return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
tiesto donderdag in hollywood (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
/me komt eraan :D
MaGiK54
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil draaide Tiesto. Ondanks het bagger publiek heb ik het naar me zin gehad, verstand op nul en springnichten maar. Op het einde Tealke, Lex en Jappio nog gezien, was doen al aardig wasted, maar ja al met al top nacht gehad. Ga nu slapie doen, want ik ben aardig ed up :D :D
Jappio
whehe ik vond het een topavond!

Na eerst ff tom & wouter opgehaald te hebben kwamen we (zonder rij!) hollywood maar is binnen. Als eerste maar gelijk ff langs dat maatje van me die in de stampkelder moest draaien, en ff wat biertjes gedronken. Toen tiesto om een uurtje of 1 begon liep het gelijk storm met wat leuke plaatjes, kan me hydra - affinity nog herinneren, en ben een id-wedstrijd begonnen met lex, die ik bij 1-5 in het voordeel van lex maar opgegeven heb (eindstand 5-15) Het setje was errug lekker met een hoop nieuwe platen, en ook wel wat bekende platen..
Vooral naar het einde toe draaide die klassiekers en het dak ging er aardig af..

Heb van mijn top 3 uit 2002 2 platen gehoord (U2 - staring at the sun, southern sun)(en de nummer 4, mindcircus)

Tiesto ging nog een uurtje langer door dan gepland en ik vond het persoonlijk 1 van de beste sets die ik live heb gehoord.

Al met al een hele vette avond dus, en van mij mag het vaker.. tiesto op donderdag in hollywood..

(trouwens tango, heb tiesto nog ff een verzoekje gedaan voor die Andain, toen hij van de dj-booth wegliep, ik zo he tijs, pass die nieuwe andain is ff.. Hij lachte, schudde zijn hoofd, en liep door.. wheheh helaas dus ;) volgende x beter :D)

grtz!
Jappio
quote:
Originally posted by MaGiK54
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil draaide Tiesto. Ondanks het bagger publiek heb ik het naar me zin gehad, verstand op nul en springnichten maar. Op het einde Tealke, Lex en Jappio nog gezien, was doen al aardig wasted, maar ja al met al top nacht gehad. Ga nu slapie doen, want ik ben aardig ed up :D :D


lol

ik zo in je oor BREEZAHHHH

jij: nee dank je.. en je loopt gewoon door lol

ik zo hallo magik whehe

jij weer huh wie ben jij dan??

ik lol Jappio!

jij oww hahaha sorry kende je niet, waar is de rest.. zo ik ben echt vertyfd btw

blaat :D



verder behalve tealk, woot en magik nog EI gezien.. JAPPIOOOOOOO :D

vette avond al met al :D
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio Tiesto ging nog een uurtje langer door dan gepland en ik vond het persoonlijk 1 van de beste sets die ik live heb gehoord.

Al met al een hele vette avond dus, en van mij mag het vaker.. tiesto op donderdag in hollywood..



Beter dat hij nog een uurtje langer door ging! 'Doorgaan 2003' :D

En hoop ook zeker dat er een volgende keer komt, want als het zo lees baal ik wel aardig dat ik vannacht gewoon in mijn nest lag...

Hoe was de sfeer over het algemeen trouwens? en was het niet te druk?

Next time i'll be there!!

ps en wat waren die onbekende tunes die hij draaide? ;) :p
total woot
Whoei wat n topfeestje was dat!

Heb tijssie idd lang niet zo lekker horen draaien!

wat nummertjes die ik me kan herinneren: (al denk ik dat lex zn complete gaat posten, omdat ie ongeveer alles in zn telefoon zette :D)
Max Walder - Crown (net als bij Ferry: HET DAK ERAF!)
Kid Vicous - Proceed (blijf een vette tune :p)
Marco V - Clocks

verder veel niet id-bare nummers opgenomen met mn telefoontje (:D) dus die zal tijs vanmiddag wel id-en :D:D:D:D

eieregooie en digitaldj nog ff gezien, magic niet (maat van me moest vanochtend vroeg op, dus ben half 4 weggegaan).

Lex, Jappio, TEALK!(springnicht ;)) was echt superfeestje! bedankt!

Grtzz
WooT
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
whehe ik vond het een topavond!
Het setje was errug lekker met een hoop nieuwe platen, en ook wel wat bekende platen..
Vooral naar het einde toe draaide die klassiekers en het dak ging er aardig af..


Tiesto ging nog een uurtje langer door dan gepland en ik vond het persoonlijk 1 van de beste sets die ik live heb gehoord.

Al met al een hele vette avond dus, en van mij mag het vaker.. tiesto op donderdag in hollywood..



grtz!


OMFG wat een topavond zeg, echt zonde dat je er niet was tijs, was echt super namelijk. Sluit me helemaal aan bij wat Jappio en de anderen zeiden. Wat een topavond, eerst mensen van TA opgehaald en toen van 1 tot 4 knallen!
Zag Eieregooie ook nog, maar moest toen ff naar Jappio en heb hem de rest vban de avond niet meer gezien, nog ff staan praten met digitalCD, mensen van IRC kennen hem wel.
AAnt einde van de avond stond Tiesto btje dingetjes te signeren en dacht laak eens een handtekening oo me portemonnee zetten whehe, kreeg ik gewoon een gesigneerde plaat, maar tis een dubbelzijdige promo, dus moet hem nog even ID'en

Dit is het lijstje wat hij draaide, mis er een stuk of 7 a 8 denk ik, wat techno nummers en wat cdrtjes
In volgorde:
Jurgen Vries - The opera song (Magik Muzik Remix)
Hydra - Affinity (Thrillseekers Remix)
Roc Project - Never (Dj Tiesto Remix)
Roc Project - Never (Filterheadz Remix)
Midway - Inca
Ton TB - Electronic Malfunction <----- tering wat een plaat is zeg!
Max Walder - Crown
Igor S - Boomerang
Solar Factor - Urban Shakedown
Rank 1 - Breathing (Breakbeat Remix) ofso
Cor Fijneman FT Jan Johnston - Venus ( Dj Tiesto Remix)
Kid Vicious - Proceed
Three Drives - Carrera 2 (Nu-Nrg Remix)
Madonna - Die another day (Dj Tiesto Remix)
Saltwater - The legacy (Alphazone Remix)<----- ken ik niet, maar wat een vette plaat!
Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
GTR - Mistral
U2 - Staring at the sun (Brothers in rhythm Remix)
Way out West - Mindcircus (G & D Remix)
Darren tate vs Jono Grant - Let the Light Shine in
Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto Remix)
Plastic Boy - Silverbath
Marco V - c:/del*.mp3

Nou zoals te zien een vette tracklist is het niet :D

:D
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex

Saltwater - The legacy (Alphazone Remix)<----- ken ik niet, maar wat een vette plaat!

:D


whehe ik zei toch dat ie the legacy heette :p 6-18 ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Dj Lex

Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)


hmmzz, ben wel benieuwd naar deze:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
whehe ik zei toch dat ie the legacy heette :p 6-18 ;)



nou meer 5,5 - 18 dan want je wist niet eens de producer :D

MaGiK54
quote:
Originally posted by Jappio
lol

ik zo in je oor BREEZAHHHH

jij: nee dank je.. en je loopt gewoon door lol

ik zo hallo magik whehe

jij weer huh wie ben jij dan??

ik lol Jappio!

jij oww hahaha sorry kende je niet, waar is de rest.. zo ik ben echt vertyfd btw

blaat :D




ROFL :eyespop:

Zooo in tijde niet zo ed up geweest/gevoeld en ik begin eindelijk weer een beetje wakker te worden.

Wat is die Dj Partick een monchool zeg, ten eerste voordat Tiesto ging draaien draaitie zwaar bagger, wel wat goede platen, maar het was een groot onsamenhangend verhaal. Tiesto kwam bijna op, moestie ff melden dat Tiesto de nummer 1 DJ of the world straks kwam, met daarop volgend een ski-hut toetergeluid. :whip:

Tiesto kwam op en hij melden dat Tiesto er was, alle TMF kiddos, Tiestooooo Tiestooooooo Tiestooooo Tiestooooooo Tiestooooooo, het was nog net niet heeeeeeeeehoooooooooo heeeeeeeeeehoooooooo :whip:

Ik had echt zo iets waar ben ik in terecht gekomen. Ben maar wat meer gaan zuipuh om het van me af te drinken :D Tiesto begon met draaien en ben maar met een kameraad beneden voor de DJ-booth gaan staan en gaan springnichten. Was op een gegeven moment aardig wasted en in de stemming door Tiesto's superset dat ik me aan niemand meer kon ergeren. Heb alleen een hoop mensen uitgelachen. Er stond op een gegeven moment een grietje van een jaar of 16 voor de dj-booth met een papiertje en stift. Zij een hartje en haar 06-nummer en naam opschrijven en nog aan Tiesto geven ook. Tiesto reageerde wel funny, hield het papiertje onderste boven en lachte en gooide het briefje weg. Maaaaaaaaaaaar hoe naief kan je zijn, het is geen ing idols. Zo van Tiesto ik ben verliefd op je, wil je verkering met me. Heb er hard om moeten lachen met een stel andere gasten die het zaggen.

Ondanks het hoog idols/tmf gehalte heb ik het reuze naar me zin gehad, Tiesto draaide gewoon een wereldset. Zo zie je maar weer muziek kan een hoop goede dingen met je doen, want alsie niet had gedraaid was ik gillend weggelopen uit de Hollywood :D :D
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
nou meer 5,5 - 18 dan want je wist niet eens de producer :D


vooruit dan ;) was trouwens wel een hele vette track.. Net als die marco v bootleg :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement