|
חזרתי מטיול שנתי....
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
שלום חברה...
חזרתי מטיול שנתי...
בגלל זה לא הייתי פה 3 ימים [ יומיים טיול, יום לפני לא היה לי כוח להתחבר ]
:D |
|
|
| KrazyDJs |
גליל עליון \ תחתון
היה סבבה
אפילו ביקרתי בצפת, בבית כנסת שעליתי בו לתורה...
היו קטעים...
אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים :)
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים
:thepirate
אקיצר, היו קטעים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים :)
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים
:thepirate
אקיצר, היו קטעים... |
מוזר... הנוער של היום...
וואלה אחי אני שמח שנהנית... |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחח
עוד פםע הנוער של היום ?
:o
אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים... |
נו מה... זה ידוע ברבים
שאני לא עייף אני גם הולך ומדבר עם עצים...
מי לא עושה את זה!? :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחח
אל תאשים אותי...
אני לא המורה שמחפש תלמידים שמדברים ב 2 בלילה |
|
|
| Sniper |
שמח שנהנית אחי
אני בלי עין הרע עוד שבועיים יוצא לטיול לאילת
שקיצרו לנו אותו ביום כאילו הורידו תיום חופשי למה הם מפחדים שניסתבך
שם חשיש
קיצרררררר עשו לנו שיחה היום ואמרו לנו שאין בעיה שנעשן (סיגריות) כאילו יש כאלה שמעשנים וזהה אבל עדיף שהם (המורות) לא יראו את זה
קיצרר כרגיל בלי שתיה אבל מי שם??? הולך להיות צחוקים
אני רק מקווה שהמלחמה תיהיה לפני ותיגמר עד אז
או שהיא תיהיה אחרי זה..
:] |
|
|
| KrazyDJs |
תהנה אח שלו...
אני עוד שבועיים וחצי יום לטיול-יום
כאילו, יום שלם
בעמק יזראל...
אחרי שדחו לנו אותו מחודש שעבר לסוף החודש הזה...
בגלל המזג אוויר...
אני מקווה שהמלחמה תהיה לפני \ אחרי אם בכלל
ושיהיה מזג אוויר טוב... |
|
|
| DjChook |
ואלה אלעד תעשה חיים
אנחנו בגלל ההערכות שתהיה מלחמה בזמן הזה עשינו את הטיול לפני איזה חודשיים שלוש
היה הכיייייי כייף בעולם
בעיקרון בביהס שלנו אסור לעשן
אז גם בטיול היה אסור אבל לא שמו על זה
וגם שתינו הרבה
והיה לנו ערב חופשי, שזזה היה ממש סבבבבה
כאילו היה צריך לחזור מוקדם אבל חפיף
אני לא יודע כמה כייף עכשיו באילת, קר :) |
|
|
| KrazyDJs |
באילת תמיד חם :)
אבל חפיף...עוד חודש וחצי, כבר חמסינים באילת... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני גם נוסע לאילת עוד חודש
הולך להיות מסריח אבל
:(
חפיף...
אגב, אם מישהו פה נוסע לטיול שנתי במדבר יהודה או עין גדי אז שיודיע למה יכול להיות שהוא ישן בקיבוץ שלי.
בזמן האחרון באים לפה מלא, כבר עשינו איזה 6 דיסקואים החודש הזה.
באו גם כל שכבת יא מאוהל שם שזה הרי הבית ספר של חן ואורן נכון?
מספיק בנות ברוכות יש בבית ספר שלכם. :crazy: |
|
|
|
|