return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חזרתי מטיול שנתי....
View this Thread in Original format
KrazyDJs
שלום חברה...
חזרתי מטיול שנתי...
בגלל זה לא הייתי פה 3 ימים [ יומיים טיול, יום לפני לא היה לי כוח להתחבר ]

:D
coby
לאן נסעתם ?
KrazyDJs
גליל עליון \ תחתון
היה סבבה

אפילו ביקרתי בצפת, בבית כנסת שעליתי בו לתורה...


היו קטעים...


אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים :)
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים

:thepirate

אקיצר, היו קטעים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים :)
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים

:thepirate

אקיצר, היו קטעים...


מוזר... הנוער של היום...

וואלה אחי אני שמח שנהנית...
KrazyDJs
חחחחחחח

עוד פםע הנוער של היום ?

:o

אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים...


נו מה... זה ידוע ברבים
שאני לא עייף אני גם הולך ומדבר עם עצים...
מי לא עושה את זה!? :rolleyes:
KrazyDJs
חחחחחח
אל תאשים אותי...
אני לא המורה שמחפש תלמידים שמדברים ב 2 בלילה
Sniper
שמח שנהנית אחי

אני בלי עין הרע עוד שבועיים יוצא לטיול לאילת
שקיצרו לנו אותו ביום כאילו הורידו תיום חופשי למה הם מפחדים שניסתבך
שם חשיש
קיצרררררר עשו לנו שיחה היום ואמרו לנו שאין בעיה שנעשן (סיגריות) כאילו יש כאלה שמעשנים וזהה אבל עדיף שהם (המורות) לא יראו את זה
קיצרר כרגיל בלי שתיה אבל מי שם??? הולך להיות צחוקים
אני רק מקווה שהמלחמה תיהיה לפני ותיגמר עד אז
או שהיא תיהיה אחרי זה..
:]
KrazyDJs
תהנה אח שלו...

אני עוד שבועיים וחצי יום לטיול-יום
כאילו, יום שלם
בעמק יזראל...

אחרי שדחו לנו אותו מחודש שעבר לסוף החודש הזה...
בגלל המזג אוויר...

אני מקווה שהמלחמה תהיה לפני \ אחרי אם בכלל
ושיהיה מזג אוויר טוב...
DjChook
ואלה אלעד תעשה חיים

אנחנו בגלל ההערכות שתהיה מלחמה בזמן הזה עשינו את הטיול לפני איזה חודשיים שלוש

היה הכיייייי כייף בעולם

בעיקרון בביהס שלנו אסור לעשן
אז גם בטיול היה אסור אבל לא שמו על זה

וגם שתינו הרבה

והיה לנו ערב חופשי, שזזה היה ממש סבבבבה

כאילו היה צריך לחזור מוקדם אבל חפיף

אני לא יודע כמה כייף עכשיו באילת, קר :)

KrazyDJs
באילת תמיד חם :)

אבל חפיף...עוד חודש וחצי, כבר חמסינים באילת...
DJ-Kreing^^
אני גם נוסע לאילת עוד חודש
הולך להיות מסריח אבל
:(
חפיף...

אגב, אם מישהו פה נוסע לטיול שנתי במדבר יהודה או עין גדי אז שיודיע למה יכול להיות שהוא ישן בקיבוץ שלי.
בזמן האחרון באים לפה מלא, כבר עשינו איזה 6 דיסקואים החודש הזה.
באו גם כל שכבת יא מאוהל שם שזה הרי הבית ספר של חן ואורן נכון?
מספיק בנות ברוכות יש בבית ספר שלכם. :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement