|
The end of... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
יאללה מספיק כבר אתם עם השטויות שלכם אלק הצינה נהרסת יוצאים כל יום אחלה טראקים ואני אישית מאוד מרוצה מהשיחרורים האחרונים
חלאס לדכא את הנשמה |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני רציתי לפתוח טרד על הנושא אבל נתחיל פה נראה עם זה יתפתח
אני אישית מאסתי בטראנס
לפחות בצורה שאהבתי פעם
שום דבר לא מרגש אותי כבר
הטראנס נשמע לי אותו דבר
חזרתי כמה שלבים אחורה, כלומר ברור שאני מבין מה זה מה
וגם יודע להעריך יצירות שהושקעה בהם מחשבה
אבל אני פשוט מוצא את עצמי מעביר הלאה בחיפוש אחרי שיר אחר
לאחרונה, אולי גם בהשפעת אחי, אני שומע במחשב רק פסיכודאלי
או שירים שקטים כאלה
במיוחד ראפ
בקיצור, לדעתי הסצינה נהרסת לנגד עינינו, ות'אמת, לאף אחד זה לא מזיז |
אני לא יודע אם "מאסתי" בטראנס
עדיין הוא מהווה 90% ממה שאני שומע אבל גם אני מוריד טראק אחרי טראק
וחלק מושקעים וחלק יפים אבל זה אשכרה לא כמו פעם...
לפי דעתי זה בגלל שהרוב עברו לדיפ ופרוגרסיב - מוזיקה שאני לא הכי אוהב
ואז נשארו מספר אמנים מצומצם שמוציא אפליפטינג אכותי - וגם כאן זה נראה כאילו הם מיצו את עצמם והטראקים שיוצאים נשמעים לפעמים מאוד דומים לטראקים ישנים יותר - יש גם את כל החידושים לטראקים מפעם מה שמראה שגם האמנים מתגעגעים לתקופה שהיתה ב99 - 2000 - 2001
עכשיו אפילו שאני יוצא למועדונים ועד שיש מוזיקה טובה (בערך) אני כבר לא נהנה כמו פעם אני כאילו פחות "מרגיש " את המוזיקה
נראה לי שאפילו הפסיכודאלי נחלש - פעם הוא היה הרבה יותר טוב...
בקיצור מה שנשאר לעשות זה לשמוע קלאסיקות מפעם ולקוות לטוב
למרות שעדיין משתחררת מוזיקה טובה |
|
|
| DjChook |
מסכים איתך
למרות שאפילו שירים שהכי אהבתי מפעם
טחנתי כבר יותר מדי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by fastmp3
roy or moshי tell me who started the rumour about ASOT |
i heard it first from Rising about a week ago...
something about Armin is doing a world tour...
so he can't really do ASOT anymore...
he's also coming to Israel on 11/4/2003!!!!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by fastmp3
WTF where did you get the information that ASOT will stop after the one with Mike ?????? |
on #Armind chan :\
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ובאשר ולייטנינג רקורדס
גם כן שמע
עסק לא דופק
סוגרים אותו
יאללה יהיה טוב |
העסק דפק טוב מאוד!!
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_1-Promo-2003-EiTheLMP3
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_2-Promo-2003-EiTheLMP3
שני סמפלרים עם פרומואים בעיקר...
זה חזקקקק... |
|
|
| MoSH_MaN |
אם העסק דפק טוב מאד איך הם פשטו ת'רגל!?
נ.ב
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_1-Promo-2003-EiTheLMP3
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_2-Promo-2003-EiTheLMP3
מה יש כאן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אם העסק דפק טוב מאד איך הם פשטו ת'רגל!?
נ.ב
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_1-Promo-2003-EiTheLMP3
VA_-_MIDEM_2003_Lightning_Sampler_2-Promo-2003-EiTheLMP3
מה יש כאן? |
עד כמה שאני זוכר היו שם דברים ממש טובים
יענו הפרומואים הכי חזקים בריפ של סי די...
שהשתחררו אחר כך על וינילים |
|
|
| Rising |
ת'בטוח שפשטו את הרגל?? יכול להיות עוד מלא סיבות...
בכל אופן..
part: 1
Push - Universal Nation 2002
Push - Journey Of Life (Original Mix)!!!!!! מזכיר את סילבר באט טיפה
Push Vs Globe - Tranceformation !!!
Yves Deruyter - House Is Mine
Body-Shock - Destination Nexus
Scorpik - Hypnosphere
Musix - Turn The Page !!!!!!!!!!
Musix - Forgotten !!!!!!!
Dj Vicenzo - The Ride (Original Mix)!!!!!
Airwave Vs Rising Sun - Sunspot (Original Mix)
Airwave - When Things Go Wrong
Groove Park - Hit The Bang (Original Mix)
Groove Park - Carrousel (Original Mix)
Kansai - Rococco (Original Mix)
Kansai - Rococco (Fire & Ice Remix)
Amplitude - Daydream (Short Edit)!!!!!!!
Workafliction - Accross (Original Mix)מסרחי ולא רע
Simon Templar - Deep Morning !!!
Simon Templar - Frog Wars
Capetown - Cinema !!!!!!
Planisphere - Nye !!!!!!!!!!
Philippe Van Mullem - Waiting For A Train (Club Mix)שווה לחחת
part2
The Green Martian - Harmonic Minor !!!!!!
Lady Lago Presents Claudia Conrade - T-Amo (Club Mix) !!!!!!
Fire & Ice Feat Edvika - Close To Me (Radio Edit)
Orga Vs Red 1 - Forever !!!!
Orga - Labtrancer !!!!!!
Lolo - Landscape !!!!!!
Lolo - Extended Horizon !!!!!!
Lolo - Melody !!!!!!
Unit Response - Unit Response
Solar Factor - Urban Shakedown
Solar Factor - No Return (Neo & Farina Remix)
Nova - Dead !!!!!!
Nova - Alive
Nu Breed - Depth
Kima Feat Yossi - Kima
Aldoboy - I Don't Care
Aldoboy - Durgah
M.I.K.E. Vs John '00' Fleming - Icecream (M.I.K.E. Remix)
Marmion - Schoneberg (Ydr Remix) !!!!!!
Body-Shock - Rock This House
Dj Looney Tune - Workstation (M.I.K.E. Remix)!!!!!!
Solid Solution - Heaven Is A Place On Earth היחיד שזבל בדיסק
Pi - Total Confusion גם לא משהו<
בקיצור:eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אני בטוח שהם פשטו את הרגל
עשו טעויות כלכליות.....
שלח לי בהזדמנות את הדיסקים
:)
תודה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אני לא יודע אם "מאסתי" בטראנס
עדיין הוא מהווה 90% ממה שאני שומע אבל גם אני מוריד טראק אחרי טראק
וחלק מושקעים וחלק יפים אבל זה אשכרה לא כמו פעם...
לפי דעתי זה בגלל שהרוב עברו לדיפ ופרוגרסיב - מוזיקה שאני לא הכי אוהב
ואז נשארו מספר אמנים מצומצם שמוציא אפליפטינג אכותי - וגם כאן זה נראה כאילו הם מיצו את עצמם והטראקים שיוצאים נשמעים לפעמים מאוד דומים לטראקים ישנים יותר - יש גם את כל החידושים לטראקים מפעם מה שמראה שגם האמנים מתגעגעים לתקופה שהיתה ב99 - 2000 - 2001
עכשיו אפילו שאני יוצא למועדונים ועד שיש מוזיקה טובה (בערך) אני כבר לא נהנה כמו פעם אני כאילו פחות "מרגיש " את המוזיקה
נראה לי שאפילו הפסיכודאלי נחלש - פעם הוא היה הרבה יותר טוב...
בקיצור מה שנשאר לעשות זה לשמוע קלאסיקות מפעם ולקוות לטוב
למרות שעדיין משתחררת מוזיקה טובה |
אני מסכים בעקרון חוץ מהקטע של לחזור לשמוע קלאסיקות,
אין לי כוח
:crazy:
פעם כמעט כל טראק שהייתי מוריד או שומע איפשהו הייתי ממש מתלהב, וגם הפלייליסט שלי בוווינאמפ היה טוב שיר, שיר,
אבל היום אני הרבה שירים לא מושכים אותי,....
אני חושב שזה כי אולי הסטנדרטים עולים, ואז רק פחות שירים באמת עושים משהו למישהו כמונו שמקשיב לזה מלא....
לדוגמא בינתיים אני חולה על כל ההפקות האחרונות של
hiver & hammer...
אבל אם אני מנסה לחשוב על איזה שירים לשים בדיסק חוץ מאלה סתם סיבוך, כי גם יוצאים מלאאאא שירים בזמן האחרון, זה לא כמו פעם שהייתי מקבל שירים רק מאיזה כמה אתרים או שומע בקלאב 99 מי שזוכר :)
בקיצור אמרתי עכשיו שורה של דברים לא קשורים אחד לשני, אבל נכונים לדעתי
בגלל זה גם יש את הצורך הזה לגוון, לשמוע יותר פסיכודאלי, ראפ, ...
אבל תמיד באים עוד אמנים שפתאום מפצצים , פשוט יוצא גם דברים בינוניים שצריך למיין טוב ולדעת למה להקשיב, למה לא.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני רציתי לפתוח טרד על הנושא אבל נתחיל פה נראה עם זה יתפתח
אני אישית מאסתי בטראנס
לפחות בצורה שאהבתי פעם
שום דבר לא מרגש אותי כבר
הטראנס נשמע לי אותו דבר
חזרתי כמה שלבים אחורה, כלומר ברור שאני מבין מה זה מה
וגם יודע להעריך יצירות שהושקעה בהם מחשבה
אבל אני פשוט מוצא את עצמי מעביר הלאה בחיפוש אחרי שיר אחר
לאחרונה, אולי גם בהשפעת אחי, אני שומע במחשב רק פסיכודאלי
או שירים שקטים כאלה
במיוחד ראפ
בקיצור, לדעתי הסצינה נהרסת לנגד עינינו, ות'אמת, לאף אחד זה לא מזיז |
דוגרי גם אני ככה
התחלתי יותר לשמוע פרוגרסיב
ברייק ביט וכו'
ראפ שירים ישראליים
ופה ושם טראנס
אני יותר מגוון עכשיו
:]] |
|
|
| DjChook |
משום מה אני אוהב אבל בקטע של טראנס לשמוע את ה
JOHAN GIELEN - TRANCE ENERGY 2003
שדרך אגב, למי שיש עדיין לינק או פאב או אפטיפי או מקום להוריד את ההופעות משם אני דיי צריך את זה דחוף
תודה |
|
|
|
|