|
חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אני בא לראות עכשיו אקזיט ורואה שהיה עכשיו פיגוע!!!!!
כוס אמא של הערבים המזדיינים האלה
הפיגוע היה בחיפה בקו אוטובוס 37 כנראה מחבל מתאבד
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
|
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
:( :( :( :( |
|
|
| Flotser |
:( :( :( :(
זה כזה עצוב, כזה חבל....... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
:( :( :( :( |
ראיתי עכשיו
באתי לעשות אדיט לפוסט... אבל כבר לא עקרוני... |
|
|
| Rising |
| בני זונות!!!!! :whip: |
|
|
| Sniper |
| נקווה שזה לא תיהיה שיגרה עכשיו. |
|
|
| coby |
כושיליאמא שלך הערבים הבני זונות האלה !! לא שמעתי שהיה פיגוע...
רק בישראל פיגועים זה שיגרה :( |
|
|
| nesher |
וואי איזה מוזר, עברה כבר יותר משעה מהפיגוע ועוד לא ראיתי מוות לערבים אחד
:\
סאמק אבל באמת , אבא שלי עובד מטר משם שמע את הפיצוץ
וסבא וסבתא שלי עברו כמה שעות לפני זה באותו מקום בדיוק
הם נסעו לפה
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
נקווה שזה היה חד פעמי |
חד פעמי ?!
כל יום יש חמישים התרעות לפיגועים,
פשוט עד עכשיו צהל עשה עבודה טובה בהגנה על המידע
בקיצור באמת אבל נקווה שלא יהיו עוד פיגועים
אני מתפלא שלא באו הימנים והאשימו את מצנע |
|
|
| itamarsan |
טוב לסיכום ערב באמת קשה אין מה להגיד 15 הרוגיים ו39 פצועיים 9 מהם במצ קשההה
יום קשה אין ספק זה לא יום למריבות פוליטיות
זה יום לעיסוקים אחרים ומי שמבין יבין |
|
|
| BlueHawk |
ערבים מזדיינים צריך להשמיד את כל המחבלים האלה אחד אחד
לב של אבן יש לזונות האלה |
|
|
| TinkerbeL |
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still yng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH.. U ALL THERE
היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם
תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי |
|
|
|
|