|
Line up 4 elements (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Wanneer is ut nou ook alweer? Moet ook maar es ff mensen gaan porren denk :) |
|
|
| SnuggLe |
Nou als er zoveel mensen 'maybe' gaan moet ik ook gewoon gaan. BasD twijfelt nog, ik zal um wel even overhalen :D
Maar ik ga denk ik wel, mits Tin en Thesaus ook vanaf Den Haag die kant opgaan. |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by magrec
Hier moet ik gewoon heen nu aangezien digweed ongeveer 1x per 1,5 jaar hier in nederland komt. |
hij komt ook op dance valley (volgens bepaalde bronnen) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Biohazard
hij komt ook op dance valley (volgens bepaalde bronnen) |
Als die bron zichzelf larry noemt neem het dan maar serieus want dat is mc marxman ahah die zit zelf gewoon ruim van te voren line ups door te lekken (aangezien hij toch ook zelf de boekingen doet voor udc :p) |
|
|
| Six4Eight |
| Ik ga zeker weten ! 4 Elements begint onderhand een van mijn favo feesten te worden en zeker met zo'n lineup :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hey Jappio, nu gaan we 100% zeker hier heen hè!??! ;) |
Dit feest is het meest dicht bij mijn huis geloof ik whehe kwartiertje met de metro..
Maar ik weet nog niet of ik hierheen ga. Mij spreekt de line-up niet echt super aan.. Maar als ik hoor dat alle gezellige mensen ook gaan, dan overweeg ik het toch wel..
Moet toch 1 x dicht bij huis gepartyed hebben whehe |
|
|
| magrec |
Is de kaartverkoop al begonnen?
MOet toch al die kinders in elkaar meppen als ze het wagen digweed uit te fluiten |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
dan gaan we wel de hele avond UK hardhousen he?:D Theesaus en Tim jullie ook gaan?:D |
Kerel, zoals het der nu voor staat is Awakenings mijn laatste feest van dit jaar :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kerel, zoals het der nu voor staat is Awakenings mijn laatste feest van dit jaar :( |
Was dat voor een bull? Ga je daarna de pijp uit ofzo? :conf: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dit feest is het meest dicht bij mijn huis geloof ik whehe kwartiertje met de metro..
Maar ik weet nog niet of ik hierheen ga. Mij spreekt de line-up niet echt super aan.. Maar als ik hoor dat alle gezellige mensen ook gaan, dan overweeg ik het toch wel..
Moet toch 1 x dicht bij huis gepartyed hebben whehe |
nah, ik snap wel dat het je niet helemaal aanspreekt maar als je toch maar een kwartiertje met de metro hoeft te reizen :) en er zijn o.a. de volgende dj's=>
:eyespop: Matthew Dekay
:crazy: Guy Ornadel
:eyes: Chicane (live)
:cool: John Digweed
:D Sister Bliss
:) Darren Emerson
Dan heb ik hier echt wel 1,5 uur reistijd voor over! Dat is toch gewoon geweldig zo'n line-up! hier wil ik echt wel naartoe! :) :crazy: :toocool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Was dat voor een bull? Ga je daarna de pijp uit ofzo? :conf: |
Nee ouwe, :)
Finaciele situatie wordt niet zo rooskleurig als voorheen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nee ouwe, :)
Finaciele situatie wordt niet zo rooskleurig als voorheen |
Dan ga je toch gewoon weer hoereren, zoals je hier in Enschede ook deed met die BH van Anke? :D |
|
|
|
|