa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement