return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
tiesto donderdag in hollywood (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Dj Lex

Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)

hij klinkt lekker! alleen het origineel vind ik toch beter;)
Teal'k
Jah (ff late post, maar goed)

Hij draait echt superB! woei! zeker op die madonna echt heeeeeeelemaal uit me dak! omFg.. LOL het viel me nu pas op dat ik echt ZOOO slecht ID'en ben.. ik herkende er (qua naam) echt verdomd weinig, Maar het gros kende ik dus wel.. Echt een top avond.. van het publiek heb ik me niet echt veel aangetrokken (waarschijnlijk van de hoeveelheid bier van te voren (ook in de hardstyle zaal (15min.. meer niet)).. In het begin leek het enigszins op Spock-drukte (voor de onwetende, ongeveer 0,5x0,5 meter per persoon), naar mate de avond verliep steeds meer plek, en alle breezermensjes en eeuwig-stilstaande-studenten-voor-hun-donderdagavond-pilsje weggingen kon je steeds meer spacen. Toch heb ik nog op 40.000.000 voeten staan springen.. maar goed :)

Tot 4 uur gebleven, en toen kwartiertje ofzo hebben moeten wachten tot de trein kwam, en was ik om half 7 thuis :)

Het enige nadeeltje was, dat ik sochends rond 11 uur sochends meteen al wakker werd met griep+buikloop (ziekte uit egypte), dus heb de hele dag lopen kotsen en alle nadelige taferelen van dien.. maar goed, dat mag de pret niet drukken.
w00t
eieregooie
Mjaaa... het was leuk weer :) Maar dat kwam alleen door de muziek :D Verders was ut RUK!

Wat we wel goed geregeld hadden... Ik stond al een tijdje aan zown bar te hangen wachten tot ik geholpen zou worden... Komt er zown onwijze mooie meid tussen staan... "Sta je hier al lang?" "Euhhh... ja best wel hehe..." Zal ik hier dan ff gaan staan?" Dus ik haar muntjes geven en binnen no-time had ik me bier :D Later kwam ik d'r weer tegen, gelijk maar weer ff bier laten regelen hehe...
robin
alleen bier? hehe :D
Jappio
quote:
Originally posted by robin
alleen bier? hehe :D

Ja jochie.. Sommige vrouwen zijn er alleen om bier te halen....
Donna
Als ze vrij klein zijn kun je ze ook als tafeltje gebruiken om je bier op te zetten:)

mannen zijn jammer genoeg vaak nie zo klein,maar ach die hebben vaak weer buik genoeg waar je wat spullen onder kan hangen zodat t droog blijft:)
robin
quote:
Originally posted by Jappio
Ja jochie.. Sommige vrouwen zijn er alleen om bier te halen....

maar deze was ook nog eens "onwijs mooi"..

nouja onwijs mooi en ze haalt nog bier ook.. ken nie beter toch..:D:toothless:D
Jappio
SHOTS!! :D

wheheheheh :D
stampertje

patrik: kijk als je op die knop drukt krijg je een mooie TOETER-sound

Tiesto: nee!! flikker op met je toeters
tijs08
quote:
Originally posted by stampertje

patrik: kijk als je op die knop drukt krijg je een mooie TOETER-sound

Tiesto: nee!! flikker op met je toeters