return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Line up 4 elements (pg. 7)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
vind iemand mij ook lief genoeg voor een gratis kaartje :D

pleaaaaaaaaaaaaaaase :nervous: :crazy:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'r ook bij.
Met cameratoestemming voor PF.
Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? .. ;))

Beter! :) Ik ben er iig ook, en als tango geen kaartje meer kan regelen komt ie met mij mee. Sie joe den! :)

GreetZ, DC
basd
Helaas dat gaat em niet worden voor mij.. Alleen Digweed zou ik wel weer eens willen zien draaien, maar dan wacht ik nog wel even tot GKGG..

Bovendien ben ik dan net terug (of misschien nog niet eens) van twee dagen bier drinken in Groningen.. en oh ja, tussendoor daar ook nog even voetballen :) (GNSK)..
magrec
Ik ga wel.
FF goedkoop kaartjes kopen of nog een gratis kaartje zien te krijgen.
Miss Proximus
iemand nog een kaartje voor mij en Donna dan?

/me zet liefste blik op :D
snitz
ik denk dat ik ook van de party ben:D
TranceGeek
quote:
Originally posted by magrec
Volgens partyscene.nl

De dj’s en live acts die komen optreden zijn: Chicane live, John Digweed, Sister Bliss, Darren Emerson, Michel de Hey, Tim Deluxe, Terra Diva Live, Johan Gielen, Guy Ornaldel, Tom Harding, Paul Jackson, Mathew Deekay, JP, Scott Mac, Organ Donars live, Yousef en vele anderen. 4 Elements duurt van 22:00 uur tot 07:00 uur. Kaartjes kosten in de voorverkoop € 37,50 Binnenkort kun je meer informatie vinden over 4Elements op de officiële website.

chicane LIVE!!!!!

omg, someone record this!!
Optimus
ik ook @ 4 Elements 24 mei:)

Ik ga mee met Snug en vriendin iig:D
magrec
Ik kom nu zeker ;)

2 gratis kaartjes vandaag gekregen :p

Kijken of ik ltheseus mee kan krijgen en anders kan ik iemand nog vast wel blij maken hier?
SnuggLe
quote:
Ik kom nu zeker ;)

2 gratis kaartjes vandaag gekregen :p

Kijken of ik ltheseus mee kan krijgen en anders kan ik iemand nog vast wel blij maken hier?

Theseus gaat zeker niet, wilde wel maar kan niet. Hij zou eerst met Tin gaan, maar omdat Theseus niet gaat krijgt Anke het kaartje dus.

Maybe kan je Proximuts blij maken? :D
Zou leuk zijn!

Kunnen we van tevoren bij mij wat eten ofzo!

magrec
Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen ;) maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben ;).

En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee ;)
SnuggLe
quote:
Mja ik had hem deze week al gebeld en toen zei ie al dat ie niet kon. Wilde hem alleen nog vragen of ie echt niet vrij kon vragen ;) maar dat zal dan wel niet gaan. Als proximuts wil dan mag ze mijn 2e vrijkaartje hebben ;).

En ja ff bij jouw langs eten is wel goed misschien neem ik wel een set van sander kleinenberg in zwolle mee ;)

Ja ja ja ja ja ja doen doen doen doen!
:D

Ik kan alleen pas vanaf 22:00 uur naar binnen bij 4 Elements, dat ws een voorwaarde ofzo bij de camertoestemming. :S

Maar we bellen/mailen nog wel dan...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement