return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Take a look....
View this Thread in Original format
BlueHawk
החתימה החדשה שלי!
אלף תודות לאורן המוכשר שעשה לי חתימה בת זונה!
באמת יצא קטלני אחי תודה רבה :D
AnthemFreak
יצא קטלני אחי..
תחדש!!!!!!
ובאמת אחלה עבודה אורן
Hell_Copter
תתחדש אחי... יצא באמת יפה


ובקשה קטנה...
עשו לי טובה ואל תפתחו כל חצי שניה ט'רד על חתימה או אווטר חדש
תדחפו את זה בט'רד אחר שכבר קיים...
הרי יראו את הפוסט בכל מקרה...
תודה
luckystrike
אפשר לפתוח ט'רד לחתימה רועי זה לא כזה עניין ובמילא תוך
יום יומיים מקסימום הוא יורד לתחתית אחרי שהגיבו כולם ...
:)
זאת דעתי לפחות ...


תחדש אחי אחלה חתימה
Sniper
תחדש אחי:P
שוב פעם אורן הביא אותה
KrazyDJs
חתימה פצצה אחוש...

תחדש

:haha:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ובקשה קטנה...
עשו לי טובה ואל תפתחו כל חצי שניה ט'רד על חתימה או אווטר חדש
תדחפו את זה בט'רד אחר שכבר קיים...
הרי יראו את הפוסט בכל מקרה...
תודה

רועי.. אני לא מבין מה הבעיה שלך..
אם אף אחד לא יפתח תרד על דברים וכל פעם ינסה לדחוס אותם במקומות שכבר קיימים הפורום סתם יהיה משעמם למה לא יהיו דברים חדשים אף פעם..

לפחות אני חושב ככה:)
TinkerbeL
תתחדש :)


גם לי יש חתימה חדשה!

ואף אחד לא שם לב
:whip: :whip: :whip:
KrazyDJs
גם את תתחדשי

חתימה נחמדה...

רק לי חסרה חתימה עכשיו :(
nimrod levi
quote:
Originally posted by KrazyDJs
גם את תתחדשי

חתימה נחמדה...

רק לי חסרה חתימה עכשיו :(


נראה לי זה רמז לאורן...
חח הבנאדם עסוק בזמן האחרון

Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
רועי.. אני לא מבין מה הבעיה שלך..
אם אף אחד לא יפתח תרד על דברים וכל פעם ינסה לדחוס אותם במקומות שכבר קיימים הפורום סתם יהיה משעמם למה לא יהיו דברים חדשים אף פעם..

לפחות אני חושב ככה:)


אולי זה נכון אבל אם מפוצצים את הדף בט'רדים רק על זה ט'רדים אחרים שדובר עליהם יורדים לעמוד השני ונשכחים...
כמו שקרה לא פעם עם הבדיחות או עם עוד כאלה שהם לא ט'רדים של יומיים

מבין מה אני אומר מורן?
זה למה אני אומר את זה...
Sniper
quote:
Originally posted by nimrod levi
נראה לי זה רמז לאורן...
חח הבנאדם עסוק בזמן האחרון


חחחח
להה אחי אני לא חושב...
זה ביכלל לא היה רמז..
אהמממ אהמממ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement