| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ובקשה קטנה...
עשו לי טובה ואל תפתחו כל חצי שניה ט'רד על חתימה או אווטר חדש
תדחפו את זה בט'רד אחר שכבר קיים...
הרי יראו את הפוסט בכל מקרה...
תודה |
רועי.. אני לא מבין מה הבעיה שלך..
אם אף אחד לא יפתח תרד על דברים וכל פעם ינסה לדחוס אותם במקומות שכבר קיימים הפורום סתם יהיה משעמם למה לא יהיו דברים חדשים אף פעם..
לפחות אני חושב ככה:) |
|
|