return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני בא לראות עכשיו אקזיט ורואה שהיה עכשיו פיגוע!!!!!
כוס אמא של הערבים המזדיינים האלה

הפיגוע היה בחיפה בקו אוטובוס 37 כנראה מחבל מתאבד
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:



לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
:( :( :( :(
Flotser
:( :( :( :(
זה כזה עצוב, כזה חבל.......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11
:( :( :( :(


ראיתי עכשיו
באתי לעשות אדיט לפוסט... אבל כבר לא עקרוני...
Rising
בני זונות!!!!! :whip:
Sniper
נקווה שזה לא תיהיה שיגרה עכשיו.
coby
כושיליאמא שלך הערבים הבני זונות האלה !! לא שמעתי שהיה פיגוע...

רק בישראל פיגועים זה שיגרה :(
nesher
וואי איזה מוזר, עברה כבר יותר משעה מהפיגוע ועוד לא ראיתי מוות לערבים אחד
:\
סאמק אבל באמת , אבא שלי עובד מטר משם שמע את הפיצוץ
וסבא וסבתא שלי עברו כמה שעות לפני זה באותו מקום בדיוק
הם נסעו לפה
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי
DjChook
quote:
Originally posted by nesher

נקווה שזה היה חד פעמי


חד פעמי ?!

כל יום יש חמישים התרעות לפיגועים,
פשוט עד עכשיו צהל עשה עבודה טובה בהגנה על המידע

בקיצור באמת אבל נקווה שלא יהיו עוד פיגועים


אני מתפלא שלא באו הימנים והאשימו את מצנע
itamarsan
טוב לסיכום ערב באמת קשה אין מה להגיד 15 הרוגיים ו39 פצועיים 9 מהם במצ קשההה
יום קשה אין ספק זה לא יום למריבות פוליטיות
זה יום לעיסוקים אחרים ומי שמבין יבין

BlueHawk
ערבים מזדיינים צריך להשמיד את כל המחבלים האלה אחד אחד
לב של אבן יש לזונות האלה
TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still yng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH.. U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement