return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
The end of...
View this Thread in Original format
Rising
1. DJ Tiesto - Magik Series. :(
2. A State of Trance, after Mike show. :(
3. Lighting Records will be close from tomorow. :(

כוס עמק!!! האהבות הכי גדולות שלי מגיעות לקיצן :nervous:

WHY?
arik
quote:
Originally posted by Rising
1. DJ Tiesto - Magik Series. :(
2. A State of Trance, after Mike show. :(
3. Lighting Records will be close from tomorow. :(

כוס עמק!!! האהבות הכי גדולות שלי מגיעות לקיצן :nervous:

WHY?

למה??? משוגע
BlueHawk
הסידרה של המגיק זה לא חדש... כבר לפני איזה 4-3 חודשים הוא אמר שהוא מפסיק... חבל :(
Rising
quote:
Originally posted by BlueHawk
הסידרה של המגיק זה לא חדש... כבר לפני איזה 4-3 חודשים הוא אמר שהוא מפסיק... חבל :(


כן אני יודע...
רק עשיתי סיכום :confused:
nimrod levi
יאללה לא נורא
יבואו דברים חדשים
אני לא זוכר איפה ראיתי
אבל נראה לי גיילן מתחיל תוכנית רדיו ב
ID&T
נצפה לטוב...
Trance man
טוב אין בכללללללל מה להשוות בין יוהן חילן לארמין!

ולא שמעתי שנגמרה הסדרה של מג'יק!
טוב נו לפחות ימשיך "אין סרצ' אוף סנרייס"..או שלא?
:eyes:
nesher
הכל מת כבר מצטער להגיד לכם
לא יהיה יותר מה שהיה
ככה זה, הכל מתפתח
=\
תאכלס פרי וארמין גם כבר לא מה שהיה פעם
פרי כמה שאני אוהב אותו , הוציא דיסק יותר מדי מסחרי , לא כמו פעם
ארמין נתקע על הסגנון של של ה
Rising Star וכבר שנים לא שמעתי ממנו איזה
Uplifting טוב
למרות שזה אחלה טראקים כן , לא לתפוס אותי
בקיצור, אם פלוטליכט גם יפרשו , אני גם פורש
:\



חחחחח, סתם בחיים לא
TRANCE WILL LIVE FOREVER
DjChook
אני רציתי לפתוח טרד על הנושא אבל נתחיל פה נראה עם זה יתפתח

אני אישית מאסתי בטראנס

לפחות בצורה שאהבתי פעם


שום דבר לא מרגש אותי כבר
הטראנס נשמע לי אותו דבר

חזרתי כמה שלבים אחורה, כלומר ברור שאני מבין מה זה מה
וגם יודע להעריך יצירות שהושקעה בהם מחשבה

אבל אני פשוט מוצא את עצמי מעביר הלאה בחיפוש אחרי שיר אחר

לאחרונה, אולי גם בהשפעת אחי, אני שומע במחשב רק פסיכודאלי

או שירים שקטים כאלה
במיוחד ראפ

בקיצור, לדעתי הסצינה נהרסת לנגד עינינו, ות'אמת, לאף אחד זה לא מזיז
fastmp3
WTF where did you get the information that ASOT will stop after the one with Mike ??????
Hell_Copter
לא נעים בכלל כל הקטעים האלה...
מג'יק די היה ידוע
ארמין זה באסה טוטאלית.. אבל לפחות הוא מגיע לארץ אז יש לו תירוץ
ולייטנינג רקורדס לא אומר לי הרבה... :conf:

חבר'ה תרימו ראש... יהיה טוב!!!

MoSH_MaN
"The Show Must Go On"

טוב תראו ככה זה
אל תדגאו דברים חדשים יגיעו ויהיה בסדר....

ואפשר להבין אותם

תראו מגיק זה כבר ידוע
ואפשר להבין אותו כי הוא כבר לא אפיק טראנס-קלאב טראנס
הוא שינה כיוון וזה לא מתאים לו

וגם את ארמין אפשר להבין, בסך הכל הייתה לו תוכנית נחמדה
אבל הוא לא הצליח להתעלות איתה עד הסוף
ולכן הגיע הזמן להתקדם יותר וגם הזדמנות לצאת למסע ארוך שהוא הרבה יותר חשוב ואולי הוא יהיה מספר אחת בסופו של דבר.


ובאשר ולייטנינג רקורדס
גם כן שמע
עסק לא דופק
סוגרים אותו

יאללה יהיה טוב
fastmp3
roy or moshי tell me who started the rumour about ASOT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement