|
חתימה חדשה, אורןןןןןןןן הזה פשוט מוכשר
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
| נו אז מה אתם אומרים? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
נו אז מה אתם אומרים? |
ייווואוווו, תחדש גבר
יצא מדהיייםםםם!@#$:D :D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
נו אז מה אתם אומרים? |
יייייייווווווווווואאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אני לא מאמין!!!!!!!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה יופי מזה...!!?!#@@$^&@
מה כאילו את הפרפרים ואת הפרצוץ של האישה אורן ממש צייר או שהוא לקח את זה מאיפשהוא? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יייייייווווווווווואאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אני לא מאמין!!!!!!!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
איזה יופי מזה...!!?!#@@$^&@
מה כאילו את הפרפרים ואת הפרצוץ של האישה אורן ממש צייר או שהוא לקח את זה מאיפשהוא? |
לא זה תמונה שאני הבאתי לו, אבל איך שהוא עירבב הכל ביחד זה כישרון, אי אפשר להתווכח אם הצלחות |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה אורן שוב שיחקת אותההההה
תתחדש ברק! |
|
|
| Sniper |
אין אין זה פשוט מדהים!!!!!
אני המוםםם חבל על הזמן |
|
|
| DjChook |
תחדש
באמת אחת המוצלחות
אורן מה עם
AVATAR ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן מה עם
AVATAR ? |
שאלה טובה... תעיף את פנינה דבורין מפה כבר!!!
ברק יא ביזון.. יצא בנזונה תתחדש!!!
כל הכבוד לך אורן |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שאלה טובה... תעיף את פנינה דבורין מפה כבר!!!
ברק יא ביזון.. יצא בנזונה תתחדש!!!
כל הכבוד לך אורן |
קודם כל תודה לכולם על הביקורת הטובה, דבר שני רועי אתה הביזון ואני הילדה הסינית שכחת כבר? |
|
|
| TinkerbeL |
יצא יפה
אגב את החתימה שלי גם אורן הכין
אורן יש לך כישרון
ותודה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
קודם כל תודה לכולם על הביקורת הטובה, דבר שני רועי אתה הביזון ואני הילדה הסינית שכחת כבר? |
אז החתימה שלך מייצגת אותך!?
יענו ילדה סינית?
מוזר... הנוער של היום |
|
|
|
|